اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکسهای جدید و جذاب پارک مین یانگ Park Min-young 2020

 

 

پارک مین یونگ

 

تولد: 4 مارس 1986

ملیت: کره جنوبی

مشهور: بازیگران زن کره جنوبی

سن: 33 سال ، زنان 33 ساله


نشانه خورشید: ماهی ها

همچنین به عنوان معروف: پارک ریچل

متولد: سئول ، کره جنوبی

مشهور به عنوان: بازیگر

شهر: سئول ، کره جنوبی

 

بیوگرافی و عکسهای جدید و جذاب پارک مین یونگ Park Min-young 2020

 

پارک مین جوان بازیگر کره جنوبی است که به دلیل نمایش های تلویزیونی موفق خود مانند "City Hunter" و "Healer" شناخته شده است. او اولین بازیگری خود را در سال 2006 با sitcom "لگد غیرقابل توقف" انجام داد و در "2007 من سام هستم" نقش برجسته ای را ایفا کرد. پس از آن ، او هنوز به گذشته نگاه نکرده است و بی امان و زحمت کشیده است تا راه خود را به صدر برساند. "رسوایی سونگیکنوان" یک حماسه درام تاریخی بود که به سرعت در سال 2010 به یک احساس ملی تبدیل شد و پارک به عنوان یک نام خانوادگی در کره جنوبی بدست آمد و همچنین به دلیل عملکرد وی در جوایز درام KBS در آن سال موفق به دریافت سه جایزه شد. "من سام هستم" و "شفابخش" دو سریال دیگر او هستند که برای عملکرد وی جوایز دریافت کرد. اما متأسفانه ، حرفه او در سینما هرگز قدم موردنظر خود را نگرفت و او در تمام سالهایی که فعالیت داشت ، تنها یک فیلم با عنوان "گربه" را انجام داد. او دلیل اصلی ناپدید شدن وی از صفحه نمایش بزرگ ، عدم ارائه پیشنهادهای جالب را بیان می کند.

 

 

 

بیوگرافی و عکسهای جدید و جذاب پارک مین یونگ Park Min-young 2020

 

 

کودکی و زندگی اولیه

    پارک مینی جوان در 4 مارس 1986 در یک خانه ساده سنتی کره ای در سئول بدنیا آمد. او اعتراف می کند که کودکی او معمولاً بی نظیر بوده و خانواده با زندگی فردی خود ادامه می دهند. از زمان کودکی علاقه او به فیلم ها و بازیگری را افزایش داد و این علاقه او را برای بقیه سالهای نوجوانی به دنبال داشت.
    پارک اعتراف کرد که در دبستان خودش را به اندازه کافی نمی داند و چون می خواست یک بازیگر شود ، می خواست بی نقصی به نظر برسد. پارک مدتی به افسردگی رفت و وقتی مادرش آنرا حس کرد ، در مورد یک جراحی احتمالی پلاستیک با او صحبت کرد ، که پارک کوچک با آن موافقت کرد و جلوتر رفت. وی اظهار داشت که بینی کج و پلک های عجیب و غریبی دارد و با کمک جراحی از شر همه چیز خلاص شد.
    در صورت درخواست یک مصاحبه کننده برجسته کره ای در مورد درجه بندی روزهای کودکی خود از 100 ، وی به آن 60 سال داد. واقعه تغییر زندگی برای او اقدامی به عنوان دانشجوی تبادل ارز به ایالات متحده بود. وی خاطرنشان کرد که این فرصت را به عنوان یک فرصت عالی برای یادگیری زبان انگلیسی و اطلاعات بیشتر در مورد فرهنگ آنها در نظر گرفت. اگرچه این سفر ترسناک بود ، اما او تصمیم داشت از هر موقعیت دیگری در زندگی خود به دنبال مثبت باشد و گفت که این یک فرصت بزرگ برای رشد او به عنوان یک فرد است.
    پارک تحصیلات دبیرستانی خود را به پایان رساند و زمان تصمیم گیری برای انتخاب جریان دانشکده بود ، که این مسیر را برای کل آینده او تعیین می کرد ، و او تحصیلات تئاتر را انتخاب کرد. او قبلاً ممیزی را شروع کرده بود و چند نقش جزئی در سریال های تلویزیونی داشت.

 

 

بیوگرافی و عکسهای جدید و جذاب پارک مین یونگ Park Min-young 2020

 

حرفه

    در سال 2005 ، SK Telecom او را برای حضور در یکی از تبلیغات تجاری خود استخدام کرد و از آنجا ، تجربه ای ارزشمند را بدست آورد. این اولین حضور او در دوربین بود و همه او را به حرکت درآورد. او در روزهای ابتدایی با اعتماد به نفس پایین تلاش کرد ، اما برای اولین بار با روبرو شدن با دوربین جلوی این اعتماد به نفس مهم برای او بود.
    وی در سال 2005 با داشتن "لگد غیرقابل توقف" که در یک خانواده معمولی کره ای چرخیده و عتیقه های آنها را نشان می داد ، یک صندلی نشیمن انجام داد. این سایت در کره جنوبی موفقیت متوسطی کسب کرد ، و پارک در نوجوانی که در مدرسه اتفاق می افتاد ، اتفاقاً بسیار زیبا ، اما در مطالعات بسیار متوسط ​​بود ، نقش کمی داشت. او در جوایز سرگرمی MBC برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن شد.
    این سریال هرگز به موفقیت بزرگی نرسید ، اما این پارک را روی رادار تهیه کنندگان تلویزیون گرفت ، که پس از آن به دلیل نقش های بزرگتر به او نزدیک شدند. او در سال 2007 و در سال 2008 دختر جوان یک زیرکس بسیار مشهور دنیای کره جنوبی را در 'I Am Sam' بازی کرد و در سال 2008 ، نقش موجودی خارق العاده و جذاب Gumiho را بازی کرد ، یک روباه هفت اسطوره ای افسانه ای در سریال "زادگاه افسانه ها".
    صنعت تلویزیون کره جنوبی در حال گذر از موجی بسیار محکم از نمایش های داستانی تاریخی بود و پارک به انتخاب خوبی برای آن ژانرها تبدیل شد و در سال 2009 ، وی در "Ja Myung Go" ظاهر شد. این یک درام دوره ای بود که در آن او یک شاهزاده خانم شرور بازی کرد و در سال بعد ، او یک درام ورزشی درباره دوندگان ماراتن با عنوان "دویدن ، گو" انجام داد ، که در آن او نقش دختر زیبایی را که در یک مثلث عشق بین دونده های ماراتن گیر کرده بود ، انجام داد. .

 

 

بیوگرافی و عکسهای جدید و جذاب پارک مین یونگ Park Min-young 2020

 

 

زندگی شخصی

     پارک مین جوان در گذشته با بازیگران زیادی در ارتباط بوده است ، اما معتقد است که وی در حال حاضر مجرد است. او در رابطه با لی مین هو از پیش تعیین شده بود اما این زن و شوهر به هم زدند. همچنین در مورد پارک مینو جوان شایعه شده بود که با همکارانش ، پارک سئو جون و سونگ جونگ کی رابطه دارد ، اما او این موضوع را انکار کرده است.
     در اوقات فراغت ، پارک دوست دارد برای دوستانش آشپزی کند و همچنین اتفاق می افتد که یک عاشق قهوه و کیک سرسخت است.

 

 

بیوگرافی و عکسهای جدید و جذاب پارک مین یونگ Park Min-young 2020

http://uupload.ir/files/iaue_%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C_%D9%88_%D8%B9%DA%A9%D8%B3%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF_%D9%88_%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8_%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9_%D9%85%DB%8C%D9%86_%DB%8C%D9%88%D9%86%DA%AF_park_min-young_2020.jpg

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی