اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

رنگ مو سال 2021-1400 چه رنگی است

رنگ مو سال 2021-1400 چه رنگی است

با تغییر فصل ، ممکن است بخواهید رنگ موهای خود را نیز تغییر دهید. کاملا طبیعی! بنابراین ، در اینجا برخی از رنگ های موی زمستانی عالی وجود دارد که به شما الهام بخش می دهد تا ظاهر خود را تازه کنید و تنوع خاصی را به فصل خود اضافه کنید!
ایده های رنگ مو در زمستان

خواه سایه ای بلوند یخی ، قهوه ای غنی یا قرمز خوش رنگ برای زمستان بخواهید ، انتخاب خوبی دارید - عکس های زیر این را ثابت می کنند. زمستان فصلی از تضادها است ، به همین دلیل در سردترین روزهای سال از قهوه ای های تیره و بورهای روشن بسیار استقبال می شود. در همین حال ، اگر آماده آزمایش پالت قرمز هستید ، می توانید سراغ رنگهای پرشور کارما بروید یا رنگ های قرمز نارنجی ، داغ و مغناطیسی را مانند یک شعله در شومینه امتحان کنید.

رنگ موی 2021
رنگ سال۱۴۰۰ چه رنگی است
رنگ موی دودی
رنگ سال 1400 چه رنگیه
۱۴۰۰ رنگ سال 1400 چه رنگی است
رنگ موی سال ۱۴۰۰چیست

شماره 1: چراغ های تاریک درب

موهای قهوه ای با هایلایت های بلایاژ بلوند

 

این امواج بلوند شما را با انرژی رنگی به بهار باز می گردانند! با درخشان ترین زمان در اتاق ، از تاریک ترین زمان ها استفاده کنید. قد خود را حفظ کنید و دو سایه را روی پایه قهوه ای متوسط ​​قرار دهید. قطعاً می توانید روزهای زمستان 2021 را کمی شاد کنید.

شماره 2: فرهای آبی دودی و بادمجان

پیدا کردن ترندهای رنگی که باعث پاپ می شود هیجان انگیز است و احساس آزادی را برمی انگیزد. آماده امتحان سایه آبی دودی ، بادمجان و روشن تر نورهای آبی ؟ به سادگی سایه ها را تغییر دهید تا عمق پیدا کنید.

موهای مشکی با خاکستر آبی

 


 

شماره 3: موهای قهوه ای تیره و سیاه

رنگ مشکی در روندهای رنگی فصل زمستان از رنگی خوشایند است ، اما به نظر می رسد یک رنگ کاملاً تیره به نظر برسد. سیاه رقیق شده با هایلایت دانه کاکائو قهوه ای موضوع دیگری است. این ایده ای است برای یک سبزه که قطعاً آن را از دست ندهد!

موهای سیاه با هایلایت های قهوه ای

 

شماره 4: دارچین قهوه ای شاه بلوط ادویه دار است

جستجوی تصاویر ایده های جدید می تواند بسیار انگیزه آور باشد! در اینجا یک تیره قهوه ای شاه بلوط پایه ویژگی های روشن دارچین را برجسته می کند. رنگ روشن تر مانند ضربات قلم موی گاه به گاه اعمال می شود که بسیار زیبا و بدون دردسر به نظر می رسد. طول متوسط ​​را حفظ کرده و برای برجسته کردن نکات برجسته زیبا ، فر دهید.

موهای قهوه ای تیره با هایلایت های کاراملی تیره

 


 

شماره 5: لاک کارامل قهوه ای متوسط

نمای نهایی که ما برای نمایش در این مجموعه از رنگ موهای زمستانی انتخاب کردیم ، این سبک لعاب کاراملی با هایلایت است. همراه با دو سایه قهوه ای ، باعث افزایش لایه های موی شما و ایجاد عمق خیره کننده برای یال های طولانی می شود.

مدل موی بلند قهوه ای با هایلایت های بلوند طلایی

 

شماره 6: شاهزاده خانم زیبا صورتی

وقتی صحبت از رنگ مو برای زمستان می شود ، گزینه های شما بی پایان است. استفاده حداکثر از پالت رنگی ضروری است و این رنگ صورتی ماجراوئی غیر قابل مقاومت است! سایه ای لطیف و نرم است ، مانند گل های بهاری که هنوز نرسیده است.

رنگ موی اسطوخودوس پاستلی با هایلایت صورتی

 


 

رقم 7: أومبیر بورجوندی غامق جدًا

یتطلب هذا المظهر العدید من الصور لالتقاط مدى روعة مظهرک. لهجة وظیفة محترمة على الشعر الداکن (الأسود الأزرق تقریبًا) ملفت للنظر تمامًا. یهمس بالذوق الأنیق والذوق الرفیع.

ombre سیاه تا شرابی

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی