- يكشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۷ ق.ظ
رفع مشکل عدم اتصال برنامه همراه من
اخیرا اکثر کاربران همراه اول وقتی که برنامه همراه من را اجرا می کنند، شاهد پیامی به شکل پیام بالا هستند، یعنی تلاش مجدد... اما این مشکل از برنامه شما نیست و گوشی شما و یا برنامه ای که نصب کرده اید هیچ مشکلی ندارد، بلکه خود سرور های همراه اول هستند که در آن لحظه سرویس دهی ندارند و شما شاهد چنین خطایی شده اید و در نظر داشته باشید که شما هرچقدر که بر روی تلاش مجدد کلیک کنید باز هم هیچ اتفاقی نمی افتد و پیام خطای خطا در برقراری ارتباط با سرور را مشاهده خواهید کرد.
شما می توانید از my.mci.ir/app برنامه همراه من را دانلود کنید.
گاها در صورت قطعی سرتاسری یک پیامک حاوی مشترک گرامی در صورتیکه برای دسترسی به اپلیکیشن همراه من با مشکل مواجه شدید،لطفا نسخه جدید برنامه را از آدرس زیر دریافت نمایید...
اگر بعد از دانلود برنامه از آدرس بالا بازهم همین مشکل را داشتید و باز هم پیام خطا و تلاش مجدد نمایش داده شد، شما هیچ کاری نمی توانید انجام دهید و فقط باید منتظر باشید تا سرور های همراه اول دوباره به این برنامه همراه من سرویس دهی را آغاز کنند.