اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

گرفتن خلافی ماشین با شماره پلاک از طریق پیامک

گرفتن خلافی ماشین با شماره پلاک از طریق پیامک

 بیشتر مردم فکر می کنند که تنها راه دریافت خلاصه ماشین به کلانتری 10+ است ، اما از آنجا که خلاصه اتومبیل را بصورت آنلاین و آفلاین می برد ، به شما امکان می دهد بسیار مفید باشد ، اما اگر می خواهید برای راه حل دیگری. با دریافت تخلف در خودرو آشنا می شویم.

1- خلاصه خودرو با مراجعه به وب سایت پلیس راهور: با مراجعه به وب سایت پلیس راهور به آدرس (rahvar120.ir) از این روش استفاده کنید. بروید و سپس قسمت درخواست را برای نقض رانندگی انتخاب کنید.

پس از ورود به این بخش ، با استفاده از شماره موجود در کارت ماشین ، میزان تخلف خودروی خود را جویا شوید. در این روش به یک کد 8 رقمی در پشت کارت ماشین صاحب خودرو نیاز دارید و آن را در قسمت مورد نظر وارد کنید.

2- خلاصه اتومبیل از طریق پیام کوتاه: برای استعلام تخلف خودرو از طریق پیامک ، کد 17 رقمی پشت کارت اتومبیل خود را که به صورت عمودی نوشته شده است (با شروع IR) ، از طریق پیام کوتاه به شماره 110005151 ارسال کنید. پس از مدتی ، میزان جریمه و تعداد دفعات ارسال شده را ارسال خواهید کرد.

لازم به ذکر است که پیامک خلاصه شامل شناسه قبض و شناسه پرداخت می باشد. شما با این اطلاعات تخلف خودرو به صورت الکترونیکی پرداخت می کنید.

3- خلاصه اتومبیل با شماره پلاک: برای استعلام تخلف خودرو از طریق شماره راه اندازی شده 8888888888 از طریق تلفن ثابت تهران یا 021882888888 از طریق تلفن همراه یا شهرهای خارج از استان تهران.

پس از اتصال به تلفن گویا ، شماره 11 را که برای استعلام تخلف در رانندگی ، سوالات گواهینامه و سوالات مربوط به صدور کارت خودرو است ، شماره گیری کنید و به بخش بعدی پیوست می شود.

در مرحله بعد از شماره 1 برای استعلام تخلف در رانندگی ، شماره 2 برای استعلام مجوز و شماره 3 برای استعلام کارت ماشین استفاده کنید.

پس از شماره گیری به اپراتور و اتصال ایجاد می شود و با دادن شماره پلاک به اپراتور ، میزان تخلف خودرو به شما تعلق می گیرد.

4- خلاصه اتومبیل از طریق Yes Messenger   یکی از پیام رسان های داخلی انتخاب شده است که دارای ویژگی های عملی بسیاری است. یکی از این ویژگی ها ممکن است شماره کارت را به این پیام رسان اضافه کند. در منوی استفاده از این پیام رسان ، هنگامی که بخش "بانک من" از شما وارد می شود ، شماره کارت را مجاز کنید و هنگامی که شماره کارت خود را ذخیره می کند ، اگر شما می خواهید آن را اعمال کنید ، اگر یکی دیگر از این تجهیزات باشد باعث می شود و سپس هزینه نقض خود را پرداخت کنید.

5- پیامک تخلفات رانندگی از طریق کدگذاری USSD: یکی از روش های پیامک تخلف در رانندگی با استفاده از کد USSD. در این روش با شماره گیری کد * 1110 # تخلف اتومبیل خود مجوز را دریافت کرده و سپس پرداخت کنید.

پس از وارد کردن کد 3 رقمی ، وارد مرحله بعدی می شود. در مرحله بعدی ، 4 گزینه وجود دارد که 11- پلیس +10 ، 2 - خدمات راهور 3- کلانتری و ایست بازرسی 4- پلیس آگاهی است که باید راه حل را به عنوان گزینه دوم وارد کنید.

بعد از انتخاب گزینه 2 ، منوی 4 ، گزینه مربوط به خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی در تلفن های همراه ، سپس اگر اولین گزینه است ، یعنی وسیله نقلیه ، وسیله نقلیه را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه ، باید همان کد VIN (شماره 17 رقمی پشت کارت ماشین که با IR شروع می شود) وارد کنید. حتما حروف بزرگ را به انگلیسی و لاتین وارد کنید تا مشکلی ایجاد نکند.

در این مرحله 2 را انتخاب کنید. اگر فقط مقدار تخلف خودرو را انتخاب کردید ، شماره 1 را انتخاب کنید و مقدار را مشاهده کنید. اگر شناسه قبض و شناسه پرداخت اتومبیل خود را خریداری کردید ، شماره 2 را وارد کنید. با استفاده از این شناسه ، تخلف خودروی خود را از طریق سایت اکثر بانک ها یا خودپردازها پرداخت کنید.

6- خلاصه اتومبیل از طریق مراجعه حضوری به کلانتری +10: برای تهیه یک برگه خلاصه از این طریق ، باید به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید و مبلغ 30.000 تومان به عنوان تعمیر حضوری اعدام ها

توجه داشته باشید که فقط رانندگان از این روش استفاده می کنند اگر مجموعه تخلفات خودرو کمتر از یک میلیون تومان باشد. و برای رانندگانی که بیش از این مقدار رانندگی می کنند ، باید به پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه کنید.

اعتراض به جرایم بالای 10 میلیون ریال
روند اعتراض به تخلفات رانندگی مربوط به خودروهای دارای جریمه بیش از 10 میلیون ریال در طی مراحل و اسناد لازم است که در موارد زیر به آنها خواهیم پرداخت:

اگر مبلغ جریمه خودرو به 10 میلیون ریال برسد ، پلیس راهنمایی و رانندگی موظف است مراتب را به مالک خودرو اطلاع دهد. و اگر ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ ، مالک خودرو جریمه را پرداخت نکند یا اعتراض خود را به واحد مربوطه اعلام کند ، پلیس راهنمایی و رانندگی موظف به توقیف خودرو برای پرداخت جریمه است. در صورت اعتراض به جرائم این واحد ، الزامی است. در این نوع ، کار در طی یک هفته تعیین می شود. لازم به ذکر است که واحدهای رسیدگی به تخلفات رانندگی به طور قابل توجهی در مراکز استانها مستقر هستند و اگر می خواهید برای اعتراض به میزان تخلف خودروی خود به این مراکز بروید.

اسناد لازم برای اعتراض
1- اصل شناسنامه و اصل سند مالکیت خودرو

2- کارت شناسایی معتبر مالک وسیله نقلیه یا وکیل حقوقی وی

3- فرم کامل را درخواست کنید

واحد تحقیق اعتراض را بررسی کرده و حداکثر به مدت یک هفته رأی می دهد و در همان زمان نتیجه می گیرد که اگر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی