اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جوزفین لانگفورد بازیگر افتر

جوزفین لانگفورد بازیگر افتر

جوزفین لانگفورد (Josephine Langford) بازیگر استرالیایی است که بیشتر به خاطر بازی در نقش "تسا یانگ" در سری فیلم‌های عاشقانه "After" شناخته شده است. او در 18 اوت 1997 در پرث، استرالیا به دنیا آمد.

زندگی و شروع فعالیت‌ها:

جوزفین از خانواده‌ای اهل هنر می‌آید. خواهر بزرگتر او، کاترین لانگفورد نیز بازیگر است و از بازیگران معروف سریال "13 دلیل برای اینکه" (13 Reasons Why) می‌باشد. علاقه‌ی جوزفین به بازیگری از سنین کودکی شکل گرفت و او تحصیلات خود را در رشته‌ی هنرهای نمایشی ادامه داد.

دوران بازیگری:

او کار خود را با بازی در چند فیلم کوتاه و پروژه‌های تلویزیونی آغاز کرد. اما شهرت جهانی او زمانی به دست آمد که در سال 2019 در فیلم "After" بر اساس رمان پرفروش آنا تاد (Anna Todd) نقش اول را بازی کرد. این فیلم در ژانر عاشقانه و درام است و جوزفین به عنوان "تسا یانگ"، یک دانشجوی ساده و معمولی، در مرکز داستان قرار دارد. این نقش باعث شد او به سرعت مورد توجه مخاطبان بین‌المللی قرار بگیرد.

کارنامه:

علاوه بر سری فیلم‌های "After"، جوزفین لانگفورد در فیلم‌ها و سریال‌های دیگری نیز بازی کرده است، از جمله:

  • "Wish Upon" (2017)
  • "Into the Dark" (2019)

جوزفین به خاطر بازی در نقش‌های احساسی و پیچیده‌اش و همچنین استایل طبیعی و غیرمتعارفش مورد تحسین قرار گرفته است.

سبک و شخصیت:

او در مصاحبه‌ها خود را فردی آرام و کمی درون‌گرا توصیف کرده است. علیرغم شهرت سریع، جوزفین ترجیح می‌دهد که از زندگی خصوصی خود دور از رسانه‌ها صحبت کند و بیشتر تمرکز خود را بر کار حرفه‌ای‌اش قرار داده است.

جوایز و دستاوردها:

بازی او در سری فیلم‌های "After" به او چندین نامزدی جایزه در جشنواره‌های بین‌المللی به ارمغان آورده و محبوبیت گسترده‌ای در بین طرفداران این ژانر پیدا کرده است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی