اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

فعالیت صفحه 43 درس رسانه در زندگی ما مطالعات اجتماعی هشتم

١- شما یا اعضای خانوادۀ تان تاکنون از کدام یک از فناوری های ارتباطی که در دو صفحه قبل آمده است استفاده کرده اید؟ فهرست کنید.

2- آیا می دانید پلیس فتا چیست؟ در این باره تحقیق کنید و برخی خدمات این مرکز را در کلاس مطرح کنید. (برای این کار می توانید به سایت پلیس فتا مراجعه کنید.(

2- کاربرگه شمارۀ (4) پیش بینی آینده را در منزل کامل کنید. شما چند هفته وقت دارید دربارۀ موصوع فعالیت فکر کنید.

1- ارتباط سریع با دیگران – مکاتبه - فعّالیت های علمی - عملیات بانکی

2- پلیس فتا یا پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ایران در سال 1385 ، به منظور پیگیری ، تحقیق و کشف جرائمی که در فضای مجازی و با استفاده از اینترنت اتفاق می افتد ، ایجاد شد . پلیس فتا ( fata ) صلاحیت پیگیری تمام جرائم رایانه ای از جمله کلاهبرداری اینترنتی ، فیشینگ ، سرقت رایانه ای و مواردی از این دست را داراست .
امروزه استفاده از اینترنت و حضور در دنیای مجازی بخش جدایی ناپذیری از زندگی همه ما شده است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد . به همین دلیل این فضا نیازمند سر و سامان و نظم گرفتن است تا از امنیت برخوردار باشد و حقوق افراد در آن مورد خدشه قرار نگیرد .
از این رو در سال 1385 برای اولین بار پلیسی به نام پلیس فتا که مختصر شده پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ایران است ، ایجاد شد ، تا به عنوان پلیس سایبری از جرایمی که در فضای مجازی و با اینترنت و ابزار رایانه ای رخ می دهند ، جلوگیری کند .
همچنین در صورت وقوع این جرم اقدام به پیگیری ، تحقیق ، کشف جرم و پیدا کردن متهم نماید .

3- پاسخ بر عهده دانش آموزان می باشد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی