اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکس های نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوود 1400

بیوگرافی

نازنین بنیادی بازیگر زن ایرانی-بریتانیایی است. او همچنین در تلویزیون و هم در سینمای آمریکا بازی می کند.

 

زندگی

او در تهران متولد شد. خانواده نازنین در بیستمین روز بعد از تولد او به لندن مهاجرت کرد. او ۱۹ سال در لندن زندگی می کردند و سپس به لس آنجلس, کالیفرنیا, ایالات متحده آمریکا اسلحه. او دوران کودکی رقص باله و نواختن ویولن را آموخت و تجربه در اسکیت روی یخ, رقص و غواصی وجود دارد.

نازنین از یک مدرسه خصوصی در لندن فارغ التحصیل شد. او دارای مدرک تحصیلی عالی از دانشگاه کالیفرنیا در ارواین در رشته های بیولوژیکی است و تحقیقات در مورد سرطان در سطح جهان است که باعث می شود برنده جایزه چانگ پی چون دانشجوی دوره کارشناسی بود.
دوران بازیگری

بنیادی زندگی حرفه ای خود را در سال ۲۰۰۶ از علم زیست شناسی به بازیگری تغییر کرده است. اولین نقش خود به عنوان Leyla میر در درامای عمومی بیمارستان شد.

او همچنین نامزد دریافت جایزه NAACP Image جایزه به دلیل نقش او در بیمارستان بود.

او در سن کم زمانی که در انگلستان بود که در تلویزیون بخش کودکان ایفای نقش جنگ. او در این مورد در مصاحبه ای با بی بی سی فارسی گفته است: "تنها کار تلویزیونی که کردم در سنین جوانی در لندن در برنامه کودکان بنام "یرلی برث" بود


 

 

بیوگرافی و عکس های نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوودبیوگرافی و عکس های نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوودبیوگرافی و عکس های نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوودبیوگرافی و عکس های نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوودبیوگرافی و عکس های نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوودبیوگرافی و عکس های نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوودبیوگرافی و عکس های نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوودبیوگرافی و عکس های نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوودبیوگرافی و عکس های نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوودبیوگرافی و عکس های نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوودبیوگرافی و عکس های نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوودبیوگرافی و عکس های نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوودبیوگرافی و عکس های نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوودبیوگرافی و عکس های نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوود

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی