اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

چرا ورود فاضلاب کارخانه به رودخانه و مزارع خسارت میزند

چرا ورود فاضلاب کارخانه به رودخانه و مزارع خسارت میزند

چرا ورود فاضلاب کارخانه به رودخانه و مزارع خسارت میزند

همه ما می دانیم که آب یک ماده حیاتی است. آب یکی از اساسی ترین و مهمترین مواد روی زمین است. انسانها ، گیاهان و همه موجودات زنده برای زنده ماندن به آب نیاز دارند. مقداری آب رودخانه برای نوشیدن مناسب است و مردم برای نوشیدن به آن نیاز دارند. از آن برای آشامیدن و آبیاری مزارع استفاده کنید. اما ممکن است در گذشته بسیار پاسخگو باشد و ریختن فاضلاب آنها در آب رودخانه باعث ایجاد مشکل در آب رودخانه شده است.

ریختن پساب های کارخانه در آب رودخانه باعث خسارت مضر شده است. همانطور که آب یک ماده بسیار حیاتی است ، به همان اندازه خطرناک و پذیرای آسیب است. تحقیقات علمی و صنعتی مشترک المنافع استرالیا (OECD) در حال اجرای رهنمودهای اولیه برای فاضلاب پایدار کشاورزی و درختکاری برای ماه مارس است و فاضلاب مورد تایید را به بورس شیمیایی حسینی به سه دسته تقسیم می کند: آبهای زیرزمینی تقسیم شده است.

تأثیر گیاه فاضلاب بر روی محصولات کشاورزی باعث بیماری هایی مانند بیماری های بیمارستانی مانند اسهال و بیماری کرم شپش می شود ، اگر در پاکستان ، که معمولاً از فاضلاب خام استفاده می شود ، به وفور مشاهده شود. فاضلاب خام دارای مقدار متنی از عوامل بیماری زای انسانی است. غلظت این عوامل از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است.

مطالعات انجام شده بر روی فاضلاب کارخانه محصولات مختلفی روی آن دارد که با توجه به شرایط موجود در آنها وجود دارد. شما نمی دانید که همه این موارد برای آب مناسب است و روی محصولات موجود روی آن تاثیری نمی گذارید و حتی باعث می شود آن را انجام دهید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی