اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

متن و جملات زیبا درباره رفیق خوب

متن و جملات زیبا درباره رفیق خوب

متن و جملات زیبا درباره رفیق خوب

"پسر بیچاره! من هرگز تو را نشناختم ، اما فکر می کنم نمی توانم این لحظه را رد کنم که برای تو بمیرم ، اگر این باعث نجات تو شود "
- شیپور خاموشی

 

"یک دوست خوب به شما کمک می کند تا پتانسیل هایی را که کشف نکرده اید کشف کنید. یک دوست بد به شما کمک می کند تا پتانسیل هایی را که قبلاً بازیابی کرده اید را بپوشانید. انتخاب خود را انجام دهید! "
- اسرائیلمور ایویور

 

"پدر من یک بار گفت ..." بعضی از دوستان مانند "لاستیک" هستند ؛ آنها با خیال راحت به شما می بندند اما وقتی بیش از حد آنها را بکشید ضعیف می شوند. با دوستان خود با احتیاط رفتار کنید ، در غیر این صورت کشش عشق آنها به شما ممکن است پایدار نماند! "
- اسرائیلمور ایویور ، کتاب دست بزرگ قیمتها

 

"شرکت در جمع افراد منفی درست مثل این است که خاک گل آلود غلیظ زیر پا داشته باشید ... آنها فقط اگر شما آنها را پاره نکنید شما را به عقب می کشانند! به قصد رسیدن به مقصد واقعی خود ، از اختیار فعلی خود خارج شوید! "
- اسرائیل مور Ayivor ، کتاب دست بزرگ قیمتها

 

"با غریبه ها مودبانه صحبت کنید ... هر دوستی که اکنون دارید یک بار غریبه بود ، اگرچه هر غریبه ای دوست نمی شود."
- اسرائیلمور ایویور ، کتاب دست بزرگ قیمتها

 

"برای شما غیرقابل پیش بینی است که بدانید کدام یک از غریبه ها را ملاقات می کنید که دوست شما می شود. با هر غریبه ای مودب باشید! "
- اسرائیل مور Ayivor ، کتاب دست بزرگ قیمتها

 

"از نظر تئوری به هر حال هر شبه نظامی دموکراسی بود و سلسله مراتب نبود. این قابل درک بود که باید از دستورات اطاعت کرد ، اما همچنین قابل درک بود که وقتی شما دستوری می دادید آن را به عنوان رفیق به رفیق می دادید و نه به عنوان برتر از فرومایه. افسران و درجه داران بودند ، اما درجه نظامی به معنای عادی وجود نداشت. نه عناوین ، بدون نشان ، بدون پاشنه کلیک و سلام کردن. آنها تلاش کرده بودند تا در شبه نظامیان نوعی مدل کار موقت جامعه بی طبقه تولید کنند. "
- جورج اورول ، جنگ در اسپانیا

 

"هرگز اجازه ندهید پول دلیل خیانت به همسایه نزدیک خود باشد. ممکن است لذت خرج کردن آن را نداشته باشید زیرا قرار است با آن همراهی که خیانت کرده اید از آن پول لذت ببرید! پول را دوست نداشته باشید ؛ عاشق دلیل وجود پول. "
- اسرائیل مور Ayivor ، کتاب دست بزرگ قیمتها

 

"گاهی اوقات شما چوب درخت را از چشمان خود بر می دارید و متعجب خواهید شد خواهید دید که دوست شما بعد از همه سو susp ظن ها هیچ لکه ای در آنجا ندارد. شما باید ببینید قبل از اینکه قضاوت کنید! "
- اسرائیل مور Ayivor ، کتاب دست بزرگ قیمتها

 

"اگر کتاب دوستان خوب شما هستند ، پس یک زندگی آگاهانه بهترین رفیق شما در تمام زندگی شما خواهد بود!"
- محمد مورات ایلدان

 

"ماماچی سعی کرد احتیاط را به چاکو کند. او صدای او را شنید اما واقعاً به حرفهای او گوش نداد. بنابراین ، با وجود نارضایتی های اولیه نارضایتی در محل های Paradise Pickles ، Chacko ، در تمرین برای Revolucion ، به بازی Conrade ادامه داد! رفیق (116) "
- Arundhati Roy ، خدای چیزهای کوچک

 

"اگر یکی از محبوب ترین س inالات در کتاب" Kolonia Santita "وجود داشته باشد ، این س "ال است" Кто Вы، где Вы от، и почему Вы в Москве؟ " پس از آوردن مورفی به "dacha" کلونیا سانتیتا از یوگو زاپادنایا ، توسط تووااریщи (رفیق) آناتولی-چایکا پرسیده شد. مورفی چایکا را درک نمی کرد. اما وقتی همکار وی و چایکا (ولادیمیر) در ترجمه پرسیدند: "شما کی هستید ، از کجا آمده اید و در مسکو چه می کنید؟" مورفی او را درک کرد و از ناامیدی خندید. بدون این سوال او زنده نمی ماند. "
- Enock Maregesi

"از آنجا که تصمیم گرفته ام به نبرد بروم ، دیگر فکر بازگشت ندارم. دشت های گسترده و مه آلود ، مسیر سفر بسیار دور است. با حمل شمشیر و آماده سازی تیر کمان ، حتی اگر تکه تکه شوم ، پشیمان نیستم. حتی در زمان مرگ و زمانی که قصد تبدیل شدن به یک روح را دارید ، شما یک قهرمان درون ارواح هستید ، چنین روحیه ای مصمم ... "
- لی شین

"این نقل قول را از مجموعه خود حذف کنید
" از آنجا که تصمیم گرفتم وارد نبرد شوم ، دیگر فکر نمی کنم دوباره برگردم. دشت های گسترده و مه آلود ، مسیر سفر بسیار دور است. با حمل شمشیر و آماده سازی تیر کمان ، حتی اگر تکه تکه شوم ، پشیمان نیستم. حتی در زمان مرگ و زمانی که قصد تبدیل شدن به یک روح را دارید ، شما یک قهرمان درون ارواح هستید ، چنین روحیه ای مصمم ... "
- لی شین

 

"آه ، رفیق ، فکر کنت. اکنون ، کلمه ای برای اعصار وجود داشت ... هنگامی که کنت در سن پترزبورگ پسر بود ، به ندرت یکی به آن برخورد می کرد. همیشه در پشت یک آسیاب یا زیر میز در یک میخانه تراشیده می شد ، و گاهی اوقات آثار پنجه خود را روی جزوه هایی که تازه چاپ شده بودند و در کف زیرزمین خشک می شدند ، می گذاشت. اکنون ، سی سال بعد ، این کلمه رایج ترین کلمه در زبان روسی بود.
شگفتی از کارایی معنایی ، رفیق می تواند به عنوان یک سلام یا کلمه فراق استفاده شود. به عنوان یک تبریک ، یا یک احتیاط. به عنوان یک دعوت به عمل ، یا یک اظهار نظر. یا می تواند به سادگی وسیله ای برای جلب توجه کسی در لابی شلوغ یک هتل بزرگ باشد. و به لطف تطبیق پذیری کلمه ، سرانجام مردم روسیه توانسته بودند از رسمیت های خسته ، عناوین قدیمی و اصطلاحات آزار دهنده - حتی نام ها - صرف نظر کنند! در کجای دیگر اروپا می توان یک کلمه را فریاد زد تا هر یک از هموطنان خود را اعم از مرد یا زن ، جوان یا پیر ، دوست یا
دشمن تحسین کند؟ "
- حوله های آمور ، یک آقایی در مسکو

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی