اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

چرا مناطق کوهستانی برای ما اهمیت دارد

چرا مناطق کوهستانی برای ما اهمیت دارد

چرا مناطق کوهستانی برای ما اهمیت دارد

کوه ها سطح زمین را تشکیل می دهند و حداقل 10٪ از جمعیت جهان را در این مناطق سکونت دارند. بیش از نیمی از جمعیت جهان به آبهای کوهستان بستگی دارد. کوه ها منبع اصلی آب شیرین در جهان هستند. جوایز بیشتر از گونه های کمیاب گیاهان و جانوران در کوهستان است. زندگی دشت ها به کوهستان بستگی دارد. بدون آب رودخانه هایی که از کوه ها سرچشمه می گیرند. کشاورزی در دشت امکان پذیر نیست. آب مهمترین و اساسی ترین محصول کوه است که بدون آن ، زندگی در زندگی ممکن نیست.

کوه ها می توانند مناطق بارشی باشند. به صورت قابل قبول (رودخانه ها ، یخچال های طبیعی و یخچال های طبیعی ، دریاچه ها) و همچنین به صورت نامنظم (آبی که به خاک نفوذ می کند) رسوب می کند. به همین دلیل به کوه ها برج آب گفته می شود. مراتع کوهستانی از دیگر محصولات محیط کوهستان است ، بیش از نیمی از روستاهای کشور در کوه ها و دامنه های کوهستان واقع شده است.

جایی که به دلیل باران و خاک مناسب برای تهیه محل تولید ، و لوبیای دیم و میوه های مختلف ایران ، در صورت وجود. کوه ها در شرایط آب و هوایی بسیار مهم هستند. اگر کوههای فلات ایران وجود نداشته باشد. این منطقه زندگی و بارندگی ندارد و آب و هوای خشک و سالمی دارد. بخشی از کوههای جهان و قسمت اصلی جنگلهای ایران در کوهها و دشتها واقع شده است.

ارتفاعات شمالی البرز توسط جنگهایی پوشانده شده است که از نظر تنوع بسیار غنی هستند و به یکی از زیستگاههای بی نظیر جهان دیگر تبدیل می شوند. بیشتر میراث فرهنگی جوامع بشری را در کوهستان قرار داده است. تمدن های درخشان در کوهستان متولد شدند

و کوه ها حافظ مرزها و چشم اندازها و مکان های پناهگاه انسان در مواقع بلایای انسانی (جنگ) و طبیعی (سیل) هستند. کوه ها به انسان الهام بخشیده اند تا از موانع و مشکلات عبور کند. کوه ها مقاومت ، مقاومت ، ثبات و غرور نیستند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی