اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

انتخابات الکترال چگونه است

انتخابات الکترال چگونه است

انتخابات الکترال چگونه است

 

انتخابات ریاست جمهوری قرار است فردا ، 3 نوامبر برگزار شود ، اما این احتمال وجود دارد که همان انتخابات در سال 2016 نیز برگزار شود ، که اگر به عنوان تجارت انتخاب کنید ، در انتخابات پیروز نخواهد شد ، زیرا در ایالات متحده ، هیچ رئیس جمهور. با رای مستقیم مردم ، افراد فقط توسط گروهی انتخاب می شوند که به "رأی دهندگان جمعی" یا "نیازهای دانشگاه" معروف هستند.

در طول تاریخ انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده 5 بار اتفاق افتاده است که رئیس جمهور با پیروزی چشمگیر پیروز شده است. آخرین باری که در سال 2016 اتفاق افتاد ، زمانی بود که هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات بیش از سه میلیون رای بیشتر از دونالد ترامپ کسب کرد ، اما ترامپ با کسب و کار اکثریت فعلی برنده شد.

عامل مهم دیگری که باعث ایجاد این ساختار رأی گیری می شود زیرا به مردم اجازه می دهد همیشه در انتخابات پیروز شوند این است که در اکثر موارد امکان تکمیل رئیس جمهور از روی حساب رئیس جمهور وجود ندارد و اگر وی کاندیدا نباشد. اگر او در یک ایالت پیروز شود ، همه آرا به او تعلق می گیرد.

در ادامه متن توضیح داده شده است که چرا معمول است ، تعداد آرایش در هر ایالت چگونه انجام می شود و دادگاه در صورت انتخاب رئیس جمهور چگونه است.

بنابراین آمریکایی ها به چه کسانی رأی می دهند؟

رأیی که مردم آمریکا در روز انتخابات منتشر کردند در واقع برای انتخاب اعضای این "کالاهای اساسی" است. کلمه "کالج" در این عبارت در واقع به گروهی از افراد اشاره دارد که برای انجام کار خود باید دور هم جمع شوند. به هر یک از اعضای مجمع "انتخاب کننده" یا "منتخب" گفته می شود و وظیفه آنها انتخاب رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور است.

مجلس رأی دهندگان هر چهار سال ، چند هفته پس از روز انتخابات ، برای انجام این وظیفه تشکیل جلسه می دهد. رأیی که در آن هر نامزدی که توسط کاندیدای دموکرات یا جمهوریخواه معرفی شود به عنوان "رأی لازم" شناخته می شود. برای هر نامزد ، شما به گونه ای رأی می دهید که اگر در ایالتی رأی عمومی به کاندیدای جمهوری خواه وجود دارد ، اگر می خواهید خود را جمهوری خواه بنامید ، آن را انتخاب کنید. چه بهتر از آنها در رای دهندگان ایالات متحده که نمی توانند به مردم رأی دهند. به عنوان مثال ، در یک ایالت ممکن است مردم به یک نامزد دموکرات رأی دهند ، اما یک نامزد در آن ایالت ممکن است به یک نامزد حزب رقیب رأی دهد. او نسبت به این برگزیده "بی وفا" می شود.

همه انتخاب کنندگان چگونه کار می کنند؟

دانشکده انتخابات در مجموع 538 مقام منتخب دارد. تعداد نامزدهای انتخاب شده برای هر ایالت باید متناسب با اندازه گیری آن ایالت باشد. هر ایالت به همان حوزه انتخابیه ای که در کنگره آمریکا انتخاب می شود (از جمله اعضای کنگره و سنا) انتخاب می شود. کنگره آمریکا در حال حاضر از 100 عضو سنا و 435 عضو مجلس نمایندگان آمریکا تشکیل شده است (در مجموع 535 انتخاب کننده ادامه دارند و سه منتخب نیز برای منطقه کلمبیا دی سی اختصاص داده شده اند).

به عنوان مثال ، کالیفرنیا با 39 میلیون نفر جمعیت دارای 53 عضو در مجلس نمایندگان و دو سناتور در مجلس سنا با 55 انتخاب کننده است. این ایالت بیشترین رای مورد علاقه را دارد.

همانطور که گفتیم ، در مجموع 538 رأی وجود دارد. هر کاندیدا باید حداقل 270 نامزد داشته باشد تا کاندیدای ریاست جمهوری شود. تعداد آرا free آزاد برای هر ایالت در جدول زیر نشان داده شده است.
تعداد ilet تعداد ilet تعداد ilet تعداد آرا IELT تعداد آرا
آلاباما 9 کنتاکی 8 داکوتای شمالی 3
آلاسکا 3 لوئیزیانا 8 اوهایو 18
آریزونا یازدهم 4 اوکلاهما 7
آرکانزاس 6 مریلند 10 اورگان 7
کالیفرنیا 55 ماساچوست 11 پنسیلوانیا 20
کلرادو 9 میشیگان 16 جزیره رودخانه 4
کانکتیکات 7 مینه سوتا 10 کارولینای جنوبی 9
داکوتای جنوبی 3
District of Columbia 3 Missouri 10 Tennessee 11
فلوریدا 29 مونتانا 3 تگزاس 38
جورجیا 16 نبراسکا 5 یوتا 6
هاوایی 4 نوادا 6 ورمونت 3
آیداهو 4 نیوهمپشایر 4 ویرجینیا 13
ایلینویز 20 نیوجرسی 14 واشنگتن 12
ایندیانا 11 نیومکزیکو 5 ویرجینیا غربی 5
آیووا 6 نیویورک 29 ویسکانسین 10
کانزاس 6 کارولینای شمالی 15 وایومینگ 3

جدول آرا cast داده شده برای هر ایالت ایالات متحده

همانطور که در بالا ذکر شد ، اگر یک نامزد محبوب در یک ایالت وجود دارد ، تمام آرای مورد نیاز خود را پیدا کنید. به عنوان مثال ، اگر نامزدی 50.1 درصد آرا را در تگزاس کسب کند ، اگر می خواهید ، باید 38 روش دیگر را داشته باشد. اکنون در همان ایالت ، یک نامزد ممکن است 99.9 درصد آرا را بدست آورد و همان 38 تقویت کننده مجدداً به رای او بروند.

از این دهکده ، یک نامزد ممکن است در انتخابات فینال بدون کسب اکثریت آرا در سراسر ایالات متحده با پیروزی در یک رقابت نزدیک در چندین ایالت پیروز شود. فقط دو ایالت (ماین و نبراسکا) وجود دارد که آرای فعال خود را بر روی آرا popular عمومی تقسیم می کنند.

به همین دلیل کاندیداهای ریاست جمهوری بدنبال جایزه ای هستند که با جلب رای بیشتر مردم در سراسر کشور ، منابع و انرژی خود را صرفاً به مشاغل چند ایالت بزرگ اختصاص دهد که دارای "تجهیزات چرخان" (یا مواد الکترونیکی) هستند. "حالت متوسط" (یا "خاکستری") معروف است.

چرا این سیستم انتخاب شد؟

هنگامی که قانون اساسی ایالات متحده در سال 1787 نوشته شد ، به دلیل اعتماد ایالات متحده و ارتباطات سخت افزاری ، تصمیم گرفت که امکان انتخاب رئیس جمهور وجود نداشته باشد. هیچ تمایلی برای معرفی رئیس جمهور توسط قانونگذاران مستقر در واشنگتن وجود ندارد

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی