اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و جذابترین عکس سارا و نیکا در پایتخت 6


در این مطلب برای شما بیوگرافی و جذابترین عکس سارا و نیکا در پایتخت 6 آماده کردیم دوستان نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

 

 

بیوگرافی و جذابترین عکس سارا و نیکا در پایتخت 6

 

    اسم:سارا و نیکا
    اسم خانوادگی: فرقانی اصل
    مورخ ولادت:1383/5/8
    زادگاه:تهران
    محل سکونت:سوئد


زندگینامه سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و مستقر سوئد می باشند. این دو خواهر هنرپیشه هنوز یک‌سال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به آوازه رسیدند، فعلا در سوئد معاش می‌نمایند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر میباشد.

 

کودکی نیکا فرقانی

کودکی نیکا فرقانی

بیوگرافی و جذابترین عکس سارا و نیکا در پایتخت 6

 عکس سارا و نیکا در پایتخت 6
اولی بازی

اولی تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال مجدد معاش به کارگردانی معدود مقدس در سال 1384 بر می شود که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر غیروابسته گردیده بودند و یکی‌از در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

 عکس سارا و نیکا در پایتخت 6
طرز ورود به پایتخت

آقای فرستاده حاتمی مبتنی بر شناختی که از این خانواده در سریال مجدد معاش داشت آنان‌را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و بعد از آزمایش دادن در محل کار برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت گزینش شدند.

 عکس سارا و نیکا در پایتخت 6
علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در گفتمان های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در جواب بدین سوال که عشق ای به بازیگری دارا هستند جواب داده اند فعلا هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارا‌هستند درس قرائت را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی عشق و علاقه متعددی دارااست و عکس های متعددی از سارا و نیکا در کنار های سگ های متفاوت منتشر شده‌است.

 عکس سارا و نیکا در پایتخت 6
آوازه

خصوصی نخستین سریال پایتخت در عید نوروز 90 از کانال یک پخش شد، به‌تدریج با فصل های دو – سه و چهارم این نوپا ها چشم شدند و به آوازه رسیدند، فقط تجربه بدون شوخی این دو خواهر با پایتخت بود. درین سریال سارا و خوبی نقش فرزندان نقی عادی را بازی می‌کنند.

 عکس سارا و نیکا در پایتخت 6
خانواده و مسافرت

بابا سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوان ها درتیم های عقاب و راه‌آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر واقعه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و پس از مدتی بعداز فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادام علم آموزی دختران دوقلو عازم سرزمین سوئد شدند تا دخترا درین سرزمین به تحصیلات خویش ادامه میدهند.

 عکس سارا و نیکا در پایتخت 6
بازی تنها در پایتخت

مامان سارا و نیکا :راستش باخانم غفوری (تهیه و تنظیم کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هرسال که سریال پایتخت ساخته بشه سارا ونیکا را بیاوریم کشور ایران تا بازی نمایند و بعد از آن به سوئد بازگردند.

 عکس سارا و نیکا در پایتخت 6
تنها درس

موقتا نمیخواهیم طفل ها هنرپیشه شوند چون شرایط کنونی در مرحله ای می‌باشند که می بایست درس بخوانند و بازی در پایتخت برایشان کافی میباشد.

اخوی سارا و نیکا
تزویج سارا و نیکا فرقانی اصل در سریال پایتخت 5

سارا و نیکا در زمان سال جاری ها و ایجاد تیم های پایتخت روز آپدیت نقش شان پررنگ خیس شده‌است در صورتی‌که چه در سریال پایتخت یک دیالوگ های آنان بسیار کوتاه و تک واژه و کلمه ای بود اما با پهناور شدن دوقلو ها نویسندگان با فراغ بال و پر برای آنان متن می نویسند. به نحوی که در پایتخت 3 نام رستوران هما و عمه فهیمه رستوران سارونیکا بود که بخشی از ماجرا را به خویش اختصاص داده بود.

ولی با حضور سارا و نیکا در سریال پایتخت 5 بخش زیادتری از توشه قصه به آن ها اختصاص پیدا نموده است تا آنجایی که هومن حاجی عبداللهی هنرپیشه نقش عفووبخشش در سکانسی از این سریال از ارسطو می‌خواهد که سارا و نیکا را برای برادرانش رحمان و رحیم از نقی خواستگاری نماید. و این خویش نویدی برای پررنگ خیس شدن حضور سارا و نیکا در پایتخت 5 میباشد یا این که در نصیب نخستین سریال سارا و نیکا عمه خودشان را که در مجلس ختم بهبود حالش بعد از آن شده‌است به بیمار ستان می‌برند!

سلفی سارا و نیکا با رحمان و رحیم در پشت صحنه پایتخت
گفتگو با سارا و نیکا

سارا و نیکا، کودکی شان را در پایتخت پشت راز گذاشتند. شاید به همین خیال و خاطر میباشد که در پشت صحنه فعالیت، معاش می نمایند. آنان از به عبارتی روز نخستین ریما رامین فر و محسن تنابنده را پدر و مادر خطاب کرده و با این کارشان مسافت ها را نادر کردند. آن‌ها فروغ و روشنایی چشمی اهل یک محل پایتخت میباشند و همگی هر کاری را انجام میدهند که به دوقلوها خوش بگذرد.
اولی تجربه بازیگری در هشت ماهگی

سارا:او‌لین توشه هنگامی هشت ماهه بودیم در سریال «مجدد معاش» بازی کردیم. از اون موقع چیزی به حافظه نداریم البته مادر مون می گه آقای پیامبر حاتمی که اون عصر، ما رو از «مجدد معاش» می آشنایی و شناخت قربت هم با تیم پایتخت داشت، زمانی برای سریال «پایتخت» دنبال دوقلو بودن ما‌را به آقای مقدم معرفی کرد و پس از اینکه به دفتر کار رفتیم برزو نیک نژاد از ما آزمایش گرفت و برای نقش دوقلوهای پایتخت تعیین شدیم.
پس از پایتخت 2 به سوئد رفتیم

نیکا:بعداز حضور در پایتخت 2، ما برای علم آموزی و معاش با مادر و بابامون به میهن سوئد رفتیم. اوایل حضور در مکتب سوئد برای مان طاقت فرسا بود البته با‌گاز عزیزان متعددی پیدا کردیم و شرایط فعلی کلی دوست سوئدی داریم.

ریما رامین فر و نسرین نصرتی در کنار سارا و نیکا
هنگامی دوقلوهای شیرگاهی جای مارا دریافت کردن

سارا:این قصه سپری شد تا اینکه ما برای حضور در پایتخت 4 به طور کامل مهیا بودیم که ناگهان شنیدیم قرار میباشد یک دوقلوی شیرگاهی نقش سارا و نیکا رو بازی کنن. اون لحظه خیلی غمگین شدیم البته مادر مون می اظهار کرد خیلی خوبه که دو تا نوباوه دیگه که اونا هم دوستای ما هستن، قراره بازی کنن و از این بابت شادمان هستن البته ما زیرا پایتخت رو خیلی دوست داشتیم دل مون می خواست نقش مون رو خودمون بازی کنیم.
چطور به پایتخت برگشتیم

نیکا:ما حضورمون رو دیگه منتفی می دونستیم ولی آن گاه چندین روز آقای تنابنده که هنوز هم برای ما بابای روایت میباشد، با مادر مون تماس گرفت و ازش خواست که بیاییم کشور‌ایران. پدر محسن می اعلام کرد قبلی اینکه ما در‌پی دوقلو باشیم، خانم غفوری چنددفعه از روش وایبر با شما تماس گرفته که پاسخ ندادین! این مسئله برای هنگامی بود که خط های وایبری در سوئد مبتلا اختلال گردیده بود و ما ابدا متوجه نشدیم که ایشون زنگ زدن.

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل
روایت درس خوندن ما در سوئد

سارا:روال مدرسه ها اونجا این چنین بود که برای تابعیت های متفاوت، یک کلاس وجود داشت؛ به عنوان مثال یک کلاس برای اهل ایران ها که ما در اون کلاس درس می خونیم و بعداز اینکه مدتی از حضورمون سپری شد به صلاحدید مدرس مون کلاس های گویش سوئدی رو هم استارت کردیم و بدین ترتیب لهجه مشترک ما با نوباوه های دیگر از تابعیت های متفاوت، سوئدی خواهد شد.

نیکا:پیشین از مسافرت به جمهوری اسلامی ایران برای حضور در پایتخت 4، فصل امتحانات مون بود که برای اینکه امتحانات با سفرمون به جمهوری اسلامی ایران تداخلی پیدا نکنه، مادر مون با مدیریت مکتب حرف کرد و از مدرس مون خواست تا گذشته از موعد اصلی آزمون ها، از اینجانب و سارا آزمون بگیرن. حدود یک ماه ما به طور فشرده درس خوندیم و آزمون دادیم که برای حضور در پایتخت 4 فراهم باشیم. با وجود اینکه تو اون یک ماه خیلی رنج کشیدیم البته به علاقه پایتخت کلیه اون ایرادات رو تحمل کردیم.


با مادرمون از روش اسکایپ در ارتباطیم

نیکا:غربت از مادر مون، خیلی برامون سخته و هیچ گاه تامل نمی کردیم که روزی اتفاقی بیفته که ما رو از هم غیر وابسته کنه ولی اینجا هر روز صبح از روش اسکایپ با مادر که سوئده چت تصویری داریم که یه خرده از رنج این غربت معدود کنیم.
با خالو مون به کشور‌ایران اومدیم

سارا:مادر مون بایستی از محل کارش مرخصی می گرفت و یاور ما می اومد اما به خیال و خاطر اینکه یک توشه با محل کارش حرف کرده بود و بعدش به جهت عدم تماس تیم پایتخت که بعد ها فهمیدیم سوءتفاهم بوده، دیگه نمی تونست مرخصی بگیره؛ همین شد که ما رو با خالو مون که دقیقا همون عصر برای دیدن مادربزرگ مون می خواست به کشور‌ایران بیاد، به کشور‌ایران ارسال کرد.

عکس سارا و نیکا با یک مار
استقبال پایتختی ها از ما در فرودگاه

سارا:هنگامی که رسیدیم به فرودگاه امام خمینی، پس از اینکه وارد تالار شدیم، دیدیم که مجموعه تصویربرداری پایتخت به استقبال ما اومدن و تصاویری از لحظه ورود ما به کشور‌ایران دریافت کردن و اعلام کردن که قراره در پشت صحنه سریال پخش بشه.
پس از آفریدگار، نوپا هایم را به پایتختی ها سپردم

خانم جلیلی، مامان سارا و نیکا که حسابی دلتنگ دوقلوهایش میباشد، اعلام‌کرد:هجران از کودک ها برایم بسیار مشقت بار میباشد البته خب چرا‌که خودشان خیلی دوست داشتن در پایتخت حضور داشته باشن و همینطور مامان خودم که مریض هستن و سارا و نیکا را خیلی دوست دارن، راضی شدم که طفل ها را همدم با خان دایی شان به کشور ایران بفرستم. کودک ها را بعداز آفریدگار به کل مجموعه سپردم و خداوند را شکر که شنیدم حواس شان به سارا و نیکای اینجانب است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی