اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر خواب خریدن گردنبند طلا برای دختر مجرد

تعبیر خواب خریدن گردنبند طلا برای دختر مجرد

در صورتیکه دختر مجرد در خواب از مرده طلا و جواهرات بگیرد خواب خیر میباشد و به بهروزی و روشن بختی اشاره داراست.

طلا جواهرات برای دختر مجرد در خواب نظم تصاحب کردن کارهایش میباشد و به غرض وصال میباشد

در صورتیکه دختری در خواب طلا و جواهرات کادو بگیرد معنا خواب این میباشد که شانس و اقبالش گشوده می گردد و وصلت خیر و خوبی می نماید.
خواب طلا و جواهرات از نگاه بقیه معبران

برای کامل شدن این دعوا تعبیروتفسیر خواب طلا و جواهرات را بطور بی نقص برای شما ارائه میکنیم.

حضرت یوسف ع

چنانچه در خواب طلا جواهرات ملاحظه کنی این خواب خیر و خوبی میباشد و نشان دهنده این میباشد که شغل های عالم بر وفق خواسته تو شود و دست به هرکاری بزنی چیره می شوی.

ابن سیرین

دیدن طلا و جواهرات و تعبیر خوب و بد بودن آن به جنسیت تماشاچی خواب بستگی داراست ، در صورتی تماشاچی خواب مردا باشد دیدن طلا و جواهرات در معنای ناراحتی و حزن میباشد البته دیدن طلا جواهرات برای زنان خوب میباشد و شور تعبیروتفسیر میگردد

در صورتی کسی در خواب ببیند که لباسی طلا جواهرات می بافد و یا این که کسی این خرقه را به وی کادو می‌دهد مفهوم این خواب این میباشد که یا این که در اثر واقع ای ضرروزیان مالی می نماید و مالش از میان می رود و یا این که خسارتی سنگین بایستی بپردازدو یا این که دیگرافراد از وی اندوهگین و خشمگین می‌شوند.

ابراهیم کرمانی

در‌صورتی‌که در خواب دیدید که در درحال حاضر گداختن طلا جواهرات می باشید و یا این که کسی دیگر این فعالیت را می نماید مفهوم این خواب میباشد که شما بر راز لهجه ها می‌افتید و مشکلاتی برایتان ساخت و ساز می‌گردد.

چنانچه در خواب دیدید که در هم اکنون بردن طلای زیاد به خانه می باشید خواه این طلا جواهرات به طور شمش باشد و یا این که جواهر آلات مضمون‌ این خواب این میباشد که فرآورده فراوانی روزی شما میگردد.

چنانچه خواب دیدید که در درحال حاضر تناول کردن طلا و جواهرات میباشید مفهوم این خواب این میباشد که مالتان را خزج همسر میکنید و این میتواند برای معالجه وی باشد و یااینکه برای وی لباسی و یا این که کادو ای و … بخرید.

جابر مغربی

وی هم مانند ابن سیرین این نظر را دارد که  دیدن طلا و جواهرات برای مردان بد میباشد و برای زنان خوب میباشد.

در صورتی‌که در خواب دیدید که طلاهایی در یک جا انباشته شده اند به ترازو آن طلاها شما عزت و بزرگی به دست میاورید و هر چه طلایی که چشم اید بیشتر و لاکچری خیس باشد عزت شما نیز بیشتر خواهد بود.

در‌حالتی که طلا و جواهرات را به طور سیم طلا و جواهرات ببنید معنا این خواب این میباشد که شما با دختری تزویج میکنید که با اصل و نسب میباشد و خانواده خوب و بزرگی داراست.

چنانچه در خواب خویش طلا و جواهرات فروش دیدی مفهوم این خواب میباشد که شما با یک شخص دروغگو و مکار هم حرف میشوید.

علامه مجلسی

درصورتی که در خویش ملاحظه کنی که طلا جواهرات پیدا می‌کنی و یا این که به تو طلا جواهرات کادو دهند مضمون‌ این خواب این میباشد که به سر کردگی میرسی ، و ارگ در خواب ملاحظه کنی که طلا جواهرات گم میکنی معنا این خواب این میباشد که بیماری وی شفا پیدا می نماید.

حضرت دانیال ع

چنانچه در خواب شما یک پری طلا جواهرات یا این که نقره دهد معنا این خواب این میباشد که اقبال و شانس به شما روی خواهد آورد

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی