اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 1400

 

حسین پاکدل زمان مدیریت تئاتر شهر گفت: در روز سه شنبه. از چیزهایی که حسین پاکدل می تواند نوشتن و کارگردانی نمایش حضرت والا و رقص زمین نامگذاری شده است.

بیوگرافی حسین پاکدل
زمینه فعالیت: نمایش نامه نویس., مدیر و مجری
تاریخ تولد: ۱۳۳۸
محل تولد: اصفهان, ایران
زن: عاطفه رضوی
کودکان: صبا پاکدل


حسین پاکدل,بیوگرافی حسین پاکدل, عکس های حسین پاکدل

حسین پاکدل

 

حسین پاکدل ( زاده ۱۳۳۸ اصفهان) نویسنده و نمایشنامه نویس و.... یک مجری ، تهیه کنننده و مدیر سابق شبکه صدا و سیما و کارگردان و بازیگر ایرانی است. او برادر مهدی پاکدل و مسعود پاکدل است. حسین پاکدل در سال ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۳, مدیریت پخش شبکه اول سیما را به عهده دارند. همچنین مدیر دوره دهم و یازدهم جشنواره بین المللی فیلم برای کودکان و نوجوانان.

او چند وقتی که مدیریت تئاتر شهر را بر عهده داشت. از چیزهایی که او می تواند نوشتن و کارگردانی نمایش حضرت والا و رقص زمین نامگذاری شده است.


حسین پاکدل بیوگرافی,حسین پاکدل,تصاویر حسین پاکدل

عکس از حسین پاکدل

 

ورود به دنیای بازیگری
1376 در فیلم یاس های وحشی به کارگردانی محسن محسنی نسب, اولین بار بازیگری در مقابل دوربین را تجربه خواهد کرد. بعد در مسافر ری 1379 و تفنگ سرپر زمان بازی خواهد کرد

همسر خالص قلب
او عاطفه رضوی ازدواج و صاحب یک دختر به نام صبا هستند.


 

 

زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99زندگینامه و عکس های حسین پاکدل 99

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی