اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بازیگر اینگرید برگمن عکس و بیوگرافی

 

اینگرید برگمن یک بازیگر مشهور بین المللی سوئدی بود که به خاطر آثاری چون کازابلانکا ، اسپل باند و آناستازیا شناخته می شد.
 

 

اینگرید برگمن در 29 آگوست 1915 در استکهلم سوئد متولد شد و در یک فیلم کلاسیک کازابلانکا بازی کرد و یک فیلم بین المللی حرفه ای را بدست آورد که وی را در تصاویری مانند Spellbound و Viaggio در ایتالیا مشاهده می کرد. وی در نهایت برای هفت جوایز آکادمی کاندید شد ، و در بخش Orient Express برنده Gaslight ، Anastasia و Murder شد. افسانه ای از صحنه ، برگمان نیز در 29 آگوست 1982 در انگلیس درگذشت.

اینگرید برگمن ، بازیگر مشهور به دلیل زیبایی درخشان ، در 29 آگوست 1915 در استکهلم سوئد متولد شد. برگمان در سالهای اولیه چندین ضرر بزرگ را تجربه کرد. مادرش که اصالتاً اهل آلمان بود ، هنگامی که تنها کودک نوپا بود درگذشت. پدرش یک فروشگاه عکاسی اداره کرد و از علاقه او به تلاشهای خلاقانه حمایت کرد. در دوران نوجوانی ، برگمان پدر خود را از دست داد و سرانجام به مراقبت از دایی و خانواده خود پایان داد.

برگمن در مدرسه خصوصی شرکت کرد ، جایی که در نمایشنامه های متعددی اجرا کرد. در اوایل دهه 1930 ، او در دانشکده تئاتر رویال در استکهلم ثبت نام کرد. برگمان پس از یک سال از کار خود خارج شد و فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. در سال 1934 ، او اولین فیلم خود را در مونکروبوگرن ساخت. برگمان به زودی نقش های فیلم بیشتری را در سوئد بومی خود از جمله درام عاشقانه 1936 Intermezzo به دست آورد. سال بعد ، وی با دکتر سوئد پتر لیندستروم ازدواج کرد. این زن و شوهر سرانجام با هم یک دختر به نام فریدل پیا به دنیا آوردند.
بازیگر برتر فیلم

دیوید ا. سلزنیک ، تهیه کننده فیلم آمریکایی پس از دیدن اینگرید برگمن در Intermezzo ، او را استخدام کرد تا در بازآموزی زبان انگلیسی این فیلم ستاره شود. پس از اکران موفقیت آمیز این فیلم در سال 1939 ، سلزنیک برگمان را به عقد قرارداد چند ساله امضا کرد. او قبل از مقابله با هالیوود ، در برادوی متوقف شد و در سال 1940 از تولید لیلیوم ظاهر شد.

کار اولی American فیلم او برگمان را به عنوان یک زن فضیلت معرفی کرد. او در آدام چهار چهار پسر (1941) و نقش پرشور ایفای نقش کرد
 

 

 
 
 
 
بازیگر اینگرید برگمنبازیگر اینگرید برگمنبازیگر اینگرید برگمنبازیگر اینگرید برگمنبازیگر اینگرید برگمنبازیگر اینگرید برگمنبازیگر اینگرید برگمنبازیگر اینگرید برگمنبازیگر اینگرید برگمنبازیگر اینگرید برگمنبازیگر اینگرید برگمنبازیگر اینگرید برگمنبازیگر اینگرید برگمنبازیگر اینگرید برگمنبازیگر اینگرید برگمنبازیگر اینگرید برگمنبازیگر اینگرید برگمن
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی