اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود جدیدترین نسخه شیریت برای گوشی اندروید

دانلود جدیدترین نسخه شیریت برای گوشی اندروید



می توانید بلوتوث قدیمی خود را پشت سر بگذارید و با SHAREit برای اندرویدی روی حالت سریعتر پرش کنید. این برنامه را می توان به عنوان پادشاه بی چون و چرای ویژگی اشتراک گذاری فایل تلفن به تلفن یا تلفن به رایانه های بی سیم نام برد. بدون در نظر گرفتن اندازه و نوع آنها می توانید پرونده ها را به اشتراک بگذارید. فقط ارتباط برقرار کرده و شروع به اشتراک گذاری کنید سهولت اشتراک گذاری خریداری شده توسط SHAREit باعث شده است تا این برنامه در وب سایت های مختلف و وبلاگ های ویدیویی نمایش داده شود ، همچنین یکی از دلایلی است که تقریباً همه کسانی که دوست دارند داده های خود را به اشتراک بگذارند ، این برنامه را دانلودکرده اند.

Shareit یک برنامه انتقال فایل از یک دستگاه به دستگاه دیگر مستقل از سیستم عامل نصب شده در دستگاه است. می توانید پرونده ها را به iOS ، رایانه های شخصی رومیزی یا هر وسیله متقاطع بفرستید. علاوه بر این ، موارد از طریق کانون وای فای منتقل می شوند. برای انتقال محتوا به افراد مختلف نیز می توانید گروه هایی را درست مانند Whatsapp بسازید.

رسانه هایی که می توانید با استفاده از آن به اشتراک بگذارید تصاویر ، صدا ، فیلم و کتاب آدرس هستند. علاوه بر این همچنین می توانید کل برنامه را از یک دستگاه به دستگاه دیگر به اشتراک بگذارید. می توانید تصاویر ، اسناد ، فیلم ها ، داده های متنی ، صوتی و حتی APK ها را با Shareit به اشتراک بگذارید!

این سریعتر از بلوتوث است و خبر خوب این است که می توانید بدون اتصال به اینترنت از Share-it استفاده کنید. با این حال ، اگر شما از Shareit راضی نیستید ، پس Xender گزینه دیگری برای امتحان کردن شما است.
چه خبر؟

یک ویژگی کاملا جدید

هنگام برقراری ارتباط با دوستان ، می توانید هر چیزی را که دوست دارید از منطقه دوست خود انتخاب کنید.

سریعترین در جهان
Shareit 200 برابر سریعتر از بلوتوث است ، بیشترین سرعت تا 20M / s می رسد.
انتقال فایل ها بدون از دست دادن کیفیت.

انتقال انواع داده ها
عکس ، فیلم ، موسیقی ، برنامه های نصب شده و سایر داده ها.

انتقال متقابل پلت فرم
Shareit یک اشتراک مشترک متقابل برای تلفن ها و رایانه ها و رایانه های لوحی ، Android و iOS و Windows Phone و Windows XP / 7/8 به جدیدترین نسخه است.

تکثیر تلفن
فقط با یک کلیک مخاطبین ، پیام های اس ام اس ، پیام های MMS ، موسیقی ، فیلم ها ، برنامه ها و داده های دیگر را از تلفن قدیمی خود به تلفن جدید تکرار کنید.

فیلم های آنلاین بی نهایت
HD & Selective ، تماشای آفلاین ، به طور مداوم به روز می شود.

پخش کننده ویدیوی عالی
Shareit تقریباً از تمام قالب ها پشتیبانی می کند ، و تجربه بازی روان را به شما می دهد.

موسیقی متن را کشف کنید
ده ها میلیون آهنگ با کیفیت بالا و هزاران لیست پخش لیست بندی شده. آنلاین و آفلاین.

اتصال بهبود یافته
با دسترسی به موقعیت مکانی ، به Shareit کمک کنید تا کاربران را کشف کند. از این رو ، توسط سیستم اندرویدی لازم است تا به این مجوز دسترسی پیدا کند.


 

دانلود نسخه اندروید

 


دانلود فایل نصبی مود برنامه با لینک مستقیم

 

دانلود نسخه کامپیوتر

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی