اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود نرم افزار مسدودسازی تبلیغات Adguard 3.5.55 (Full Premium) (Nightly) Apk + Mod for Android

دانلود نرم افزار مسدودسازی تبلیغات Adguard 3.5.55 (Full Premium) (Nightly) Apk + Mod for Android

دانلود نرم افزار مسدودسازی تبلیغات Adguard 3.5.55 (Full Premium) (Nightly) Apk + Mod for Android

منحصر به فرد مسدود کننده تبلیغ آگهی root برای Android است که تبلیغات را در برنامه ها و مرورگرها از بین می برد ، از حریم خصوصی شما محافظت می کند و به شما در مدیریت برنامه های شما کمک می کند

راه اندازی و راه اندازی آسان ، اما قدرتمند و بسیار قابل تنظیم - این ویژگی همه چیزهایی را که شما همیشه از یک ابزار adblock آندروید به آن نیاز دارید ، دارد و هر دو در دستگاه های روت شده و بدون استفاده کار می کنند.

چرا AdGuard را انتخاب می کنید؟

تبلیغات را در همه جا مسدود می کند

مسدود کردن در کل سیستم. این شامل تبلیغات و تبلیغات ویدیویی در برنامه های مورد علاقه ، مرورگرها ، بازی ها و هر وب سایتی است که می توانید تصور کنید. ده ها فیلتر آگهی در دسترس شما هستند و بطور مرتب به روز می شوند و بهترین کیفیت فیلتر را تضمین می کنند.

 

به حریم شخصی شما اهمیت می دهد

ما اطلاعات شخصی شما را بالاتر از هر چیز دیگری ارزیابی می کنیم. با AdGuard ، از ردیاب های آنلاین و سیستم های تحلیلی که در وب کمین هستند سعی می کنید تا اطلاعات حساس خود را سرقت کنید.

 

باعث ترافیک شما می شود

تبلیغات بیشتر مسدود شده به معنای بارگذاری تبلیغات کمتری است. کمتر تبلیغات بارگذاری شده به معنای صرفه جویی در میزان ترافیک بیشتر است. ریاضی ساده توسط AdGuard! فایل apk را بارگیری کنید ، برنامه را نصب کنید و به جای هدر دادن آن در تبلیغات ناخوشایند ، ترافیک خود را صرف چیزهایی کنید که دوست دارید.

 

You stay in control

این دستگاه شما است ، پس از همه ، و شما تصمیم می گیرید که چه چیزی فیلتر می شود و چه چیزی نیست. طیف گسترده ای از تنظیمات - از اساسی تا 'حرفه ای - و همچنین یک ابزار مدیریت برنامه ها به شما کمک می کنند تا فیلتر را به دلخواه خود تنظیم کنید.

سؤالات متداول

تفاوت بین AdGuard Content Blocker و AdGuard برای اندروید چیست؟

تفاوت بسیار زیاد است. مسدود کننده های محتوا به طور کلی فقط به مرورگرهای خاص (و معدود) محدود نمی شوند بلکه از نظر ابزار تبلیغاتی که در اختیار دارند بسیار کم قدرت تر هستند. AdGuard برای اندرویدی ، به عنوان یک برنامه مستقل ، می تواند تبلیغات را در همه مرورگرها و حتی در سایر برنامه ها مسدود کند ، و کیفیت فیلتر آن بسیار بالاتر است.

 

چرا AdGuard برای Android در فروشگاه Google Play نیست؟

Google نسبت به بلاک های تبلیغاتی در Play Store یک سیاست بسیار خاص دارد. در اصل ، به این معنی است که هر برنامه ای که بتواند تبلیغات را در سراسر دستگاه مسدود کند ، در آنجا مجاز نیست ، و مسدود کننده های محتوای پوسته را به عنوان تنها گزینه می گذارند. AdGuard نیز از فروشگاه Play حذف شده است.

 

تفاوت بین نسخه های رایگان و پریمیوم AdGuard برای اندروید چیست؟

در حالی که نسخه رایگان در حذف تبلیغات از مرورگرها بسیار عالی است ، اما ترافیک برنامه های دیگر را فیلتر نمی کند. همچنین ویژگی Safebrowsing را ندارد.

 

من هنوز هم می توانم در برخی از برنامه ها و برخی وب سایت ها تبلیغات را ببینم. چکار باید بکنم؟

به احتمال زیاد ، شما باید فیلتر HTTPS را فعال کنید. بسیاری از تبلیغات از طریق HTTPS بارگیری می شوند ، و AdGuard نیز قادر به مسدود کردن آنها است. به تنظیمات بروید -> HTTPS Filtering و آن را روشن کنید. نکته دیگر که باید انجام شود این است که مطمئن شوید که از فیلتر فیلتر 'کیفیت بالا' استفاده می کنید (تنظیمات -> پیشرفته).

 

آیا به دسترسی ریشه نیاز دارم؟

نه ، لازم نیست. بر خلاف بسیاری از بلاک های تبلیغاتی دیگر ، AdGuard می تواند در حالت VPN کار کند ، این امکان را می دهد تا حتی در دستگاه های غیر ریشه شده تبلیغات را مسدود کند.

 

آیا می توانم از یک برنامه VPN متفاوت به همراه AdGuard استفاده کنم؟

متأسفانه ، اجرای دو VPN به طور همزمان در اندروید غیرممکن است ، اما راه هایی برای دور زدن این محدودیت وجود دارد. اگر دستگاه شما روت شده است ، یا فقط به مسدود کردن تبلیغات در شبکه های WiFi اهمیت می دهید ، می توانید AdGuard را به حالت پراکسی تغییر دهید و به هر برنامه دیگری اجازه دهید از VPN استفاده کند. علاوه بر این ، برخی از VPN ها اجازه استفاده از پروکسی بالادست (مانند PIA VPN ، Nord VPN) را می دهند - بررسی کنید که آیا VPN خاص شما این گزینه را ارائه می دهد یا خیر.

 

AdGuard برای آندروید برای محافظت قابل اعتماد و قابل کنترل را شما فراهم می کند. AdGuard تمام تبلیغات آزار دهنده را از صفحات وب و برنامه ها حذف می کند ، بارگیری وب سایت های خطرناک را مسدود می کند و به کسی اجازه نمی دهد فعالیت های شما را در اینترنت پیگیری کند. AdGuard در مقابل آنالوگ های خود ایستادگی می کند ، زیرا می تواند در پروکسی HTTP یا در حالت VPN کار کند.

 

 

  • بروزرسانی شده: 2020-08
  • نسخه فعلی: 3.5.55
  • حجم پرونده: 16 مگابایت | 33 مگابایت
  •  
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی