اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

عکسهای مدل مصری سلما الشیمی

عکسهای مدل مصری سلما الشیمی

عکسهای مدل مصری سلما الشیمی

salma elshimy

 

سلمى الشیمی

 

سلمی الشیمی مدل مصری

 

مدل مصری

 

هرم جوزر 4700 سال دارد و سلما با یک عکاس قدمت الشیمی به نام هوشا محمد ، عکاسی را انجام داد. در تصاویر او دیده می شود که یک لباس مصر باستانی جذاب و کوتاه دارد.

این گزارش که سلما AL-شیمی در کنار عکاس دستگیر شد و که آنها هر دو در حال حاضر به قید وثیقه آزاد هستند اما اتهام روبرو "عکس گرفتن بدون اجازه در سایت باستان شناسی سقاره."
 
چرا او دستگیر شد؟

هرم یکی از میراث جهانی یونسکو برای بیش از 3000 سال یک محل دفن فعال بود و بنابراین مقررات سختگیرانه ای وجود دارد که عکاسی را غیرقابل احترام یا غیر احترام تلقی می کند.

در واقع ، هرگونه عکاسی در آنجا در اکثر موارد ممنوع است و برای هر کسی که امیدوار به عکس گرفتن است تحقیق و برنامه ریزی لازم است.

    TikTok: قویترین اسلحه آبی David David Dobrik را از کجا بخریم - اسم آن چیست؟
    کاربران TikTok با این آهنگ Trace McSorley وسواس دارند - چرا بازیکن فوتبال آمریکایی یک الگوی رفتاری است؟

پلیس جهانگردی در وزارت کشور گزارش داد که داد شش کارمند را مورد سنجش قرار تا در مورد کسانی که به تیراندازی کمک کرده و یا اجازه داده اند کار کند.

به گزارش اخبار محلی اخبار الیوم ، سلما الشیمی در حضور دادستان حاضر شد و اظهار داشت که وی از ممنوع بودن عکاسی بدون مجوز آگاه نبوده و قصد وی ارتقا tourism گردشگری به مصر است تا جرم.

این محتوا بارگیری نشد

سلما الشیمی کیست؟

با توجه به شبکه های اجتماعی وی ، مدل مورد نظر نیز یک مدل زندگی واقعی است. با دستگیره حدود 100000 در حساب خود دارد اینفلوئنسر اینستاگرام salma.elshimy.official . با این حال ، او 300،000 در حساب قبلی خود داشت که به گفته او هک شده بود.

سلما الشیمی با دو حساب جداگانه در TikTok نیز محبوب است. salmaelshimyofficialtiktok حدود 94،000 دنبال کننده دارد در حالیکه دنبال کننده @ salmaelsimy0 80،000 دارد. طبق گفته وی از TikTok ، وی "بی توجه به اظهارات شیطانی و نگرشهای بد" نادیده گرفته شده است ، که با پاسخهای منظم "کف زدن" به اظهارات نفرت انگیز اثبات می شود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی