اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

متن درباره قدر همو بدونیم

متن درباره قدر همو بدونیم

 

زندگی دنیا به این همه شرارت نمی ارزد. ارزش آن را ندارد که اینقدر به خود سخت بگیریم. وقتی به هم نگاه می کنیم می بینیم که زندگی ما رو به پایان است و فرصت ها را از دست می دهیم. خوب ، خوب است که ما شادی هایمان را با هم تقسیم کنیم و از این شادی ها قدردانی کنیم. ما باید از آن استفاده کنیم تا پاداش آن همه نفرت ، بذر عشق و علاقه را در بین خود بکاریم.

هر چقدر دلمان برای شادی های الانمان تنگ شود ، فردا خواهیم فهمید که پیامبر را در چه لحظه هایی از دست داده ایم و پس از آن نمی توانیم به گذشته برگردیم. از این به بعد ، ما باید لحظات مشترک خود را بدانیم. ایجاد یک لذت و داشتن خاطراتی خوب که برای یکدیگر می سازیم باید یک لذت باشد. به گونه ای که او بتواند از زندگی ما راضی باشد و زندگی ما را دوست داشته باشد.

♥♥♥♥♥♥♥♥

زندگی زیبا و پر از عشق و علاقه است و هرکسی می تواند منبع بزرگی از همان عشق و علاقه در زندگی خود باشد. حال فرض کنید همه ما می خواهیم عشق خود را تقسیم کنیم و به یکدیگر عشق ببخشیم. چقدر او در زندگی ما زیباتر است و چقدر از زندگی ما راضی است. بگذارید لحظه هایی که با هم هستیم را قدر بدانیم و وقتی می توانیم با هم باشیم ، بگذاریم تنها نمانیم و کنار هم بایستیم تا این عشق را بین خود گسترش دهیم.

♥♥♥♥♥♥♥♥

مردم فکر می کنند فرصت های زیادی دارند ، فکر می کنند بعدا فرصتی برای جبران خسارت وجود دارد. اما شاید الان آخرین لحظه ای است که آنها در کره زمین نفس می کشند. ای کاش ما انسانها این موضوع را درک می کردیم و از بودن در کنار یکدیگر قدردانی می کردیم بدون اینکه هرگز بخواهیم کسی را که بعدا به انتقام می اندازد ناراحت کنیم. ای کاش قدر شادی خود را بدانیم و سعی کنیم به جای نفرت از یکدیگر عشق تولید کنیم و به یکدیگر عشق بورزیم.

♥♥♥♥♥♥♥♥

لحظه ای که مردم را با هم می سازیم هرگز قابل تغییر نیست ، هرگز قابل تغییر نیست و آنها برای همیشه در ذهن ما باقی می مانند تا به خاطرات او تبدیل شوند. حالا که این را می دانیم ، و اکنون که فهمیدیم این خاطرات می آیند ، چه خوب است که به جای اینکه لحظاتی پر از غم و ناراحتی بسازیم ، لحظات شادی را با هم بسازیم و این لحظه را بدانیم بدون اینکه به یاد داشته باشیم که آن را شیرین می کنیم. خوب .

♥♥♥♥♥♥♥♥

آیا می دانید زیباترین لحظه زندگی هر شخصی چه زمانی است؟ لحظه ای که دور هم جمع شدید و آنقدر سرگرم و خندیدید که سرانجام به هم گفت کاش کاش تمام نمی شد و کاش هنوز مجبور نبود با هم باشد. این لحظات زیبا ترین لحظه های زندگی هر انسانی است و ای کاش ما انسان ها قدر این لحظه را نمی دانیم. زیرا زندگی در کنار هم بودن است و همین دوره هاست که انسان را به زندگی امیدوار می کند و باعث می شود از ته قلب از زندگی راضی باشد.

متن درباره ارزش لحظه های کنار هم در ناملایمات

کسانی که در مواقع دردسر و سختی در کنار شما هستند نشان می دهد که آنها همراهان خوب شما هستند و می توانید روی آنها حساب کنید. هرگز این افراد را از زندگی خود خارج نکنید و هرگز نگذارید از شما ناراحت شوند. زیرا آنها نشان می دهند که در یک لحظه سخت در کنار شما هستند و این ارزش آن را برای شما ثابت می کند. پس آنها را برای همیشه در کنار خود نگه دارید و از لحظه حضور در کنار شما قدر دانی نکنید.

♥♥♥♥♥♥♥♥

زمان دشواری است تا افراد اطراف خود را بشناسید و بفهمید دیگران واقعاً چقدر برای شما ارزش قائل هستند و چقدر برای آنها ارزش قائل هستید. وقتی زمان معالجه و زمان سختی شما افرادی هستند که در کنارتان هستند و شما را تنها نمی گذارند ، قدر آنها را ندانید. لحظاتی را که بدون آنها در کنار آنها هستید قدر بدانید ، زیرا مانند آنها بسیار نادر است و در حال حاضر کسی وجود ندارد که برای رهایی از آن سختی برای شما بخرد. بنابراین به آنها ارزش ویژه ای بدهید.

♥♥♥♥♥♥♥♥

اگر در معالجه خود و در سختی های خود ، افرادی را در کنار خود دارید و افرادی را که همراه شما هستند ، خود را خوشبخت ترین فرد روی زمین قلمداد نکنید. چون مثل شما بسیار نادر است ؛ مانند شما به ندرت افرادی را پیدا می کنید که در سختی ها کنارشان باشند و غمگین باشند. اگر در اطراف خود افرادی نیز دارید ، قدر آنها را بدانید و برای آنها بیش از پیش ارزش قائل شوید.

♥♥♥♥♥♥♥♥

در مواقع دردسر ، می خواهید شخصی لبخند به لب شما بیاورد ، می خواهید شخصی در کنار شما باشد که غم و اندوه شما را درک کند و از ته دل شما را درک کند. باید بگویم تعداد بسیار کمی از افراد دیگر هستند که بتوانند شما را کاملاً درک کنند و بخوانند. هر کس به نفع خود است که بین طرفین است. بنابراین اگر کسی باشد که واقعاً شما را انجام دهد ، بدون اینکه خیلی زیاد باشد. بنابراین هرگز قلب او را نشکنید و هرگز او را ناراحت نکنید. لحظاتی را که با آن هستید تشخیص دهید و به خود یادآوری کنید که این یک گوهر نادر است که همه از آن لذت نمی برند.

♥♥♥♥♥♥♥♥

سختی ها و مشکلات ما ارزش مردم را نشان می دهد ، اینکه چقدر آنها مایل به ماندن در کنار ما هستند و شما چقدر مایل هستید که سختی ها را برای ما تحویل دهید. کسانی که ارزش خود را به شما ثابت می کنند ، باید قلب و روح خود را به آنها بدهید و هرگز آنها را دست کم نگیرید. لحظه هایی را که در کنار آنها هستید قدر بدانید و آنها را به مهمترین افراد زندگی خود تبدیل کنید. بوسوس

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی