اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

۳۰ روش برای کاهش وزن بدن چیست

1. پروتئین را به رژیم غذایی خویش طولانی تر فرمائید :

هنگامی کلام از کاهش وزن می گردد ، پروتئین سلطان مواد مفید میباشد.

تن شما هنگام هضم و متابولیزه کردن پروتئینی که می خورید ، کالری می سوزاند ، به این ترتیب یک رژیم غذایی با پروتئین بالا قادر است سوخت و ساز تن را تا 80-100 کالری در روز تقویت نماید.

همینطور رژیم با پروتئین بالا می‌تواند حس سیری بیشتری داشته و اشتهای شمارا کم کند. در واقعیت ، برخی از مطالعات نشان می‌دهد که مردم بیشتراز 400 کالری کمتر در روز در رژیم غذایی با پروتئین بالا مصرف میکنند.

حتی چیزی به آسانی تناول کردن ناشتایی با پروتئین بالا (مانند تخم مرغ) قادر است تأثیر متعددی داشته باشد.

2. غذاهای بدون نقص و تک ماده بخورید :

یکی‌از شایسته ترین کارهایی که میتوانید برای تندرست خیس شدن انجام دهید این میباشد که رژیم غذایی خویش را مبنی بر غذاهای بی نقص و یک ماده تشکیل دهید.

با این عمل اکثریت قند بیشتر گردیده ، چربی طولانی تر گردیده و مواد غذایی فرآوری گردیده را از در بین می‌برید. اکثر غذاهای بی نقص به صورت طبیعی بسیار لبریز می‌باشند ، نگه داشتن آن در محدوده کالری سلامت بسیار معمولی خیس می‌شود.

علاوه بر این ، تناول کردن غذاهای بدون نقص بخش اعظمی از مواد مفید اساسی لازم برای تلاش درست تن را نیز در دست شما قرار میدهد.

کاهش وزن اکثر وقت ها تحت عنوان یک \"اثر جانبی\" طبیعی در تناول کردن غذاهای بی نقص دنبال می‌گردد.

3. از غذاهای فرآوری گردیده پرهیز کنید

غذاهای فرآوری گردیده معمولاً دربردارنده قندهای طولانی تر گردیده ، چربی ها و کالری مازاد می باشند.

علاوه بر این ، غذاهای فرآوری گردیده به طوری پباده سازی گردیده اند که شمارا در توان قابلیت و امکان طعام بخورد. آنان بسیار بیش تر از غذاهای غیر فرآوری گردیده سبب ساز میل کردن اعتیاد آور میگردند.

4. غذاهای سلامت و در میان وعده ها را ذخیره نمائید :

مطالعات نشان داده اند غذایی که در منزل نگه میدارید، بر وزن و اخلاق طعام تأثیر می‌گذارد. با داشتن غذای سلامت ، اقبال شما یا این که بقیه اعضای خانواده را برای میل کردن غذاهای ناسالم کاهش می دهید. همینطور اکثری از بین وعده های سلامت و طبیعی موجود است که تنظیم آن به راحتی قابلیت پذیر میباشد.

اینها دربرگیرنده ماست ، میوه بی نقص ، آجیل ، هویج و تخم مرغ پخته میباشد.

زمانی حرف از کاهش وزن می گردد، پروتئین شاه مواد پرخاصیت میباشد

5- مصرف شکر خویش را محدود فرمایید :

میل کردن مقدار متعددی شکر بیشتر گردیده با برخی از بیماری های پیشرو در عالم از گزاره بیماری های قلبی ، دیابت مدل 2 و سرطان دارای ارتباط میباشد. به صورت میانگین ​​، آمریکایی ها هر روز حدود 15 قاشق غذاخوری شکر طولانی تر گردیده میخورند. این مقدار معمولاً در غذاهای متفاوت فرآوری گردیده نهفته میباشد ، بدین ترتیب ممکن میباشد مقدار متعددی قند را مصرف فرمائید حتی سوای آنکه متوجه گردید.

از‌آن‌جا‌که شکر در لیست مواد تشکیل دهنده تولید ها متعددی می رود ، می قدرت تشخیص اعطا کرد که در واقع چه مقدار قند در یک کالا میباشد. به دست‌کم رساندن مقدار مصرف قند ، راهی عالی برای بهبود رژیم غذایی میباشد.

6. آب بنوشید :

در واقع این داعیه موجود هست که نوشیدن آب می‌تواند به کاهش وزن یاری دهد.

نوشیدن 0.5 لیتر (17 اونس) آب کالری هایی را که می سوزانید 24 تا 30 درصد بعد از یک ساعت ارتقاء می‌دهد. نوشیدن آب گذشته از خوراک نیز ممکن میباشد سبب ساز به کاهش کالری ، به ویژه برای اشخاص میانسال و سالخورده شود.

آب به ویژه برای جایگزینی آب میوه هایی که کالری و قند متعددی دارا هستند جایگزین کاهش وزن میگردد.

7. قهوه بنوشید :

خوشبختانه مردم متوجه گردیده اند که قهوه آبمیوه سلامت میباشد که با آنتی اکسیدان ها و بقیه ترکیبات اثر گذار بارگیری میگردد. نوشیدن قهوه با ارتقا سطح انرژی و ترازو کالری که می سوزانید ، میتواند از کاهش وزن حمایت نماید.

قهوه ممکن میباشد متابولیسم شما‌را با 3 تا 11٪ تقویت نماید و خطر ابتلا به دیابت مدل 2 را تا 23 تا 50٪ کم کند. علاوه بر این ، قهوه سیاه از دید لاغری بسیار موثر میباشد.

8. تکمیل کننده گلوکومانان :

گلوکومانان یکی چند قرص کاهش وزن میباشد که به ثابت رسیده میباشد.

این فیبر غذایی طبیعی و محلول در آب از ریشه گیاه کنیاک ، میاید. گلوکومانان از نگاه کالری معدود میباشد، فضای معده را میگیرد و تخلیه معده را به تأخیر می اندازد. همینطور سبب کاهش جذب پروتئین و چربی میگردد و باکتری های موءثر روده را تغذیه مینماید.

اعتقاد و باور بر این میباشد که بضاعت استثنایی آن در جذب آب سبب می‌شود تا این دستور در کاهش وزن اثرگذار باشد. یک کپسول می تواند کل استکان آب را به ژل تبدیل نماید.

9. از کالری های مایع دوری کنید :

کالری مایع از آبمیوه هایی مانند نوشابه های شیرین ، نوشیدنی ، شیر شکلات و آب میوه های انرژی زا به دست میاید.

این آب میوه ها از راه‌های متعدد از پاراگراف ارتقا خطر چاقی برای تن درستی بد می باشند. همینطور قابل ذکر میباشد که مغز شما کالری مایع را به به عبارتی روشی که کالری جامد انجام میدهد ، تثبیت نمی نماید.

10. واحد سنجش مصرف کربوهیدرات تصفیه گردیده را محدود نمائید:

کربوهیدراتهای تصفیه گردیده کربوهیدرات هایی میباشند که بیش تر مواد پرخاصیت اثر گذار و فیبر آنان از دربین رفته میباشد. روند پالایش چیزی جز کربوهیدراتهای که به راحتی هضم نمی‌شوند ، میتواند خطر پرخوری و بیماری را ارتقا دهد. منابع اصلی مواد غذایی کربوهیدراتهای تصفیه گردیده دربرگیرنده آرد سپید ، نان سپید ، برنج سپید ، سدیم ، شیرینی ،  پاستا ، غلات ناشتایی و شکر میباشد.

 نوشیدن آب قادر است به کاهش وزن یاری دهد

11. روزه داری متناوب :

روزه داری متناوب یک الگوی تناول کردن میباشد که در بین عصر های روزه به دست آوردن و تناول کردن میچرخد. تعدادی طریق متفاوت برای انجام روزه داری متناوب موجود است ، از گزاره رژیم 5: 2 ، شیوه 16: 8 و نحوه میل کردن - توقف - تناول کردن.

در کل ، این نحوه ها منجر می‌شود در مجموع کالری کمتری بخورید ، سوای آنکه در عصر های خوراک تناول کردن دانایی کافی از کالری داشته باشید. این شیوه سبب کاهش وزن می گردد و همینطور اکثری از مزایای سالمی دیگر داراست.

12. چای سبز بنوشید :

چای سبز آب میوه طبیعی میباشد که دربردارنده آنتی اکسیدان میباشد. نوشیدن چای سبز با فواید بخش اعظمی از گزاره ارتقاء چربی سوزی و کاهش وزن یاروهمدم میباشد. چای سبز ممکن میباشد  انرژی را 4٪ ارتقا داده و چربی سوزی را تا 17٪ ارتقاء دهد ، خصوصاً چربی مضر شکم.

چای سبز ماتا نوعی چای سبز پودر میباشد که حتی از چای سبز عادی نیز میتواند مزایای تن درستی بسیار قدرتمندتری داشته باشد.

13. میوه و صیفی جات بیشتری بخورید :

میوه ها و صیفیجات غذاهای بسیار تندستی می باشند. آنان علاوه بر داشتن آب ، مواد مفید و فیبر زیاد ، چگالی انرژی بسیار یه خرده دارا‌هستند. این فرمان منجر میگردد سوای مصرف کالری زیاد، وعده های وسیع مصرف نمائید. مطالعات بیشماری نشان داده اند اشخاصی که میوه و صیفیجات بیشتری مصرف مینمایند وزن کمتری دارا هستند.

14. کالری را اکانت نمائید :

هنگام همت برای کاهش وزن تدبیر از آنچه می خورید بسیار موءثر میباشد . تعدادی طرز اثر گذار برای این فعالیت موجود هست ، از گزاره شمارش کالری ، تایپ کردن در محل کار خاطرات غذایی یا این که تصاحب کردن عکس از آنچه می خورید.

به کار گیری از برنامه یا این که ابزار الکترونیکی دیگر حتی می‌تواند از تایپ کردن در دفتر کار خاطرات غذایی سودمندتر باشد.

15. از پیش دستی کوچکتر به کارگیری فرمائید:

برخی از مطالعات نشان داده اند که به کار گیری از پیش دستی کوچکتر به شما یاری می‌نماید کمتر طعام بخورید ، چون این منجر میگردد اندازه سهم شمارا تغییر و تحول دهد.

به لحاظ میرسد اشخاص فارغ از در حیث دریافت کردن اندازه ظرف غذا ، ظرف غذا خویش را به به عبارتی اندازه مالامال می‌نمایند. به کار گیری از ظرف غذا های کوچکتر معیار غذای شما‌را معدود می نماید ، در حالی که شعور بیشتری از طعام تناول کردن را به شما میدهد. ( طولانی تر بخوانید: زیره برای لاغری )

به کارگیری از ظرف غذا کوچکتر به شما امداد می نماید کمتر طعام بخورید  

16. رژیم غذایی نادر کربوهیدرات را آزمون نمائید

اکثری از مطالعات نشان داده اند که رژیم های معدود کربوهیدرات برای کاهش وزن بسیار مؤثر می باشند.محدود کردن کربوهیدرات ها و تناول کردن چربی و پروتئین اضافه اشتها را کاهش می‌دهد و به شما یاری می‌کند کالری کمتری بخورید. این می‌تواند باعث به کاهش وزن شود .

رژیم غذایی نادر کربوهیدرات همینطور می‌تواند اکثری از عامل ها خطرساز بیماری را بهبود بخشد.

17. آرام خیس بخورید :

در حالتی‌که خیلی سریع خوراک بخورید ، ممکن میباشد خیلی از کالری ها را بخورید گذشته از اینکه تن شما حتی متوجه شود که سیر می باشید. در مقایسه با اشخاصی که آرام خیس خوراک می‌خورند ، اشخاصی که سریع خیس طعام می خورند تپل خیس می گردند.

آرام خوراک میل کردن می‌تواند یاری دهد شما کالری کمتری بخورید و ایجاد هورمون هایی را که با کاهش وزن در رابطه می‌باشند ارتقا دهد.

18. بعضا از روغن ها را با روغن نارگیل جایگزین فرمایید :

روغن نارگیل دارنده چربی هایی به اسم تری گلیسیرید با زنجیره میانگین ​​میباشد که گوناگون از دیگر چربی ها متابولیزه میشوند. مطالعات نشان می‌دهد که آن ها میتوانند متابولیسم شمارا پاره ای تقویت نمایند ، در حالی که به شما امداد می‌نمایند کالری کمتری بخورید. روغن نارگیل ممکن میباشد به ویژه در کاهش چربی مضر شکم موءثر باشد.

اعتنا داشته باشید که‌این بدان معنا وجود ندارد که شما می بایست این چربی را به رژیم غذایی خویش طولانی تر فرمایید ، بلکه کافی میباشد بعضی دیگر از منابع چربی خویش را با روغن نارگیل جایگزین فرمایید.

 19. تخم مرغ را به رژیم غذایی خویش بیش تر نمایید :

تخم مرغ غذایی پایانی برای کاهش وزن میباشد. آن‌ها ارزان ، کالری معدود ، پروتئین بالا و مملو از گونه های مواد پرخاصیت می‌باشند. نشان داده شده‌است که غذاهای دربردارنده پروتئین بالا در مقایسه با غذاهایی که دربردارنده پروتئین کمتری می‌باشند ، اشتها را کاهش می‌دهد و حس سیری را ارتقاء میدهد.

 علاوه بر این ، تناول کردن تخم مرغ برای ناشتایی منجر کاهش وزن بیشتراز 65% در 8 هفته شود. همینطور ممکن میباشد به شما کمک کند که در زمان سایر روز کالری کمتری بخورید .

20. به غذاهای خویش  چاشنی بزنید:

فلفل تند و جلاپنو دربردارنده ترکیبی به اسم کپسایسین می باشند که ممکن میباشد سوخت و ساز تن را ارتقا داده و سوزاندن چربی را ارتقا دهد. کپسایسین همینطور ممکن میباشد اشتها و کالری را کم کند .

آرام طعام میل کردن می‌تواند یاری دهد شما کالری کمتری بخورید

21. از پروبیوتیک استعمال نمایید :

پروبیوتیک ها باکتری های زنده می‌باشند که هنگام میل کردن از خاصیت سالمی برخوردار می باشند. آن ها میتوانند سالم گوارشی و سالم قلب را بهبود بخشند ، و حتی ممکن میباشد در کاهش وزن یاری نمایند. مطالعات نشان داده میباشد که اشخاص دارنده بیشتر وزن و تپل تصمیم به باکتری های روده متفاوتی نسبت به اشخاص با وزن طبیعی دارا هستند که‌این فرمان قادر است بر وزن تأثیر بگذارد.

پروبیوتیک ها ممکن میباشد به تهیه باکتری های روده سلامت امداد نمایند. آن ها همینطور ممکن میباشد جذب چربی در رژیم غذایی را مسدود نمایند ، در حالی که اشتها و التهاب را کاهش می‌دهند. از فی مابین همگی باکتری های پروبیوتیک ، لاکتوباسیلوس گاسری امیدوارکننده ترین تأثیر را در کاهش وزن نشان میدهد.

22. به اندازه کافی بخوابید :

خواب کافی برای کاهش وزن و همینطور برای دوری از ارتقاء وزن در آینده بسیار باورنکردنی میباشد. مطالعات نشان داده میباشد که اشخاص محروم از خواب در مقایسه با اشخاصی که خواب کافی دارا‌هستند ، 55 درصد طولانی تر تپل می‌باشند. این تعداد برای خردسالان حتی بیش تر میباشد.

این فرمان تا حدی بدین عامل میباشد که کمبود خواب نوسانات روزمره هورمونهای اشتها را مختل می‌نماید و سبب ساز به تهیه و تنظیم ضعیف اشتها میشود .

23- فیبر بیشتری بخورید

غذاهای سرشار از فیبر ممکن میباشد به کاهش وزن یاری نمایند.

غذاهایی که دربردارنده فیبر محلول در آب می باشند ممکن میباشد به ویژه یاری کننده باشند ، چون این مدل فیبر می‌تواند به ارتقاء شم سیری یاری دهد. فیبر ممکن میباشد خالی شدن معده را به تأخیر اندازد  و سبب ساز آزاد شدن هورمونهای سیری شود.

درنهایت ، این مورد سبب میشود سوای اینکه به آن تامل کنیم ، به صورت طبیعی کمتر خوراک بخوریم. تنها بی تردیدً برای پرهیز از غم در شکم مانند نفخ ، گرفتگی و اسهال ، ترازو فیبر خویش را به ندرت ارتقاء دهید .

24. دندان های خویش را پس از خوراک مسواک بزنید :

اکثری از اشخاص بعداز خوراک دندان های خویش را مسواک زده و نخ دندان می‌نمایند که‌این فرمان به محدود کردن تصمیم به فی مابین وعده یا این که تناول کردن دربین وعده های غذایی امداد میکند. عامل این دستور این میباشد که اکثری از اشخاص بعداز مسواک زدن دندان خویش رغبت ندارند که طعام بخورند. به علاوه ، این می‌تواند مزه طعام را بد نماید.

براین اساس ، در شرایطی‌که بعداز طعام مسواک بزنید یا این که از دهانشویه استعمال کردید ، ممکن میباشد کمتر وسوسه گردید که یک بین وعده غیر ضروری را بگیرید.

25. با اعتیاد به مواد غذایی خویش نزاع فرمائید

اعتیاد به مواد غذایی مشتمل بر غلبه بر میل و تحولات شیمیایی مغز میباشد که مقاومت در قبال تناول کردن برخی غذاها را دشوار خیس می‌کند.

این ادله عمده پرخوری برای اکثری از اشخاص میباشد و درصد قابل توجهی از جمعیت را پایین تأثیر قرار می‌دهد.

تمرینات هوازی در کاهش چربی شکمی خطرناک که در حوالی اندام شما تولید می‌شود مؤثر میباشد

26. تمرینات هوازی انجام دهید

انجام تمرینات هوازی - آرام دویدن ، دویدن ، دوچرخه سواری ، پیاده روی با توان یا این که پیاده روی - راهی عالی برای سوزاندن کالری و بهبود سالم روحی و جسمی میباشد.

نشان داده شده‌است که تمرینات هوازی بسیاری از کارداران خطرساز بیماری های قلبی را بهبود می‌بخشد. همینطور میتواند به کاهش وزن تن یاری دهد.

به لحاظ میرسد تمرینات هوازی در کاهش چربی شکمی خطرناک که در نزدیکی اندام شما تولید می‌شود و منجر بیماری متابولیک میشود ، مؤثر میباشد .

27. تمرین های مقاومتی را طولانی تر نمائید

حیف کردن جمع عضلانی یک عارضه جانبی رایج در رژیم های غذایی میباشد. در حالتی که ماهیچه متعددی از دست بدهید ، تن شما استارت به سوزاندن کالری کمتری نسبت به پیشین خواهد کرد. با بلند کردن وزنه ها به صورت تروتمیز ، می‌توانید از این کاهش وزن در عضله پرهیز فرمایید.

28. از پروتئین آب پنیر استعمال فرمایید

بیش تر اشخاص فقط پروتئین را از رژیم اخذ می‌کنند. با این درحال حاضر ، برای افرادی که‌این فعالیت را انجام نمی دهند ، مصرف کامل کننده پروتئین آب پنیر راهی مؤثر برای ارتقاء مصرف پروتئین میباشد. یک مطالعه نشان می‌دهد که جایگزینی بخشی از کالری های شما با پروتئین آب پنیر قادر است سبب کاهش وزن قابل توجهی شود ، در عین هم اکنون سبب ارتقا حجم ماهیچه‌ها لاغر نیز میشود. صرفا مطلقاً لیست مواد تشکیل دهنده را بخوانید ، چون بعضا از سیرتکامل ها یاروهمدم با شکر بیش تر گردیده و بقیه مواد افزودنی ناسالم می باشند.

29. تکنیک های ذهن آگاهانه میل کردن :

میل کردن آگاهانه روشی میباشد که برای ارتقا دور اندیشی هنگام خوراک استعمال میشود. این به شما یاری میکند تا گزینش آگاهانه غذایی داشته باشید و درایت از گرسنگی و نماد های سیری خویش را رشد دهید. آن گاه به شما یاری می‌کند تا در جواب به آن نکات تندرست خوراک بخورید. نشان داده شده‌است که ذهن تأثیر قابل توجهی بر وزن ، تناول کردن و استرس در اشخاص تپل داراست. به ویژه در قبال پرخوری.

با انجام تعیین های غذایی آگاهانه ، ارتقاء دوراندیشی و گوش دادن به تن ، کاهش وزن می بایست به طور طبیعی و آسوده دنبال شود.

30. بر تغییر‌و تحول سبک معاش خویش متمرکز گردید :

رژیم غذایی برای کاهش وزن یک کدام از مواقعی میباشد که نسبتاًً مدام در دراز مقطع از فی مابین می رود. در واقع ، اشخاصی که \"رژیم غذایی\" دارا‌هستند با سپری شد دوره قصد به ارتقاء وزن بیشتری دارا هستند. جای اینکه تنها روی کاهش وزن تمرکز فرمایید ، انگیزه اصلی تغذیه تن با مواد غذایی و مواد پرخاصیت تندرست باشد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی