اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

عکس کودکی ویدا جوان؛ بازیگر نقش ناهید در سریال تمام رخ

عکس کودکی ویدا جوان؛ بازیگر نقش ناهید در سریال تمام رخ

فیلم و سریال های ویدا جوان

ویدا جوان در آثاری چون تمام رخ، مسافران شهر، روزهای آبی، سرگذشت، ماه و پلنگ، مجموعه پژمان، زمانه، شمعدونی،آسمان من، سارق روح، زیر هم کف، ملبورن، روزهای آبی، آبادان یازده 60، اسفندیار، زیرهمکف و... بازی کرده است.

 

ویدا جوان در گذر زمان/ عکس جدید از مریم پور فاطمی

مختصر بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر متولد 31 مرداد 1365 می‌باشد. او دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری، طراح و ایده پرداز و دانش آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش های حمید سمندریان می باشد. بازیگر نقش نگار در سریال زمانه متاهل است و چند سال پیش خودش از آیلا تهرانی همسرش خواستگاری نموده است، این زوج هنوز فرزندی ندارند.

ویدا جوان

 

سریال تمام رخ به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری تازه ترین سریال شبکه سوم سیما است که پخش آن بعد از سریال بی همگان و با اتمام بازی های جام جهانی 2022 آغاز شده است. ویدا جوان که سابقه بازی در سریال های مختلف تلویزیون را دارد، در سریال تمام رخ نیز ایفای نقش پرداخته است.

به بهانه پخش قسمت های نخستین سریال تمام رخ در این بخش سری به اینستاگرام ویدا جوان بازیگر سریال زمانه و ماه و پلنگ زده ایم و عکسی قدیمی و زیرخاکی از خانم بازیگر را منتشر نموده ایم.

 

منبع

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی