اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین عکس های ژیزلی بینچنی مدل برزیلی 2021

جدیدترین عکس های ژیزلی بینچنی مدل برزیلی 2021

جدیدترین عکس های ژیزلی بینچنی مدل برزیلی 2021

جدیدترین عکس های ژیزلی بینچنی مدل برزیلی 2021

 

جدیدترین عکس های ژیزلی بینچنی مدل برزیلی 2021

 

جدیدترین عکس های ژیزلی بینچنی مدل برزیلی 2021

 

 

 ژیزلی بینچنی ، به طور کامل Gisele Caroline Bündchen ، (متولد 20 ژوئیه 1980 ، هوریزونتینا ، ریو گراند دو سول ، برزیل) ، مدل برزیلی که برای اولین بار در اواخر دهه 1990 به شهرت رسید و بعداً به یک "سوپرمدل" تبدیل شد ، شاید معروف به چهره خرده فروشی لباس ، لباس و زیبایی آمریکایی ویکتوریا سکرت.

 

 

شاید شما با "Rat Pack" دهه 1960 آشنا باشید ، اما آیا بازیگرانی را که در "برت پک" هالیوود حضور داشتند می شناسید؟ در این مطالعه درباره ستاره های سینما ، از Sidney Poitier گرفته تا Star Trek چمدان خود را ببندید و به هالیوود سفر کنید.

بوندچن با پنج خواهرش که یکی از آنها اوست ، در شهر هوریزونتینا - یک شهر کوچک روستایی در جنوب برزیل - بزرگ شد دوقلوی برادرانه . پدر بوندچن به عنوان معلم دانشگاه استخدام شده بود و مادرش به عنوان کارمند بانک کار می کرد.

در سال 1994 ، در سن 14 سالگی ، بوندچن در یک مرکز خرید توسط یک عامل مدلینگ برای Elite Model Management ، یکی از بزرگترین آژانس های مدل سازی در جهان مشاهده شد. در سال 1995 او وارد مسابقه مدل آژانس سال (بعداً به Elite Model Look تغییر نام داد) ، که در آن در سطح ملی و چهارم در سطح جهانی دوم شد. سال بعد بوندچن به شهر نیویورک رفت تا یک حرفه حرفه ای مدلینگ را شروع کند و به زودی پس از آن اولین باند خود را در هفته مد نیویورک - یکی از چهار رویداد مهم صنعت در هر دو سال یکبار انجام داد. در سال 1997 ، Bündchen بر روی جلد نسخه برزیلی مجله مد برجسته Vogue (اکتبر) ظاهر شد و صنعت را به دست آورد. علی رغم شکل منحنی تر ، که کاملاً متضاد با سبک های زایمان و سبک آن بود ، بوندچن همچنان در جلد نشریات برجسته صنعت ظاهر می شد. او در سال 1999 بر روی جلد American Vogue (ژوئیه) ظاهر شد ، که "بازگشت مدل سکسی" را اعلام کرد ، بدین ترتیب پایان ظاهری محبوب و جنجالی آن زمان معروف به " هروئین شیک " - هیکلی بسیار نازک و جفت شده با رنگ پریده پوست ، محافل تیره زیر چشم ، و اغلب موها و لباس های نامرتب. در همان سال ، او به عنوان مدل سال انتخاب شد ، افتخاری که مشترکاً توسط اهدا Vogue و شبکه تلویزیونی کابلی VH1 آمریکا شد.

در سال 2000 بوندچن قراردادی را امضا کرد تا به چهره ویکتوریا سکرت تبدیل شود (2000-07) و شروع به دیدار با بازیگر هالیوود کرد لئوناردو دی کاپریو و به سرعت به شهرت بین المللی دست یافت. او به زودی به یک نام خانوادگی تبدیل شد ، که بسیاری از این صنعت به عنوان بازگشت " سوپرمدل " - الگویی برتر که به طور همزمان در جلد مجلات معتبر مد جهان ظاهر می شود و در جهان فقط با نام شناخته می شود - نوید می دهند. در این مدت بوندچن همچنین در باند برخی از برترین خانه های مد جهان از جمله قدم زد Christian Dior و Valentino . در سال 2015 او از مدل سازی باند بازنشسته شد.

 

 

بوندچن فیلم اولین خود را در هیجان کمدی تاکسی (2004) با بازی جیمی فالون و ملکه لطیفه انجام داد . دو سال بعد او در کنار مریل استریپ و آن هاتاوی در فیلم اقتباس رمان پرفروش لورن وایزبرگر با نام شیطان از پرادا می پوشد (2004) بازی کرد ، روایتی از پیامدهای طنز یکی از دستیاران شخصی ویراستار مجله داستانی میراندا روحانی

در سال 2009 بوندچن با بازیکن فوتبال آمریکایی ازدواج کرد تام بردی . در همان سال ، وی به عنوان سفیر حسن نیت منصوب شد سازمان ملل محیط زیست برنامه . بوندچن در نیویورک هنر موزه متروپولیتن نمایشگاه "مدل به عنوان موزه: تجسم مد" (2009) ، که مدل هایی را که در قرن بیستم نمونه های مختلف مد را به نمایش می گذارند ، نشان داد. او چندین خط تولید از جمله کفش ، لباس ، جواهرات ، لباس زیر و مراقبت از پوست سازگار با محیط زیست را راه اندازی کرد. بوندچن همچنین بنیاد لوز را تأسیس کرد که تلاش می کند زنان جوان را از نظر ذهنی و جسمی از طریق حمایت از برنامه های مختلف عزت نفس ، توانمند سازد. در سال 2018 او منتشر کرد درسهایی را : مسیر من به زندگی معنادار

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی