اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 1400

 

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد 16 مهر ماه 1356 در تهران است.
 

او دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشته تئاتر قبولشد و گرایش طراحی صحنه را انتخاب کرد. طولانی نیست پس از آن. در آزمون ورودی کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم اکنون فارغ التحصیل شدهاست. او از سال ۲۰۰۴ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر از آلمان است. او همچنین بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسه فرهنگی آموزش بود.

او استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را در سال ۲۰۰۰ از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران دریافتکرد. او به علت کار شخصی همسرش و ادامه تحصیل در مقطع دکترای رشته کارگردانی تئاتر از ابتدای سال ۹۲ به استرالیا نقل مکان کرد.


شروع بازیگری

شبنم قلی خانی بازیگری را از سال 1376 با بازی در تئاتر آغاز شده است . پس از آن با حضور در فیلم مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی می تواند به خوبی درخشید و شناخته شود . او در این فیلم نقش مادر عیسی مسیح برگزار می شود .

سریال اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی در 84 سال از اولین حضور او در تلویزیون بود و پس از آن در به خوبی از جمله ما چند نفر,سال های برف و بنفشه, نردبام آسمان,پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت,سرزمین باستان و به تازگی پس از چند سال وفقه در سال 95 در سری هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی در نقش یکتا شخصیت اصلی داستان / سری دیوار شیشه ای به کارگردانی راما قویدل از تاج و تخت است .

او به عنوان بهترین بازیگر زن تلویزیون در سال 95 در برنامه دیده می شود مانند سری انتخاب شد.
ازدواج

شبنم قلی خانی در سال 86 اسلام و در سال 94 دارای یک فرزند دختر به نام نفت بوده است

فاصله از بازیگری و زندگی در استرالیا

شبنم قلیخانی در مورد دلیل فاصله گرفتنش از تلویزیون گفت: من به دلیل شغل همسرم چهار سال در ایران زندگی نمی کند و از سوی دیگر شرایط آموزش و پرورش است که در رشته کارگردانی و فیلم تا به حال باعث دوریام از تلویزیون بود. در خداوند به من فرزند عطا کند که درگیر در تعمیر و نگهداری از او بودم اما تنهایی و دلتنگی برای من واقعا سخت بود و من نمی تونستم تحمل کنم که در فروردین 95 به ایران بازگشتیم.

 

 


 

 

بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99
 
بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی‌خانی 99

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی