اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جواب تمرین مثل نویسی آفتاب پشت ابر نمیمونه

 

جواب تمرین مثل نویسی آفتاب پشت ابر نمیمونه

جواب تمرین مثل نویسی آفتاب پشت ابر نمیمونه

آخر شب بدون‌نور که همگی ی طبیعت و انسان ها و حیوان ها را به خاموشی کشیده میباشد طلوع خورشید مخفی گردیده پشت ابرهاست و شب با آن سیاهی را چنان پر‌نور می‌کند که دیده ها از تابش فروغ آن تنگ خیس میگردند.

همچنین که انتها شب سیاه،سپید میباشد.آخر ظلم و ستم،آسایش و متانت میباشد در حین مرگ ،معاش میباشد هیچ قوانینی یکسان باقی نمی ماند .و هیچ حقیقتی پشت ابرها مخفی نمی ماند و روزد ابرها کنار می‌روند و یک روز طوفانی با ابرهای دودی رنگ که بازدارنده از خارج داخل شدن نوردرخشنده آفتاب میباشد ،کنار می رود و توشه دیگر آفتاب جامه خویش را با نازکی و بخشندگی روی عرش پهن می‌نماید ….
خدای بخشنده و رحمان و رحیم هیچ زمان این اذن رابه هیچ احدالناسی را نخواهد اعطا کرد که حق مخلوق اش پایمال و خورده شود ،آنقدر قابل فهم و پیش گویی میباشد که حتی‌د‌ر تصورهایمان نمی گنجد.

به این شکل میباشد که خدایمان به نحوه ی که خویش ما، انگشت به دهان بمانیم .
اعجاز ایی نازل کرد و اذن نخواهد اعطا کرد هر روز زندگیمان را ابری و بارانی بماند صحیح در لحظه ی پیشمانی و ناامیدی در حالا اشراف کردم قلب و روحت میباشد .
گردباد را به اتمام میرساند و آفتاب را مهمان قلب سردو بی روح و تاریکت مینماید تا تو نیز باری دیگر به خودت یادآور شوی که خدایی می باشد که موجب شعف هایمان را آماده نماید و خدایی که برای شکوفه هاب خندانش آفتاب را از پشت ابرها خارج می کشاند

تنیجه : تکیه کردن ب خدای گرانقدر که شب و روز ابر را در کنار آفتاب و ظلم و ستم را در کنار خیر قرار داده میباشد

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی