اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی جوزفین لانگفورد

جوزفین لنگفورد کیست؟

جوزفین لنگفورد بازیگر و مدل حرفه ای استرالیایی است. او از سال 2013 در صنعت فیلم فعال است. او برای بازی در نقش تسا یانگ در سریال After Film Series و اما کانینگهام در فیلم Moxie از نتفلیکس تحسین منتقدان را دریافت کرده است . بنابراین او با جوایز انتخاب نوجوان در سال 2019 و جوایز جارد در سال 2021 مفتخر شده است. برای دانستن بیشتر درباره ژوزفین به خواندن ادامه دهید.

 جوزفین لنگفورد در 18 آگوست 1997 در پرث استرالیا به دنیا آمد . سن جوزفین لنگفورد 25 سال در سال 2022 . نام پدر او استفن لنگفورد است که یک مدیر پزشکی است و نام مادرش الیزابت لنگفورد است که متخصص اطفال است.

او دو خواهر است. نام خواهر بزرگتر کاترین لنگفورد است ، او در حومه Apple Crush در سواحل رودخانه پرث بزرگ شد. تابعیت او استرالیایی است و به مسیحیت اعتقاد دارد. او تحصیلات اولیه خود را از مدرسه استالی دریافت کرد و برای ادامه تحصیل به مدرسه مدرن پرث پیوست .

ژوزفین لنگفورد ارزش خالص

دارایی خالص جوزفین لنگفورد در سال 2022 چقدر است؟

دارایی خالص جوزفین لنگفورد در سال 2022 6 میلیون دلار است . او بخش عمده ای از این مبلغ را از حرفه بازیگری خود دریافت کرده است. او بیشترین درآمد را از فیلم After Ever Happy 2020 کسب کرده است .

ژوزفین لنگفورد دوست پسر، شوهر و بیشتر

جوزفین لنگفورد رابطه خود را تا سال 2022 مخفی نگه داشته است، اما طرفداران کنجکاو هستند که در مورد زندگی شخصی او بدانند. در اینجا قصد داریم در مورد تاریخچه آشنایی او صحبت کنیم.

 

اغلب تصویری از جوزفین لنگفورد و هیرو فاینس تیفین با هم در اینترنت ظاهر می شود، بنابراین آیا آنها مخفیانه به هم متصل هستند؟ سوالات زیادی در این مورد مطرح می شود اما هنوز راه حلی برای آن پیدا نشده است.

در نوامبر 2018، جوزفین لنگفورد و هیرو فاینس تیفین هنگام ورود به یک جشن تولد با هم عکس گرفتند. صحنه های بوسیدن با هم در فیلم ها تا سال 2022 مورد بحث قرار می گیرد. بنابراین هر دو با هم مرتبط می شوند. هیچ بحثی در مورد صحت این موضوع صورت نگرفته است.

 

جوزفین لنگفورد آمار فیزیکی و بیشتر

قد فیزیکی جوزفین لنگفورد 1.67 متر یا 5 فوت و 3 اینچ است. وزن بدن او حدود 55 کیلوگرم یا 121 پوند است. رنگ چشم او آبی و رنگ موهایش بلوند است. در مورد اندازه بدنی او صحبت می کنیم، سپس اندازه گیری فیزیکی او 32:24:32 است . او صاحب بدنی باریک است. به همین دلیل او مدل و بازیگر بسیار زیبایی است.

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی