اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

عکس ماشین لامبورگینی زرد 2021

عکس ماشین لامبورگینی زرد 2021

گالاردو اتومبیل بیشتر برای لامبورگینی به فروش می رسد از هر مدل دیگری در تاریخ خود را، پس به جای آن هیچ میانگین شاهکار است. این دقیقاً همان چیزی است که Huracan برای انجام آن ساخته شده است.

عکس ماشین لامبورگینی زرد 2021

اگرچه جنبه های ماشین قدیمی زنده است. این همان V 5.2 لیتری V10 است که در Gallardo و Audi R8 یافت می شود ، اگرچه اکنون کمی تندتر است. این مدل اولیه "LP610-4" با تولید 601 اسب بخار (در مقایسه با بهترین 562 اسب بخار گالاردو) و ارائه آن از طریق سیستم 4WD ، به سرعت 60 مایل بر ساعت در 3.2 ثانیه و سرعت 202 مایل در ساعت می رسد.

مشخصات گوه تا حدودی یادآور حالت قبلی است ، اما 60 میلی متر دیگر در فاصله بین دو محور به همراه افزایش کلی 114 میلی متر وجود دارد. هر چند دقیقاً در ارتفاع قبلی قرار دارد ، بنابراین هوای آشنایی وجود دارد.

یک اینچ بیشتر در عرض نیز وجود دارد ، که به عقب اجازه می دهد حالت هدفمندتری داشته باشد. این ظاهر تمیزتری نسبت به مدل قبلی دارد ، زیرا چهارگانه از ابتدا یک ویژگی استاندارد را در هر دو طرف یک دیفیوزر مهم تخلیه می کند.

خوشه های نور جلو و عقب منحصراً واحدهای LED هستند که هر دو به شکل Y هستند. با دمای رنگ 5500K ، چراغهای جلو برای روشنایی طبیعی تر جاده ، تقلید روز را از نزدیک تقلید می کنند.

If you fancy a bit of nostalgia, the Huracan comes as standard with an engine cover composed of three hexagonal black slats intended to evoke memories of the Miura. There’s also the option to have a clear engine cover, with the bay clad in carbon fibre.

اگر این همه رنگ زرد برای شما زیاد است ، 17 رنگ Huracan ارائه می شود ، از مشکی و نقره ای خوش طعم گرفته تا نارنجی و سبز چشم نواز - که دوباره یادآور میورا است.

 

The Huracan uses a hybrid aluminium/carbon tub that, at 200kg, is lighter than the all-aluminium affair in the Gallardo – but even with extensive use of carbon composites, it’ll tip the weighbridge at around 1,500kg.

با گیربکس جدید 7 سرعته دو کلاچه ، سیستم فرمان دینامیکی متغیر و دامپرهای مغناطیسی-رئولوژیکی که می توانند تثبیت کننده بدنه را دقیقاً کنترل کنند ، Huracan باید یک تجربه رانندگی برتر را برای گالاردو ارائه دهد-و ما مجبور نیستیم مدت زیادی منتظر بمانیم تا بدانیم به Huracans در حال حاضر برای سفارش در دسترس است ، با شروع از 188،000 ، و تحویل در بهار آغاز می شود

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی