اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود نرم افزار Dr.Web CureIt! [06.01.2022]

Dr.Web CureIt! یک ابزار آنتی ویروس و ضد جاسوس افزار رایگان است که به شما کمک می کند تا رایانه ای را که توسط MS Windows اداره می شود به سرعت اسکن و در صورت لزوم درمان کنید. Dr.Web CureIt! دو بار در ساعت به روز می شود.

Dr.Web CureIt! شناسایی و حذف موارد زیر Spyware، Spybot، Dealers Password، Keyloggers، Dialers Payed، Adware، Riskware، Hack Tools، Backdoors، برنامه های جوک، اسکریپت های مخرب و سایر بدافزارها.

ویژگی های Dr.Web CureIt!:

- Dr.Web CureIt! به طور خودکار زبان سیستم عاملی را که روی آن نصب شده است تشخیص می دهد و رابط اسکنر را بر اساس آن تنظیم می کند.

- Dr.Web CureIt! حاوی به‌روزترین افزونه‌ها برای پایگاه‌های داده ویروس است که در دوره‌هایی که بدافزار ارسالی زیاد است، تا دو بار در ساعت فرکانس می‌رسد.

- هنگام اسکن، فایل های آلوده درمان می شوند، فایل های غیر قابل درمان به فهرست قرنطینه منتقل می شوند.

- می توانید پارامترهایی را برای اسکنر در خط فرمان مشخص کنید، یعنی اشیاء را برای اسکن مشخص کنید یا/و حالت های اسکن متفاوت از حالت های پیش فرض را تغییر دهید.

توجه:

این ابزار می تواند به سرعت سیستم آلوده را تمیز کند، اما ابزار دائمی برای درمان رایانه شما در صورت آلودگی نیست. Dr.Web CureIt! فقط برای استفاده به عنوان یک اسکنر درخواستی مناسب است، نه به عنوان اصلی آنتی ویروس برنامه شما.

Dr.Web CureIt! تا انتشار بعدی افزونه واقعی باقی می ماند. برای اسکن کامپیوتر خود با به روزترین پایگاه داده ویروس Dr.Web دفعه بعد باید Dr.Web CureIt جدید را دانلود کنید! بسته بندی

تغییرات در نسخه اخیر

    پایگاه داده بدافزار با انواع بیشتری از تهدیدات به روز شد.

نویسنده:     دکتر وب، با مسئولیت محدود

به روز شده:     06-01-2022

قیمت:     رایگان

ویندوز :     XP، ویستا، 7، 8، 10

 

دانلود نرم افزار

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی