اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکس های اینستاگرامی بهار کاتوزی

https://uupload.ir/files/5ipd_baharkatouzi_161699246_190868189166811_6071988950428454916_n.jpg

فصل بهار کاتوزی متولد سال ۱۳۶۳ در طهران و هنرپیشه ، فیلمنامه‌نویس و معلم است. فن تحصیلی او در متوسطه ریاضی و فیزیک بوده میباشد و هرگز تاءمل نمی کرد که رو به دنیای هنر بیاورد. فصل بهار کاتوزی مدرک کارشناسی بازیگری و دکتری فلسفه داراست. او در موسسه «هنر گستر حیایی» سرگرم به درس دادن میباشد.

https://uupload.ir/files/nx4b_baharkatouzi_152845099_1164694250610568_1660984642987115501_n.jpg

 

خانم کاتوزی در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ تحت عنوان تالیف کننده در رادیو کار کرده اند و با تایپ کردن نرم افزار های اجتماعی و شوخی توانستند یک منزلت خیر در آن در بین داشته باشند و معتقد می‌باشند یک‌سری سال عمل در رادیو به رشته ی هنری وی بسیار یاری نموده است. پس از تایپ کردن در نرم افزار های رادیو استارت به تایپ کردن فیلمنامه و نمایشنامه کوتاه کردند.

خانم کاتوزی در گفتمان ای گفتند که خیلی عشق‌مند به کتاب می‌باشند، خیلی زیاد کتاب می‌خونم و از بچگی بهش معتادم، توی این کتاب خوندن‌ها یک دفعه فلسفه ‌را پیدا کردم و از کتاب‌های خیلی ابتدایی و خودآموز فلسفه آغاز کردم و آن گاه شم کردم که چقدر عالم عجیبیه و چقدر اون پرسش‌هایی که مدام بوده، اینجا شاید بشه دنبالش گشت و پیداش کرد، رفتم سراغ فلسفه و اتفاقا اون شد، گرفتاری‌ام و اومد توی کارم و سا‌ل‌های بیشتری را درگیر فلسفه بودم و خیلی اومد تو نوشتنم و تو زندگیم.”

https://uupload.ir/files/x0r5_baharkatouzi_145339932_2230052393791667_9134909085700463300_n.jpg

عمل او در تئاتر

اینجانب از تئاتر استارت کردم، نفس کشیدم، تجربه کردم و ابدا فهمیدم که چیه این دنیا هنر و به صورت خاص هنر اکران یا این که بازیگری یا این که تایپ کردن. تجربه کردن یک چیزی را ساختن و یک اجرای زنده ازش داشتن و روی صحنه بردنش در تئاتر برای اینجانب رخداد. فصل بهار کاتوزی در سال ۱۳۸۴ برای او‌لین توشه به صورت رشته‌ای در تئاتر «بدور دست» به روی صحنه رفت. حسام نورانی (دستیار کارگردان پیامبر ملاقلی‌پور) به سفارش‌ی دوستانش، این جاری ساختن را روءیت کرد و فصل بهار کاتوزی را به فرستاده ملاقلی‌پور برای فیلم «میم مثل مامان» معرفی کرد.

اولی فعالیت تلوزیونی وی سریال میم مثل مامان بود که دوستداران اکثری پیدا کرد و چشم شدن فصل بهار کاتوزی از این فیلم استارت شد. فصل بهار کاتوزی بعداز بازی در فیلم «میم مثل مامان» به جهت نبود پیشنهادهای کاری خوب، حضور کمرنگی در سینما داشت. وی در سال ۱۳۹۷ در فیلم سینمایی و کمدی «عالم با اینجانب برقص»، نقش خواهر عالم (با بازی علی مصفا) را اعمال کرد.

https://uupload.ir/files/sa3e_baharkatouzi_144048864_1123967614720228_9198289781898469828_n.jpg

فصل بهار کاتوزی در رابطه”«عالم با اینجانب برقص» می‌گوید به خیال فضایی که در پشت صحنه بود به خیال و خاطر حضور سروش درستی و طفل‌ها، خیلی دوسش دارم. «میم مثل مامان» آغاز کارم بود و از عمو فرستاده(کارگردان فیلم) خیلی چیزها حافظه گرفتم و به همین عامل این فیلم برام خیلی منحصربه‌فرد بود. به طور کلی تمامی‌ی کارام رو خیلی دوست داشتم.”

نقش خانواده در توفیق

فصل بهار کاتوزی، خانواده‌اش را در معاش و کارهایش تاثیرگذار می داند، با اینکه مادرش از مخالفین سرسخت وی برای کار هنری‌اش بود اما با این‌هم اکنون مدام از وی حمایت کرد.

فصل بهار کاتوزی راجع به این آیتم که می‌گویند سینما بی‌رحم میباشد، خاطرنشان کرد: “در سن ۲۰ سالگی اینجانب برای یک فیلم خیلی خوب تعیین شدم البته در دقیقه‌ی ۹۰ جایم را دادن به یک هنرپیشه دیگر، در اون فرصت اینجانب هم می‌گفتم که سینما بی‌رحم میباشد و خیلی غمگین بودم. به‌تدریج بدین سود رسیدم که کلا جهان خیلی مکان بی رحمی وجود ندارد و معاش همینه. یک ار دلایلی که دوست دارم فیلمنامه بنویسم این میباشد که دیگر منظر هر که در‌پی هنرپیشه برای فیلم هایش میگردد نباشم.

دوست دارااست که یک روزی فیلمنامه‌ای بنویسد که بتوان روی صحنه پیروز شود و به صورت حقیقی وواقعی ژانر وحشت داشته باشد.

عکس اینستاگرام فصل بهار کاتوزی

https://uupload.ir/files/14w1_baharkatouzi_139705031_733360347549370_6057410548919647188_n.jpg

فصل بهار کاتوزی در فیلم دنیا با اینجانب برقص

دنیا با اینجانب برقص فیلمی به کارگردانی سروش صدق، نویسندگی سروش صدق، ایمان صفایی و تهیه و تنظیم‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان جنس سال ۱۳۹۷ میباشد. این فیلم که او‌لین ساخته سینمایی سروش درستی در جایگاه کارگردان میباشد، برای اولیه توشه در سی و هفتمی فستیوال جهانی فیلم فجر به اکران درآمده میباشد. این فیلم از ۱۱ دی در سینماهای کشور ایران نمایش گردیده‌است.

بازیگران فیلم عالم با اینجانب برقص عبارتند از علی مصفا (جهانگیر) جواد عزتی (احسان) هانیه توسلی (ناهید) پژمان جمشیدی (رضا) سیاوش چراغی پور (حمید)
کاظم سیاحی (بهمن) مهراب قاسم خانی (علی) فصل بهار کاتوزی (نیلوفر) رامین صدیقی (فرخ) پاوان سروان (باد ملایم) شیوا بلوچی (آسا) مهیار پوربابایی(شایان)

فیلمنامه «دنیا با اینجانب برقص» به صورت مشترک بوسیله سروش درستی و ایمان صفایی مندرج میباشد.
این فیلم سینمایی توانست لحاظ سینماگران، منتقدان و مخاطبان را به خویش جلب نماید و سیمرغ شایسته ترین کارگردان را برای سروش درستی و دیپلم افتخار شایسته ترین هنرپیشه مرد برای علی مصفا به ارمغان بیاورد

دست اندرکاران اساسی این فیلم سینمایی عبارتند از: کارگردان : سروش درستی، تنظیم کننده : محمدرضا تخت کشیان، فیلمنامه : سروش صدق – ایمان صفایی، اجرا کننده طرح و نرم افزار ریز : مجتبی وحیدی، مدیریت فیلمبرداری : سینا کرمانی زاده، تدوین : خشایار موحدیان – شوکا زندباف، موسیقی متن : مازیار یونسی، پباده سازی و ادغام صدا : سید علیرضا علویان، صدابردار : امین میرشکاری، طراح فیس پردازی : مهرداد میرکیانی، طراح صحنه : مهدی موسوی، طراح خرقه : رعنا امینی، جلوه های تصویری : مجید خادمیان، رئیس ساخت و ساز : مهدی چراغی، مدیریت تدارکات : حامد آزادی، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ، عکس : رضا شریفی

هنرپیشه نقش نیلوفر عالم با اینجانب برقص

https://uupload.ir/files/eit4_baharkatouzi_138517150_889687228530024_6854531066098622022_n.jpg

 

حضور فصل بهار کاتوزی در نرم افزار ی کتاب گشوده سروش درستی

فصل بهار کاتوزی
تالیف کننده و هنرپیشه
مدرک لیسانس بازیگری
کارشناسی ارشد فلسفه غرب
دکتری فلسفه دانش
نمایشنامه ها: میز، نسبیت خاص، کامنت، ۱۹۷۹
فیلم طومار ها: اینجا کسی نمی میرد، حریم فردی
هنرپیشه فیلم های: میم مثل مامان، دعوت، بیوگرافی، شنل، دنیا با اینجانب برقص و…
هنرپیشه تاترهای: هملت ماشین، کامنت، مرگ هوتن، عکس سپید، نسبیت خاص

عکس و بیوگرافی فصل بهار کاتوزی

عکس های فصل بهار کاتوزی در فیلم عالم با اینجانب برقص

به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، تیم تلویزیونی «چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان از اوایل فصل‌زمستان مقابل دوربین رفته میباشد و مبتنی بر اپلیکیشن‌ریزی‌های اجرا گرفته پخش آن از نصفه دوم اسفند ماه از کانال سوم سیما شروع خواهد شد.

این سریال که پیش‌خیس برای پخش در عید نوروز ۱۴۰۰ در حیث گرفته گردیده بود، مضمونی کمدی و اجتماعی داراست و ماجرا‌ای خانوادگی و مفرح را قصه می‌نماید.
بازیگران سریال چوب خط
الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، فصل بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیرعباس نورزایی و (با حضور) امیرنوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، مهربان قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست و (باهنرمندی) علیرضا خمسه، اکبر عبدی و مینا جعفرزاده بازیگرانی می‌باشند که در «چوب خط» به اجرای نقش میپردازند

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی