اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین و زیباترین عکسهای اسکارلت جوهانسون Scarlett Johansson 2020

اینستاگرام اسکارلت جوهانسون

 

اسکارلت جوهانسون کیست؟

اسکارلت جوهانسون در 22 نوامبر سال 1984 در شهر نیویورک متولد شد. وی از کودکی بازیگری را آغاز کرد و بازی در فیلم نجواگر اسب در 13 سالگی تحسین منتقدان را برای وی به ارمغان آورد. موفقیت های بعدی او عبارتند : از گمشده در ترجمه ، دختری با مروارید گوشواره ، خاطرات پرستار بچه ، ویکی کریستینا بارسلونا ، هیچکاک و مگا فیلم انتقام جویان . یوهانسون با کاوش در سایر راه های هنری ، اولین آلبوم خود را در سال 2008 منتشر کرد و سال بعد اولین حضور خود را در برادوی انجام داد. دنبال مشارکت های خود در Ghost in the Shell ، Rough Night ، Isle of Dogs و Avengers: Endgame یوهانسون به ، نامزدهای اسکار را برای بازی در به دست آورد داستان ازدواج و خرگوش جوجو .

 

 

 اسکارلت جوهانسون و کریس ایوانز

 

 

 

 

همسران و دختر

جوهانسون با بازیگر کانادایی ازدواج کرد رایان رینولدز در سپتامبر 2008 ، در یک مراسم کوچک در بریتیش کلمبیا ، کانادا ، . این زوجین با هم در لس آنجلس خانه ای خریداری کردند ، اما دو سال بعد ، در دسامبر 2010 درخواست طلاق دادند.

بعد از جدایی از رینولدز ، یوهانسون برای مدتی با بازیگر رابطه عاشقانه برقرار کرد شان پن . این دو با هم به مکزیک سفر کردند و در ریز ویترسپون عروسی خانم در ماه مارس 2011 شرکت کردند. بعداً همان سال جوهانسون در مرکز رسوایی قرار گرفت وقتی عکس های برهنه گرفته شده از تلفن همراهش توسط هکرها به صورت آنلاین منتشر شد. FBI تحقیقاتی را برای یافتن افراد پشت این نشت آغاز کرد.

نماینده جوهانسون در سپتامبر 2013 تایید کرد که وی با روزنامه نگار رومین داوریاک نامزد شده است. در 4 سپتامبر 2014 ، جوهانسون و داوریاک تولد دختر بچه خود ، رز را اعلام کردند. این زوج در تاریخ 1 اکتبر 2014 در فیلیپسبورگ ، مونتانا ازدواج کردند ، هرچند مردم خبر اعلامیه را تا دسامبر دریافت نکردند. یوهانسون پس از بیش از دو سال ازدواج ، در سپتامبر 2017 از داوریاک جدا شد.

در ماه مه 2019 ، مشخص شد که جوهانسون و SNL نویسنده و "Weekend Update" ، مجری برنامه کالین جوست پس از دو سال رابطه نامزد کرده اند.

 اسکارلت جوهانسون و لیلا اوتادی

"شمال" ، "مانی و لو"

در طول دوران تحصیل ، یوهانسون برخی از نقش های بازیگری را بازی کرد ، از جمله اولین فیلمش در سال 1994 در شمال با الیاس وود. اولین قسمت اصلی او دو سال بعد با مانی و لو ، یک کمدی دراماتیک مستقل ساخته شد. یوهانسون نقش خواهر کوچکتر یک نوجوان باردار را بازی کرد که هر دو تحت مراقبت های خانوادگی بودند. برادر دوقلوی او ، هانتر ، نیز در این فیلم ظاهر شد.

نقش برک آوت در "نجوا دهنده اسب"

یوهانسون با 1998 با مورد توجه منتقدان قرار گرفت فیلم نجواگر اسب بازی رابرت ردفورد و کریستین اسکات توماس . بازی او در نقش یک قطع عضو جوان ، طرفداران بسیاری از جمله ستاره و کارگردان فیلم را به خود جلب کرد. ردفورد در مورد بلوغ چشمگیر یوهانسون اظهار نظر کرد و گفت که او "13 سال داشت 30 ساله". در سال 2001 این بازیگر با وجود نقش آفرینی در بازی در نقش مکمل در حتی مورد توجه مثبت منتقدان قرار گرفت ، دنیای شبح گیشه موفق با .

 

یوهانسون پس از فارغ التحصیلی از مدرسه کودکان حرفه ای (PCS) در سال 2002 ، خود را به عنوان یکی از برترین بازیگران زن هالیوود معرفی کرد. او در سال 2003 دو نقش اصلی داشت که هر دو افتخارات مهم او را به دست آورد. او در کتاب گمشده در ترجمه ، در نقش زنی در حال بازدید از توکیو بود که بعید است با یک مرد بسیار بزرگتر (با بازی بیل موری ) رابطه ای برقرار کند. یوهانسون همچنین در نقش یک دختر خدمتکار که توسط هنرمند مشهور نقاشی شده است ، نمایش چشمگیری ارائه داد یوهانس ورمیر (با بازی کالین فرث) در دختر با گوشواره مروارید .

"کوکب سیاه" ، "خاطرات پرستار بچه" ، همکاری های آلن

یوهانسون پس از این موفقیت های اولیه پروژه های مختلفی را به عهده گرفت. او با کارگردان برایان دی پالما در تریلر جنایی در سال 2006 کار The Dahlia Black کرد و تلاش خود را در کمدی با 2007 انجام داد دفتر خاطرات پرستار . که مرتباً با کارگردان همکاری می کند وودی آلن یوهانسون ، در چندین فیلم خود از جمله در سال 2008 ویکی کریستینا بارسلونا ، در کنار خاویر باردم و پنه لوپه کروز ظاهر شده است .

موسیقی و تئاتر

در همین زمان ، یوهانسون هنگامی که با پیت یورن برای آلبوم دوبیتی ، که در سال 2007 ضبط شد ، به نیروهای مشترک پیوست ، به قلمرو جدیدی منشعب شد. سرانجام این زوج تلاش مشترک خود را در سال 2009 با آلبوم منتشر کردند Break Up و یوهانسون چندین قطعه برای آن نوشت ضبط. او به گفت: "من تمام زندگی ام آواز می خواندم. وقتی بچه بودم می خواستم در برادوی باشم نیویورک مجله ." در سال 2008 ، یوهانسون اولین آلبوم خود را با نام Anywhere I Lay My Head منتشر کرد که شامل نسخه های کاور آهنگ های تام ویتز بود. این ضبط یک ناامیدی مهم و تجاری بود.

یوهانسون خیلی زود چالش شغلی جدیدی را پیش گرفت. در سال 2009 او اولین بازی خود را در برادوی در احیای آرتور میلر درام با منظره ای از پل در مقابل لیو شریبر انجام داد. یوهانسون با بازی قانع کننده خود در نقش کاترین ، دختری نوجوان که توسط عمه و عموی خود بزرگ شده است ، نظرات مثبتی کسب کرد. یوهانسون برای کار در این برنامه جایزه تونی را از آن خود کرد.

فیلم های بیشتر

بازی بیوه سیاه مارول

تبدیل شدن به کرایه بودجه کلان ، یوهانسون در فیلم در نقش شخصیت سیاه بیوه بازی کرد Iron Man 2 (2010) در مقابل رابرت داونی جونیور و میکی رورک . این اقدام اکشن به یکی از فیلم های بزرگ موفق تابستان تبدیل شد و زمینه را برای همکاری وی در فیلم های متعدد در جهان سینمایی مارول فراهم کرد.

یوهانسون بعداً به عنوان بیوه سیاه در باکس آفیس فیلم انتقام جویان ظاهر شد (2012) . در این فیلم همچنین داونی در نقش مرد آهنی ، کریس همسورث در نقش ثور و کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا حضور داشتند.

یوهانسون همچنان نقش پررنگ خود را برای رشته ای از فیلم های محبوب مارول ، از جمله Captain America: The Winter Soldier (2014) ، Avengers: The Age of Ultron (2015) ، Avengers: Infinity War (2018) و Avengers: Endgame (2019) ادامه داد. ) مشارکت وی در حق رای دادن بسیار سودآور بود و باعث صعود وی به مقام برتر در فوربس رتبه بندی پردرآمدترین بازیگران زن در تابستان 2018 شد.

یوهانسون سپس با برنامه ریزی شده برای آوریل 2020 آماده پرواز انفرادی شد Black Widow در .

"ما یک باغ وحش خریدیم" ، "هیچکاک" ، "او"

یوهانسون خارج از تعهداتش به مارول همچنان مشغول اکران بود. او با همکاری ستاره دار در فیلم کمدی دراماتیک کامرون کرو به ما یک باغ وحش خریداری با مت دیمون در سال 2011، و در سال بعد او در شخصیت واقعی زندگی ستاره فیلم گرفت جنت لی در هیچکاک، که به بررسی زندگی مدیر آلفرد هیچکاک در طول ساخت از ترسناک کلاسیک روانی .

در سال 2013 ، یوهانسون صدای متمایز خود را به او هدیه داد ، به عنوان یک سیستم عامل هوشمند که علاقه وافر خوآکوین ققنوس را شخصیت تنها جلب می کند. وی در ادامه به ایفای نقش مکمل در کمدی دراماتیک Jon Favreau سرآشپز (2014) پرداخت و به عنوان شخصیت اصلی در داستان علمی تخیلی بسون لوسی Lucy (2014) بازی کرد. در سال 2016 او دوباره به فارو پیوست تا شخصیت Kaa را در کتاب جنگل صدا کند .

"شبح در پوسته" ، "شب خشن" ، "جزیره سگها"

در سال 2017 یوهانسون در اقتباسی از شبح در پوسته بازی کرد. این تولید به دلیل بازیگران سفیدپوشش مورد انتقاد قرار گرفت ، زیرا شخصیت Johansson در انیمه اصلی ژاپنی بود. در همان سال او به عنوان بخشی از بازیگران گروه به کمدی بازگشت Rough Night و در سال 2018 صداپیشگی یکی از سگ وس اندرسون انجام های سینمایی در ها را در استاپ موشن داد جزیره سگ .

در ژوئیه 2018 ، یوهانسون خود را در میان یک جنجال انتخاب دیگر قرار داد وقتی که او برای بازی در مالک سالن ماساژ تراجنسی دانته "تک" گیل در Rub & Tug ، از Ghost in the روپرت سندرز ، کارگردان Shel ، مورد استفاده قرار گرفت. یوهانسون پس از آنکه ابتدا نگرانی ها را از طریق سخنگوی خود برطرف کرد ، ماهیت "بی حساسیت" پاسخ خود را پذیرفت و اعلام کرد که از فیلم کنار می کشد.

نامزدهای اسکار برای "داستان ازدواج" ، "خرگوش جوجو"

مورد بعدی این بازیگر نقش همبازی در درام داستان ازدواج (2019) با استقبال خوب بود ، در کنار آدام درایور . او سپس در یک پروژه بحث برانگیز دیگر به نام Taika Waititi Jojo Rabbit (2019) به عنوان مادر پسری 10 ساله در آلمان نازی ظاهر شد که مسخره داند آدولف هیتلر را بهترین دوست خیالی خود می . یوهانسون بهترین نامزدی اسکار را برای نقش اول و یک بازیگر نقش مکمل زن را برای نقش دوم به دست آورد و او را به دوازدهمین بازیگر (زن یا مرد) تبدیل کرد که در همان سال دو بار نامزد شد.

اوایل زندگی

اسکارلت جوهانسون بازیگر در 22 نوامبر 1984 در شهر نیویورک متولد شد ، از طیف وسیعی از هنرمندان خلاق است. پدربزرگ دانمارکی او به عنوان فیلمنامه نویس و کارگردان و مادرش به عنوان تهیه کننده کار می کردند.

علاقه یوهانسون به بازیگری از همان سنین پایین ظاهر شد. هنگامی که او هشت ساله بود ، او در یک فیلم خارج از برادوی عنوان سوفس با با اتان هاوک ظاهر شد . یوهانسون همچنان به دنبال یافتن نقش بود و تصمیم گرفت در PCS منهتن ، یک م aسسه آموزشی خصوصی که به خاطر فارغ التحصیلان مشهور بازیگری مانند معروف است ، تحصیل کند کری فیشر ، ریتا مورنو و سارا میشل گلار . تئاتر موزیکال یکی از علاقه های جوهانسون بود که او در PCS دنبال کرد. او به گفت: "من یکی از آن بچه های جاز بودم ووگ ."

 

 

 

 اسکارلت جوهانسون و علیرضا حقیقی

 

 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی