اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

متن استوری پروفایل دوستت دارم یواشکی 99

پروفایل دوست داشتن یواشکی

 

در این مطلب برای شما متن استوری پروفایل دوستت دارم یواشکی آماده کردیم دوستان نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

یک کدام از رو که دوست داشته باشی، قلبت براش میتپه. دیگه به هیچ پسری محل نمیذاری، دیگه در قلبت رو روی هیچ کسی گشوده نمیکنی و مدرک دلت رو صرفا به اسم یکی از می کنی و اونم همونه پسریه که دوستش داری. شرایط فعلی مدرک خونه ی عشق و علاقه دل اینجانب به اسم اونه و خودشم خبر نداره. کاش میدونست، کاش می فهمید که یک کدام از می‌باشد که حاضره قلبشو، وجودشو و تمام عشقش رو به پای اون بریزه.

عکس دوستت دارم عزیزم

تو سیستم ما دخترا انگار درج شده که اگه اونی که میخوایم بهمون محل نده، خودمون رو بیریخت ترین و زشت ترین دختر روی کره زمین به اکانت میاریم. با اینکه ممکنه روزی صد تا سفارش داشته باشیم و رد کنیم، ولی مهم همونه. اون که بهمون حسی نداشته باشه، انگار که هیچ کس بهمون احساس نداره. واسه همین ترجیح میدیم یواشکی دوستش داشته باشیم تا اینکه بخوایم این شم رو ازش بگیریم.

عکس دوست دارم m

کاش بدونم که تو دل اون چی میگذره! کاش بدونم که تو دل اون منم هستم یا این که خیر؛ منم تو دلش خونه دارم یا این که خیر؛ منم گهگداری به ذهنش میام یا این که خیر.

پروفایل دوست داشتن واقعی

چه دل خوشی دارم اینجانب! هر روز با یکی‌از میبینمش، هر روز میبینمش که داره عشقش رو به پای یک کدام از میریزه، هر روز تماشاش می کنم که شماره یکی‌از رو گرفته و داره باهاش کلام میزنه، البته با این حالا عاشقش شدم؛ البته با این هم اکنون تمام وجودم انگار به وجود اون وصله. حقیقت چرا ما دخترا اینقدر بی آلایش ایم؟

متن دوست داشتن یواشکی

فرق یه دختر با یه پسر اینه که اگه یه پسر عشقش رو ببینه که با یک کدام از دیگه می‌باشد، ممکنه که کلا فراموشش کنه ولی یه دختر فرق میکنه. یه دختر ذره ذره آب میشه ولی نمیتونه اونو با یک کدام از دیگه ببینه و میدونی بد روایت کجاست؟! بد روایت اینجاست که هیچ گاه هم عشقش رو به زبون نمیاره.

متن در رابطه کراش داشتن رو بعضیا

کراش یعنی اینکه کسی رو یواشکی دوست داشته باشی و خویش اون فرد این رو ندونه. با دقت به‌این تمجید هر چی دختر/پسر قشنگ می باشد، بیان کننده کراش منه :) به نظرتون چه کنم با این قلب پر‌از درد با عشق و علاقه های پنهانیش؟:)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

کاش بفهمه که کراشمه! آخه کراش اینقدر دیدنی هم میشه؟ معبود انگار نشسته و ساعت‌ها وقت نهاده که رخ اون رو نگارگری کرده. اگه از اینجانب بپرسن، میگم کراش اینجانب زیباترین جانور هستیه که آفریدگار تا هم اکنون مخلوق.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

علاقه آدمو نابینا میکنه، به هرچی ناچار میکنه. مخصوصا هنگامی که کراشت رو به روت باشه. وای آفریدگار!! نابینا میشم و انگار نمیفهمم که چکار می‌کنم. حقیقت حقیقت معبود ما رو چجوری خوی کرده که جلو یه کراش بی آلایش اینجوری شوتی میشیم؟

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بعضا ها سوای اینکه فعالیت خاصی بکنن، روشون کراش می‌زنی و عاشقشون میشی. این لعنتیا یه ستاره خاصی دارن که انگار خویش پروردگار از ستاره های بزرگش یه دونه رو که چه پهنا کنم صد دونه رو بهشون داده. کاش خداوند یکی همین ستاره ها رو هم به ما میداد که اونام رومون کراش میزدن.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خنگ ترین مو جود عالم که می باشد؟ به عبارتی کسی میباشد که اکنون در درحال حاضر تلاوت پیامش می‌باشید. او به محض اینکه کراشش را مشاهده کند، تبدیل به دست و پا چلفتی ترین و خنگ ترین بشر روی کره زمین میشود. هم اکنون نقص‌ اینجاست که در آن لحظه کراشش عاقلانه ترین رفتارها را از خویش بروز داده و وی بیشتراز پیش رودربایسی زده خنگی اش میشود.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اینجانب میدونم که حتی اگه رو خودمم کراش بزنم بازم جراتش رو ندارم که عشقم رو حتی برای خودم به زبون بیارم. کاش آفریدگار علاقه یک کدام از رو که تو دلت مینداخت، جثارت بیان کردنش رو هم بهت میداد که اینقدر براش رنج نکشی.

دختر خوب/پسر خوب اونیه که رو درس و مشقش کراش بزنه؛ دختر خوب/پسر خوب اونیه که واسه کارش کراش بزنه! دختر خوب/پسر خوب اونیه که واسه خانواده اش کراش بزنه. هیس هیچی نگین دارم خودم رو آروم می‌کنیم که از فکرش بیام خارج.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دل بعضا ها هم لامصب جاده چالوسه. هر روز یک سری نفر ازش رد میشن. هر روز میبینی که روی یکی از کراش داره و هر روز با یک نفره. اینجور آدما میدونی بدیشون چیه؟! اینکه هر روز هم زاری میکنن که تنهان و کسی هم وجود ندارد بدور و برشون. پس اونی که کلی دختر/پسر رو تو نم میذاره همش منم؛؛ اونی هم که هر روز با صد نفر قرار میذاره، بازم منم. مدیونید تصور کنید که اونه.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

کراش داشتن ابدا بد وجود ندارد و یه چیز خیلی خوبه. یه چیزی می باشد که بهت اثبات میکنه که تو وجود تو هم علاقه می‌باشد و نمرده. یه چیزی می‌باشد که بهت اثبات میکنه که تو هم حق داری کسی رو دوست داشته باشی و بهش عشق و علاقه بدی. ولی اون جایی کراش داشتن بد میشه که نمیتونی عشقت رو ابراز کنی. درحال حاضر این هزارتا عامل میتونه داشته باشه و یک کدام از این دلیلا میتونه این باشه که می ترسی از دستش بدی.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

حقیقت حقیقت چجوری میشه که یهو رو یک کدام از کراش می زنی؟! تا روز قبلش زندگیت خیلی شیک و مجلسی در اکنون گذشتن بوده و کلیه چی امن و امان بوده؛ ولی یهو اونو میبینی و کن فیکون میشی. حقیقتا دلیلش چی میتونه باشه که خداوند یهو مهر یکی‌از رو میندازه تو دلت و تو نمیتونی به اون چیزی بگی.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بدتر از تمامی اینه که رو یک کدام از کراش بزنی و آن گاه بفهمی که اون یکی از دیگه رو دوست داره. وای که چقدر بده این لحظه! از خداوند میخوام که برای هیچکدومتون این لحظه رو به وجود نیاره. آخه بازه ها ارتفاع میکشه که فراموشش فرمائید.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

به اسم آنکه اسم کراش را بر رمز گویش ها روان کرد تا کلمه و واژه های منحوسی مثل کف کرده، تو کف، ذلیل و ... کلا گور به گور بشن. یادش بخیر! یه وقتی جرئت نداشتیم بگیم که شیدا یک کدام از شدیم. تا اینو میگفتیم مضحک مون میکردن و میگفتن رفته تو کف. شرایط کنونی این فعالیت کلاسم داره! همچین میگن کراشششش زده و ش رو میکشن که نگو.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

کراش زدن کجاش بده؟ خیلی هم خوبه. صرفا لطفا رو مخلوق کراش نزنید زیرا همین شرایط فعلی هم لیستمون پره! تنها اونایی رو پذیرا هستیم که وقت پیشین داشتن.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

کراش داشتن لحظه ای شیرین میشه که بفهمی اون هم یه شم هایی بهت داره. وای که اون لحظه که میبینیش و از اون هم نخ می گیری چقدر ناب و شیرینه. شیرین خیس از کلیه اینه که تو رویاهات باهاش سیر میکردی و از تک تک رویاهات باهاش لذت میبردی و می‌فهمی که اونم مدام همین عمل رو میکرده.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

کاش پروردگار عشق و علاقه رو که می آفرید، کلا یه جوری می شد که معلوم می شد و لازم نبود که به زبونش بیاری. لامصب رو یک کدام از که کراش می‌زنی، جونت در میاد که بهش بگی. کاش اینجوری نبود و اون کلا یه جوری متوجه می‌شد؛ جوری که تو هم جلوش شرمندگی زده نشی.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

عبد و بنده کراشم رو زمانی می بینم، جوری گند می‌زنم به کل هیکلش، جوری خرابش می کنم، جوری از خودم دورش می کنم که تا به هم اکنون با هیچ تحت مرده ی شقاوت این فعالیت رو نکردم. آیا شمام مثل منید؟ حقیقتا چرا اینجورییم؟!

هنگامی کراشم رو می‌بینم کارایی می کنم که جوری خلق و خوی کنم که طبیعی باشه ولی نمیدونم هر چی میخوام طبیعی خیس باشم اون بیش تر میفهمه که غیر طبیعی ام. :(

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

کراش انسان حرمت داره خیر لذت. دخترای گرامافون/پسرای گرامافون! اینقدر که تلاش می‌نماید از وجود کراشتون که مخلوق باشم لذت ببرید، یادتون باشه که عبد حرمت دارم خیر لذت! یکم حرمت کراشتون رو نگه دارید لدفا

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی