اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر خواب افتادن بچه از بلندی و مردن

آنلی بیتون میگوید:

    در حالتی‌که خواب مشاهده کنید بر کناره پرتگاهی ایستاده‌اید، نماد آن میباشد که کیفر و تیره بختی شمارا تهدید می‌نماید.
    سقوط کردن از کناره پرتگاهی در خواب، آرم غرق شدن در شقاوت میباشد.

  • یونگ می گوید:

    در صورتی‌که در خواب مشاهده کنید که در طول می‌باشید بیان‌کننده این میباشد که به یک کدام از وسیع ترین هدف ها خویش رسیده‌اید.
    در صورتی ملاحظه کنید که که از طول میترسید بیان‌کننده این میباشد که شما برای اهدافی همت می کنید که از وصال به آن‌ها ناامید می‌باشید.

  • تعبیروتفسیر خواب افتادن از طول و بلندی

معبرین غربی گویند:

    افتادن و یا این که سقوط از طول یکی‌از رایج‌ترین رویاهایی میباشد که در عالم به وسیله اشخاص متعدد چشم میشود. خواب‌هایی با مضمون افتادن از طول علامت‌ای از نا امنی، عدم ثبات و اضطراب میباشد. شما در برخی از موقعیت معاش بیداری خویش حس دوری می کنید. در بنا شده در برهه‌هایی از معاش در اختیار گرفتن آن از دستتان بیرون شده‌است.
    تعبیروتفسیر این خواب را میتوانید در موقعیت کاریتان ببینید. فشار و معضل‌های مو جود در گوشه و کنار فعالیت میتواند شمارا از جنبش متوقف نماید. همان گونه که در طول افتادن از طول نمی‌توانید خویش را در اختیار گرفتن کرده و تعادل خویش را محافظت فرمایید در وضعیت‌های کاری نیز با چنین مشکلاتی دست و پنجه قابل انعطاف می کنید. به صورت خلاصه افتادن از طول انعکاسی از شرایط و وضعیت نامطلوب معاش هر شخص میباشد.

    بیش تر بدانید: تفسیر خواب تپه

  • بیتون میگوید: افتادن از پلکان‌ها و طول در خواب، آرم آن میباشد که از روی حسادت از شما بیزار خواهد شد.

 
مطیعی تهرانی گوید: لرزیدن و افتادن از طول از وصال سختی و بلا خبر میدهد. چنانچه کسی شما‌را پرت کرد و در سود به زمین خوردید صد رد صد فردی موجب تخفیفشان و رده شما میگردد
در شرایطی‌که از طول افتادید البته پایین پای شما آبی رنگ صاف و پر‌نور بود نا مراد اتفاق ای حادثه می‌ افتد که به خشنودی شما انتها میابد.
 

  • درکتاب کشور رویاها آمده میباشد:

    از یک مکان مرتفع به تحت می افتید: بد شانسی شما‌را دنبال می کند.
    از یک بلندی به ذیل می افتید: احترامتان را از دست می‌دهید.

دیدن طول و یک مکان بلند در خواب می تواند به طور‌های مختلفی مانند کوه یا این که تپه نمایانگر گردد. به گفته معبران دیدن هریک از این مکان‌های طبیعی تفاسیر مرتبط با خویش را داشته و قادر است به تماشاچی خواب در فهم بهتر خواب یاری دهد.
 

 

 

  • تعبیر و تفسیر خواب پریدن از طول

در شرایطی‌که پریدن‌ طول‌ شما در خواب‌، پیروزی‌آمیز و خوشایند باشد، یعنی‌ از شخصیتی‌ توانمند‌ برخوردارید وبرای‌ پیروز‌ شدن‌ در معاش‌ بضاعت و توان‌ها و قابلیت و امکان‌های‌ لازم‌ را دارید. در‌حالتی که در خواب‌، از پریدن‌ وحشت‌ داشته‌باشید، یا این که پرشتان‌ تجربه‌ای‌ غیر مطلوب و ترس‌انگیز باشد، یعنی‌ شم‌ می کنید که‌ بوسیله یک کدام از‌ ازدوستان‌ صمیمی‌تان‌ یا این که شخصی‌ که‌ عشق‌ مختص‌ و عاطفی‌ نسبت‌ به‌ وی داشته‌اید، گزینه بی‌توجهی‌ قرارگرفته‌اید

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی