اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

آهن زنگ نزن چگونه ساخته میشود

آهن زنگ نزن چگونه ساخته میشود

آهن زنگ نزن چگونه ساخته میشود

چگونه فولاد ضد زنگ بدست می آید؟ اول از همه ، ما باید تعریف دقیق فولاد ضد زنگ را بدانیم و سپس نحوه بدست آوردن آن را توضیح دهیم.
آهن را زنگ نزنید

بهتر است از اصطلاح فولاد ضد زنگ به جای خود استفاده کنید ، بگویید فولاد ضد زنگ ، زیرا این عبارت صحیح است. در مورد فلزات ، اصطلاح زنگ زدگی قابل استفاده نیست زیرا وقتی کربن به آهن اضافه می شود ، به آلیاژ تبدیل می شود و از شکل خارج می شود. گفته می شود که این آلیاژ فولاد خواص بهتری دارد. این نوع فولاد را فولاد ضد زنگ می نامند ، اگر آهن و آهن باشد ، موارد دیگری مانند کروم به آن اضافه می شوند و در نهایت باعث مقاومت در برابر زنگ زدگی می شوند. انجام داده است.
روش گالوانیزه

وقتی به طور عامیانه می گوییم که او آهنگر است ، به این دلیل است که فلز آهن وقتی در معرض اکسیژن و رطوبت قرار می گیرد که زنگ زده شود. در اصل ، اکسید آهن از ترکیب با اکسیژن تشکیل می شود که رنگ قرمز دارد و آن را می پوشاند. اگر می خواهید آهن را نگه دارید و از زنگ زدگی استفاده کنید ، اگر مجبور به آبکاری هستیم. در روش گالوانیزه سازی با فلز روی ، روشی روی جنین قرار می گیرد و در آخر ، اگر زنگ زده نشود ، در صورت قرار دادن گالوانیزه در نزدیکی محیط مرطوب قرار می گیرد.
برنامه های کاربردی

در انواع مختلف مانند لوله های صنعتی ، جاذب ، مخازن ذخیره مواد شیمیایی ، لوازم آشپزخانه ، نمای خارجی ساختمان ، صنایع پتروشیمی و. مورد استفاده قرار گیرد.
روند تماس

فرآیند زنگ زدگی را اکسیداسیون می نامند که معمولاً با واکنش با اکسیژن انجام می شود ، اما نمونه های دیگری از زنگ زدگی وجود دارد که اگر کار کند و کلر شود ، زنگ زدگی سبز نامیده می شود.

یکی از رایج ترین ترکیبات زنگ زدگی است که از ترکیب اکسید آهن با فرمول Fe2O3 استفاده می کند. در این ترکیب آهن خیلی سریع با اکسیژن ترکیب شده و زنگ آهن ایجاد می کند. در طبیعت ، نیروی بسیار کمی در آهن خالص یافت می شود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی