اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

فواید مراسم حج کلاس ششم

فواید مراسم حج کلاس ششم

چه کسانی خانه ی خدا را در مکه تجدید بنا کردند؟حضرت ابراهیم با کمک جوان عزیزش خانه ی کعبه را مرمت کردند.

طواف یعنی چه و در کجا انجام می شود؟ سالانه مسلمانها بسیاری از سراسر دنیا برای زیارت خانه ی معبود به مکه می‌آیند آن ها پیش از ورود به مکه لباس احرام می‌پوشند و با لباسی یکسان وارد مکه میگردند بعد داخل مسجد الحرام  میشوند و هفت بار به دور خانه ی معبود میگردند این کار طواف اسم دارد.

اولین کاری که مسلمانان پیش از ورود به مکه انجام می دهند چیست؟ آن‌ها پیش از ورود به مکه لباس احرام میپوشند و با لباسی یکسان وارد مکه می‌شوند.

در روزهای عید مانند عید فطر و قربان ما مسلمانان چه اعمالی را انجام می دهیم؟ غسل می‌کنیم-شایسته ترین لباس های خود را می‌پوشیم-دو رکعت نماز عید میخوانیم.

فواید مراسم حج برای مسلمانان چیست؟ آن ها از مشکلات یکدیگر باخبر می گردند و برای حل مشکلات دنیا اسلام با یکدیگر همفکری می‌کنند

یکی از اعمالی که مسلمانان در روز عید قربان انجام می دهندچیست؟ اشخاصی که برای انجام دادن مراسم حج به مکه می‌روند روز عید قربان به امر خدا گوسفندی را قربانی می‌نمایند مراسم قربانی نیز از یادگار های حضرت ابراهیم میباشد چون حضرت ابراهیم اولین کسی میباشد که در این سرزمین گوسفندی را به دستور خداوند قربانی کرد بخش اعظمی از کسانی هم که در مکه نیستند در شهر خود گوسفندی را قربانی و گوشت ان را دربین نیازمندان تقسیم می‌نمایند

مسلمانان در روز عید فطر چه کاری انجام می دهند؟ مسلمانها در آن روز به عنوان زکات مبلغی به نیازمندان می‌دهند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی