اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین عکس های جیجی حدید مدل امریکایی 2021

جدیدترین عکس های جیجی حدید مدل امریکایی 2021

جدیدترین عکس های جیجی حدید مدل امریکایی 2021

جدیدترین عکس های جیجی حدید مدل امریکایی 2021

 

جدیدترین عکس های جیجی حدید مدل امریکایی 2021

 

جدیدترین عکس های جیجی حدید مدل امریکایی 2021

 

جدیدترین عکس های جیجی حدید مدل امریکایی 2021

جیجی حدید کیست؟

ایستاده در ارتفاع 5 فوت 10 اینچی - و بیش از 50 میلیون فالوئر اینستاگرام خود را می بالد - جیگی حدید (نام اصلی جلنا نورا حدید) متولد لس آنجلس برای اولین بار از دو سالگی شروع به مدل سازی کرد. حدید متولد سال 1995 ، دختر مدل یولاندا حدید ، سابق خانه دارهای واقعی بورلی هیلز ستاره است. او قبل از اینکه توجه خود را به مدلینگ در 17 سالگی معطوف کند ، در اسب سواری رقابتی و والیبال در دبیرستان مالیبو تمرکز کرد. حدید کار خود را با مارک های مختلف از تام فورد و ورساچه گرفته تا ریباک و ویکتوریا سکرت ادامه داده است. او موفقیت خود را با حضور بدون توقف در جلد مجلات بین المللی مد و باند پروازها در هر هفته مهم مد ادامه داده است.

جیجی حدید در پشت صحنه صحنه جوایز ویدئویی MuchMusic 2015 در نمایشگاه MuchMusic HQ در 21 ژوئن 2015 در تورنتو ، کانادا ظاهر شد.
خواهر و برادر

حدید دو خواهر و برادر کوچکتر ، یک خواهر به نام بلا و یک برادر به نام انور دارد. مانند خواهر بزرگشان ، هر دو نیز مدل هستند.

خواهران حدید هر دو در نمایش مد ویکتوریا سکرت شرکت کرده اند ، با هم در مبارزات انتخاباتی Fendi و Moschino در بهار / تابستان 2017 بازی کرده اند و در سال 2017 ، اولین خواهر و برادرانی هستند که هر دو در پولی لیست بالاترین مدل های جهان قرار گرفته اند.

جیگی بلا ، که با خواننده معروف اعتبار داده است The Weeknd ملاقات می کرد منبع قدرت خود را ، . وی به گفت: "او از خواسته های این شغل بسیار فهمیده است و واقعاً عالی است که می توانم در مورد آن با او صحبت کنم روزنامه هارپرز بازار . "زیرا در بسیاری از اوقات احساس اخلاق کاری خودم و انتظاراتی که از خودم می کنم احساس خفگی می کنم. این واقعاً زیباست وقتی شما افرادی را دارید که می گویند: "اشکالی ندارد که برای خودتان وقت بگذارید."

علاوه بر دو خواهر ناتنی پدری بزرگتر (ماریل و آلانا) ، حدید در طول ازدواج مادرش با دیوید فاستر ، تهیه کننده موسیقی ، پنج خوانده ناتنی نیز داشت ، از جمله ارین و سارا فاستر ، ستاره های VH1 مشهور .
ارزش خالص

فوربس برآورد کرد که حدید در سال 2017 9.5 میلیون دلار درآمد کسب کرده و او را در رده 5 لیست مدلهای پردرآمد خود قرار داده است. تا تابستان سال 2019 ، ارزش خالص او 19 میلیون دلار تخمین زده شد.
رابطه با زین مالک

پس از آشنایی با خوانندگان کودی سیمپسون و جو جوناس ، اولین بار گزارش شد که حدید باند پسر سابق One Direction زین مالک دیدار می کند در نوامبر 2015 با . مالک بعدا جلسه ماه نوامبر خود را در یک مهمانی سکرت ویکتوریا در نیویورک بازگو کرد و گفت که او کسی است که به مدل و از او خواست برای اولین قرار ملاقات به رستوران Gemma هتل Bowery. او همچنین در مصاحبه ها او را "زنی بسیار باهوش" ، "باکلاس" ، "با اعتماد به نفس" و "خونسرد" خوانده است.

پس از بازی در فیلم ویدئویی بخارپز "Pillowtalk" مالک در فوریه 2016 ، این زوج بار دیگر در اولین عکس مشترک مشترک خود به عنوان یک زوج برای Vogue در ماه آوریل شرکت کردند. حدید برای کمپین بهار 2017 Versus Versace از دوست پسر خود عکس گرفت و آنها در یکی دیگر از عکس های عکاسی برای Vogue داستان جلد در اوت 2017 ظاهر شدند.

این زوج که با هم در چندین رویداد مشهور از جمله مراسم مت گال و هفته مد لندن شرکت کرده بودند ، در 13 مارس 2018 خبر جدایی خود را از طریق توییتر تأیید کردند ، اما در همان تابستان به هم پیوستند.

در آوریل سال 2020 ، گزارش شد که مالک و حدید در انتظار اولین فرزندشان با هم هستند. آنها در ماه سپتامبر از دخترشان استقبال کردند.
سنین جوانی و تحصیل

حدید در 23 آوریل 1995 در لس آنجلس به دنیا آمد و در نزدیکی سانتا باربارا بزرگ شد ، جایی که اسب سواری اولین علاقه او بود. اگرچه مادرش ، سابق ، اما مدلینگ در خون او خانه دارهای واقعی بورلی هیلز ، ستاره یولاندا حدید ، یک مدل مشهور هلندی بود بود. (پدرش ، محمد حدید ، توسعه دهنده املاک و مستغلات فلسطینی-آمریکایی است.) او گفته است که حرفه مدلینگ او از زمانی شروع شد که "مانند او ، دو ساله بود" بعد از کشف توسط بنیانگذار و دوست خانوادگی Guess Paul Marciano.

حدید پس از ژست های شگفت انگیز Baby Guess ، Guess Kids و سرانجام Guess ، از مدل سازی به نفع دوچرخه سواری اسب سوار و بازی والیبال باشگاهی استراحت کرد. او که می خواست "کودکی عادی داشته باشد و به دبیرستان برود" کاپیتان تیم والیبال دانشگاه در دبیرستان مالیبو (جایی که در سال 2013 فارغ التحصیل شد) شد و حتی به مقدماتی والیبال المپیک نوجوانان رفت.

پس از اتمام دبیرستان ، او در پاییز سال 2013 به ساحل شرقی نقل مکان کرد تا در روانشناسی جنایی در New School در شهر نیویورک تحصیل کند. اما در همان سال که اولین قرارداد حرفه ای خود را با IMG Models امضا کرد ، برنامه های مدل سازی او با برنامه کلاس او تداخل داشتند و در نهایت تحصیلات خود را به حالت تعلیق درآورد.
نکات برجسته شغلی مدل سازی

حدید اولین بار در هفته مد نیویورک در پیاده روی در باند نمایش Desigual در فوریه 2014 حضور داشت ، اما او کارین رویتفلد ، سردبیر مد فرانسوی را برای وقفه بزرگش هنگام قرار دادن او روی جلد بهار خود ، اعتبار می دهد کتاب مد CR CR .

در ژوئیه 2014 ، او در کنار پاتریک شوارتزنگر در کمپین پاییز / زمستان Eyewear در تام فورد ظاهر شد ، قبل از اینکه بعداً در همان سال در سایر کمپین های مد و رایحه برای طراح بازی کند. تا ژانویه 2015 ، میبلین نیز از او به عنوان سفیر برند خود نام برد.

اولین حضور او در باند نمایش مد مشهور ویکتوریا سکرت در دسامبر 2015 در پی دو تست ممیزی ناموفق برای یک فرشته بود. حدید قبلا به گفته بود ووگ که پس از اولین طرد شدن ، احساس می کند بیش از حد عصبی است و اعتماد به نفس کافی برای موفقیت کسب نکرده است. او در حالی که سال بعد برای دومین بار در این نمایش حضور داشت ، رسما بال های ویکتوریا سکرت را به دست آورد.

در سال 2016 او تامی هیلفیگر شد سفیر نام تجاری جهانی و برای همکاری با طراح در یک مجموعه کپسول ، که برای اولین بار در هفته مد نیویورک که پاییز برگزار شد ، همکاری کرد. در همان سال ، او شروع به راه رفتن در نمایش های باند برای طراحان ، از جمله: Versace ، Chanel ، Elie Saab ، Fendi ، Marc Jacobs ، Anna Sui ، Miu Miu ، Balmain و Diane Von Furstenberg کرد.

حدید برای اولین بار با استوارت ویتزمن یک مجموعه بوت را آغاز کرد و همچنین به عنوان سفیر مارک Reebok شد. وی برنده افتخار بهترین مدل بین المللی جوایز مد بریتانیا و به عنوان مدل سال Daily Front Row انتخاب شده است.
حضور در تلویزیون و فیلم

اولین تجربه بازیگری حدید زمانی بود که در یک پروژه پایان نامه هنرستان موسسه فیلم آمریکا 2012 ظاهر شد ، یک فیلم کوتاه به نام Virgin Virgin .

نقش بعدی او در "فیلم کوتاه" در سال 2014 بود که در نقش Slay-Z در پال ظاهر شد تیلور سویفت موزیک ویدئوی "Bad Blood" ساخته . وی علاوه بر حضور در نماهنگ های موسیقی با میگل ، کالوین هریس ، سیمپسون ، جوناس و مالک ، کلیپ 2015 "کیک کنار اقیانوس" DNCE را نیز کارگردانی کرد.

حدید اولین بار در تلویزیون واقعیت کنار مادرش Yolanda در براوو به نظر می رسد زنان خانه دار واقعی بورلی هیلز بین سال های 2012 و 2016. پس از او زنان خانه دار تکه، او گسترش یافته واقعیت نشان می دهد او رزومه کاری، ظاهر می شود در MASTERCHEF ، لب همگام سازی نبرد ، و مهمان قضاوت در RuPaul S ' مسابقه را بکشید . او همچنین میزبان جوایز موسیقی آمریکایی نوامبر 2016 با شنبه شب زنده یاد آلوم جی فرعون بود و بعداً به عنوان خودش در کمدی در گروه 2018 ظاهر شد اوشن 8 Ocean's 8 .
مشکلات سلامتی

حدید در حالی که خطاب به ترول های شبکه های اجتماعی که او را به دلیل لاغری بیش از حد بدن بدن تحریک می کردند در فوریه 2018 ، نشان داد که از بیماری هاشیموتو ، یک اختلال خودایمن تیروئید رنج می برد. وی در توئیتر خود نوشت: "برای آن دسته از شما که بسیار مصمم هستید که به این نتیجه برسید که چرا بدن من در طول سالها تغییر کرده است ، ممکن است شما ندانید که وقتی من از 17 سالگی شروع کردم ، هنوز بیماری هاشیموتو تشخیص داده نشده بود. کسانی که من را "بیش از حد بزرگ صنعت" صدا می کردند ، به دلیل آن شاهد التهاب و احتباس آب بودند. "

حدید با بیان اینکه او از آن زمان "به درستی تحت درمان پزشکی قرار گرفته است" و همچنین "بخشی از یک آزمایش پزشکی جامع بود که به کمک آن سطح تیروئید من متعادل شد" ، گفت که بدن او اکنون غذا را به شکلی متفاوت تجزیه می کند و دیگر به نظرات منفی نمی پردازد ، "من نحوه بدنم را بیشتر توضیح نمی دهم ، همانطور که هر کسی ، با یک نوع بدن که متناسب با انتظار" زیبایی "شما نیست ، لازم نیست

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی