اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

10 فایده بی نظیر روابط زناشویی و جنسی

10 فایده روابط زناشویی چیست؟

 

چندین مطالعه نشان داده است که داشتن رابطه جنسی فواید فوق العاده ای برای سلامتی دارد. در اینجا 10 مزیت اثبات شده رابطه جنسی برای سلامتی شما و همسرتان آورده شده است.

علاوه بر صمیمیت ، رابطه جنسی لذت بردن از فواید سلامتی زیادی نیز دارد ، از جمله کاهش خطر حملات قلبی ، تأثیر مثبت بر تصویر از خود و حتی تسکین علائم اضطراب.

در اینجا همه آنچه در تمرین صمیمیت خوب و سالم است وجود دارد:

1- کاهش استرس و اضطراب

یکی از مزایای رابطه جنسی این است که استرس و اختلالات اضطرابی را تسکین می دهد.

مطالعات نشان می دهد که رابطه جنسی منظم فشار خون را کاهش می دهد و شرایط استرس مانند اضطراب اجتماعی ، ترس از فضای باز و بسته و حتی ترس از حضور در جمع را تسکین می دهد.

اما نه تنها این ، بلکه در آغوش گرفتن و لمس همراهی با صمیمیت ، فشار خون را کاهش می دهد و منجر به آرامش می شود.

2- سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید

سلامت جنسی خوب منجر به سلامتی جسمی نیز می شود.

مشخص شد که رابطه جنسی یک یا دو بار در هفته با سطح بالاتری از آنتی بادی های ایمنی بدن به نام آمینوگلوبولین همراه است که بدن را محافظت می کند از سرماخوردگی و عفونت های مختلف .

3- کالری سوزی

در عرض نیم ساعت از داشتن رابطه جنسی ، می 85 کالری و سوزانید حتی بیشتر . این تعداد را در تعداد دفعات جنسی در طول هفته ضرب کنید ، و یک رژیم موثر برای کاهش وزن و البته ... سرگرم کننده دریافت خواهید کرد.

4- رابطه جنسی سلامت قلب را بهبود می بخشد

مطالعات منتشر شده در 20 سال گذشته نشان می دهد که افرادی که مرتباً رابطه جنسی برقرار می کنند ، خطر کمتری در انواع سکته مغزی دارند.

علاوه بر این ، طبق سایر مطالعات ، مشخص شد مردانی که دو بار در هفته رابطه جنسی برقرار می کنند خطر حملات قلبی را به نصف کاهش می دهد ، در مقایسه با مردانی که یک بار در ماه یا کمتر رابطه جنسی برقرار می کنند.

5- رابطه جنسی تصویر از خود را بهبود می بخشد

بهبود تصویر از خود یکی از دلایل رابطه جنسی در افراد است ، حتی اگر بعضی اوقات متوجه این موضوع نشوند.

روانشناسان و متخصصان جنسی در سراسر جهان می گویند رابطه جنسی باعث می شود زنان و مردان احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند.

فردی که رابطه جنسی برقرار می کند معمولاً خود ارزش قائل تا حدی برای است و هرچه تمرین صمیمیت با عشق و عشق همراه باشد - عزت نفس فرد بیشتر می شود.

6- رابطه جنسی صمیمیت را بهبود می بخشد

رابطه جنسی و ارگاسم باعث ترشح هورمون اکسی توسین می شود که با احساس عشق و اعتماد به نفس در ارتباط است.

محققان دریافتند که هر چه رابطه زن و شوهر پر رنگ تر باشد و رابطه جنسی بین آنها مکرر و بهتر باشد.

هرچه سطح اکسی توسین در مغز آنها بیشتر باشد ، این امر به آنها امکان تقویت رابطه ، احساس راحتی با یکدیگر و در نتیجه افزایش صمیمیت را می دهد.

اکسی توسین همچنین با احساس سخاوت و سخاوت همراه است ، که روابط صمیمانه بین همسران را بارور و سازنده می کند.

7- رابطه جنسی باعث کاهش درد می شود

رابطه جنسی ، همانطور که در بالا ذکر شد ، باعث ترشح هورمون اکسی توسین در بدن می شود. علاوه بر این ، در طی فرآیند جنسی ، اندورفین در سطوح بالا ترشح می شود.

علاوه بر تأثیرات مثبت بر روحیه ، هر دو هورمون به عنوان تسکین دهنده درد شیمیایی شناخته می شوند ، بنابراین داشتن رابطه جنسی می تواند سردرد ، درد مفاصل و حتی دردهای عضلانی را کاهش دهد.

حدود 50 نفر بخار اکسی توسین را استنشاق کردند و سپس با انگشتان آنها خراشیده شدند ، که نشان می دهد آستانه درد آنها به نصف کاهش یافته است.

8- رابطه جنسی خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می دهد

انزال مکرر منی ممکن است خطر ابتلا به سرطان پروستات را در مردان در سنین بالا کاهش دهد.

هنگام بررسی گروه های مردان 40 تا پنجاه ساله ، سالم با مبتلایان به سرطان پروستات ، مشخص شد که بسیاری از مردان سالم پنج بار در هفته یا بیشتر انزال می کردند.

تحقیقات دیگر نشان می دهد که 21 انزال یا بیشتر در ماه با خطر کمتری سرطان پروستات همراه است ، در مقایسه با افرادی که 4-7 بار در ماه انزال می کنند.

9- رابطه جنسی عضلات کف لگن را تقویت می کند

زنانی که به طور منظم رابطه جنسی برقرار می کنند ، عضلات کف لگن قویتری دارند ، بنابراین خطر کاهش می دهد بی اختیاری در زندگی را .

10- داشتن رابطه جنسی به خواب بهتر شما کمک می کند

هورمون اکسی توسین که در طی ترشح ارگاسم می شود به مشکلات خواب کمک می کند و خواب راحت تر و خواب مداوم و عمیق تر را امکان پذیر می کند.

این هورمون همچنین با توانایی حفظ وزن سالم و فشار خون در سطح ایده آل همراه است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی