اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بازیگر نقش کوکب در ملکه گدایان فاطمه نیشابوری

فاطمه نیشابوری بازیگر برگزیده ای است. کارگردانان می دانند که اگر قرار است نقشی خاص و متفاوت برای یک زن داشته باشند ، قطعاً بهترین گزینه فاطمه نیشابوری است.
فاطمه نیشابوری در دهه 1960 متولد شد. او زنی جوان و بدون مرز است که مانند بسیاری از همکارانش بازیگری را در تئاتر آغاز کرده و در رشته هنر تحصیل کرده است.
فاطمه نیشابوری دارای هیکل و چهره ای دست نخورده است. هیچ جراحی عجیبی در چهره این بازیگر وجود ندارد که باعث شود او از بسیاری از همکلاسی هایش متفاوت باشد.


فاطمه نیشابوری از بازی در نقش های منفی نمی ترسد و عاشق تجربه است. بهترین مثال برای تأیید این ادعا بازی او در سریال ملکه گدایان است. او نقش کوکاب را بازی می کند. زنی بد اخلاق و بد دهن که از کودکان سوits استفاده می کند.


فیلمبرداری فاطمه نیشابوری

فاطمه نیشابوری پیش از این در فیلم های "سه کم کم حبس" ، "زنونه" و "اورکا" بازی کرده و یکی از بازیگران سریال "ملکوان" بوده است. اولین تجربه او در سریال خانگی ملکه گدایان است که در آن یکی از نقش های اصلی را بازی می کند.


زندگی خصوصی فاطمه نیشابوری


فاطمه نیشابوری زنی بلند قامت است. خصوصیات ظاهری او باعث شده است که فاطمه نیشابوری یکی از معدود گزینه هایی باشد که می تواند برای نقش های برجسته مورد استفاده قرار گیرد. او روزانه ورزش می کند و کتاب می خواند. علاقه او به موسیقی برخلاف بازی در سریال ملکه گدایان است. او رابطه بسیار خوبی با کودکان دارد. فاطمه نیشابوری اهل فضای مجازی نیست. او هرگز مصاحبه نکرده و همیشه سعی می کند خود و خانواده اش را از حاشیه فضای مجازی دور نگه دارد. از ازدواج یا مجرد بودن وی اطلاعی در دست نیست.


فاطمه نیشابوری بر زنان انگلیسی تسلط دارد و این به او کمک زیادی کرده است تا از کتابهای خارجی برای پیشرفت در کار خود استفاده کند.


 فاطمه نیشابوری در ملکه گدایان


فاطمه نیشابوری در سریال ملکه گدایان نقش کوکب را بازی می کند. او زنی است که از کودکان سوits استفاده می کند و آنها را وادار به التماس می کند ، به آنها غذا نمی دهد و با داستان خوب باران کوثری در نقش افرا خصمانه است.
داستان سریال Queen of Beggars همان داستان معروف شیرو خیر است که در آن فاطمه نیشابوری در قسمت شیطانی ایستاده است. تعداد کمی از زنان در سینمای ایران جرات چنین انتخابی را دارند زیرا افراد مشهور معمولاً از محبوب نبودن مخاطب می ترسند اما به نظر می رسد فاطمه نیشابوری بیش از هر نوع محبوبیتی به هنر خود پایبند است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی