اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

اسامی 114 شهر سفید کدامند

اسامی 114 شهر سفید کدامند

اسامی 114 شهر سفید کدامند

رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیر بیماری کرونا از شناخته شدن ١١۴ شهر نادر خطر و سپید در کشور خبر داد.

حسین ذوالفقاری مدیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیر بیماری کرونا در آخر شانزدهمین گرد هم آیی کمیته اجتماعی و انتظامی مدیر کرونا که امروز در وزارت مرزوبوم برگزار شد، در عده خبرنگاران گفت: طبق اعلام ستاد ملی تقابل با کرونا شرایط شیوع این ویروس در مرز و بوم باز نگری و در گرد‌همایی امروز اعلام شد که حالت در ١١۴ شهر نادر خطر و سپید میباشد.

وی خاطر نشان نمود: مقرر شد در‌این شهر‌های سپید تنی چند از عمل‌ها ابتدا شود، اما این عمل‌ها با همیاری وزارت صنعت و بهداشت معلوم میگردند.

مدیریت کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیر بیماری کرونا تصریح کرد: بعضا از اشخاص گذشته از نوروز وکالت‌طومار‌هایی را برای نقل و انتقال خودرو از سوی فروشنده‌ها در دست داشتند، ولی به جهت تعطیلات کرونایی، حدود ٣۵ روز مرکزها شماره گذاری تعطیل شدند، امروز به ستاد ملی کرونا توصیه دادیم که‌این تعطیلی جزء روز‌های غیرکاری قرار گیرد.

ذوالفقاری خاطر نشان نمود: نکته بعدی در رابطه شهرداری‌ها و کلانشهر‌های مرزو بوم بود که مقرر شد اشتباهات شهرداری‌های سراسر مرزوبوم آیتم دقت قرار گیرد.

نائب رئیس امنیتی انتظامی وزیر مرز و بوم گفت: ترافیک و حمل و نقل یکی‌از موضوعاتی میباشد که‌این روز‌ها گزینه مشاجره قرار میگیرد؛ البته سفارش نشست امروز این بود که تمام شهرداری‌ها پروتکل‌های بهداشتی را در مترو، آژانس و ماشین کرایه ای‌ها رعایت نمایند و بر مبنای این رعایت، طرح ترافیک خویش را تهیه نمایند.

وی طولانی تر کرد: همینطور مقرر شد که شورای ترافیک استان‌ها به طور روزمره موقعیت را رصد کرده و با تعادل، طرح ترافیک و بیماری کرونا را در اختیار گرفتن نمایند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: در‌این گردهمایی تصمیم بر آن شد که ساعت کاری بعضی از مشاغلی که در هم اکنون عمل می باشند آیتم باز‌بینی قرار گیرد و این سفارش به ستاد ملی رویارویی با کرونا اعلام شود.

وی بابیان اینکه بازگشایی مدرسه های و دانش گاه‌ها در ١١۴ شهر معدود خطر و سپید مطرح وجود ندارد اذعان کرد: براساس گزارشات اخیر، بعد از بازگشایی تنی چند از صنفها، ٨٠ درصد از مردم در شهرستان‌های مملکت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند، ولی سطح رعایت در استان تهران ذیل میباشد.

مدیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی رئیس بیماری کرونا بیان کرد: امید‌داریم که شهروندان تهرانی پروتکل‌ها و اصول بهداشتی را بیش تر رعایت نمایند، چون زمینه کرونا حل نشده میباشد

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی