اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بازیگر نقش حسام، در سریال شرم کیست

بازیگر نقش حسام، در سریال شرم کیست

میلاد میرزایی بازیگر نقش حسام در سریال شرم است که در مقابل بازیگرانی چون الهام طهموری و فریبا بازی می کند.

 
بیوگرافی میلاد میرزایی

میلاد میرزایی ، متولد 21 سپتامبر 1990 در تهران ، بازیگر ایرانی است.

وی لیسانس بازیگری دارد و از دوبله شروع کرد و به دلیل چهره به بازیگری روی آورد.

فاطمه گودرزی ، میلاد میرزایی و فریبا ، کارشناسان سریال های شرم

این بازیگر جوان در این سریال با داستانی اجتماعی در کنار چهره های مشهور و باتجربه ای چون سیروس جورجیا ، فاطمه گودرزی ، ابوالفضل پورعرب ، فریبا متوسع ، نسیم ادبی ، سیاوش طهمورث ، سید مهرداد ضیایی و ... به ایفای نقش می پردازد.

زنده یاد کوروش گرجی در آخرین تجربه بازیگری خود در سریال شرمنده جلوی دوربین رفت و میلاد میرزایی افتتاح شد. او این هنرمند پیشکسوت را در این مجموعه داشت.

  بازیگر نقش حسام، در سریال شرم کیست
 

یک سریال خارجی با من به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید ، سریال جدید دیگری از میلاد میرزایی است که به زودی پخش می شود.

میلاد میرزایی و پژمان بازغی در یک سریال خارجی با من هستند

میلاد میرزایی در مجموعه ای به نام "بیگانه برای من" است که داستان یک خدمتکار را با عروس خانواده نقل مکان می کند و داستان در سالهای اولیه دهه هفتاد اتفاق می افتد.

بازیگران سریال با من بیگانه هستند

این بازیگر جوان در این مجموعه با هنرمندانی همچون شبنم قلی خانی ، پژمان بازغی ، پوراندخت مهیمن ، مهران رجبی ، پرویز پورحسینی ، نگار عابدی ، ایوب آقاخانی ، امیر ارجمند ، مهدی فقیه ، سوگل طهماسبی ، دنیا مدنی ، شیوا ابراهیمی ، نسرین بابایی ، لبیان فرهادپور ، فرهاد شهریزی ، فریبا ترکاشوند ، مهرداد ضیایی و ... هم تیمی بودند.
میلاد میرزایی در سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد در سال 1997 از شبکه سه سیما پخش شد و یکی از پربیننده ترین سریال های بودجه تلویزیونی است.

  بازیگر نقش حسام، در سریال شرم کیست

میلاد میرزایی در سریال بانوی عمارت که می خواست با فخر الزمان ازدواج کند ، نقش راشد را بازی کرد اما در نهایت نتوانست رقیب عشق شاهزاده ارسلان میرزای قاجار باشد.

این بازیگر جوان قبل از سریال بانوی عمارت در سریال چرخ فلک همراه عزیزالله حمید نژاد بود و این سریال دومین تجربه حضور وی در این کارگردان مشهور بود.

 

میلاد میرزایی در سریال بانوی عمارت با بازیگرانی چون پانته آ پناهیها ، علیرضا شجاع نوری ، اندیشه فولادوند ، غزل شاکری ، رامتین خداپناهی ، سیروس میمنت ، حسام منظور ، شبنم فرشادجو ، مینا وحید ، نیکی نصیریان ، مهتاج نجومی ، ، مریم مومن ، پاوان افسر ، مهری آل آقا و ... هم تیمی بودند.

میلاد میرزایی در سریال بانوی عمارت

چرخ فلک ، درد مفصل ، گریه در سکوت ، سرزمین کهن ، لایه های دروغ و رنج پنهان از جمله فیلم ها و سریال هایی است که میلاد میرزایی در آنها نقش داشته است.

بازیگر نقش حسام، در سریال شرم کیست

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی