اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

اخرین اخبار در مورد سهام عدالت ۹۹

اخرین اخبار در مورد سهام عدالت ۹۹

اخرین اخبار در مورد سهام عدالت ۹۹

شب قبل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور ابلاغیه‌ای ضمن موافقت با درخواست رییس‌جمهور برای آزادسازی سهام عدالت و با اشاره به نقش سهام عدالت در توسعه عدالت اجتماعی و توانمندسازی خانواده‌های کم درآمد، مواردی را به عنوان کارها لازم‌الرعایه درین واگذاری‌ها مورد تأکید قرار دادند و خاطرنشان کردند: دولت هر چه زودتر اقدامات مقتضی را به عمل آورد تا مردم سریعتر از منافع سهام خود بهره‌مند شوند.

علیرضا صالح مدیر سازمان خصوصی سازی به آزادسازی سهام عدالت اشاره نمود و خاطرنشان کرد: در مرحله نخست یک ماه به مردم برای تصمیم‌گیری زمان میدهیم و آنگاه اقدامات مرتبط با بورس و باقی امور در دستور کار قرار میگیرد.

او افزود: از فردا یک دسترسی را برای مردم فراهم می کنیم و در اختیار آنان قرار میدهیم تا اعلام نمایند که آیا می خواهند سهام عدالت در دست خودشان باشد و خود نسبت به سهام مدیریت و مالکیت داشته باشند  و یا این که درپی این می‌باشند تا به طور غیرمستقیم از روش شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی مورد معامله قرار بگیرند.

صالح اظهار کرد: وقتی که به سود کلی رسیدیم کسانی که بخواهند به طور مستقیم نسبت به سهام خود رئیس داشته باشند آن را در اختیارشان قرار می دهیم.

رییس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه ساز و کار شورای عالی بورس را باید در خصوص نحوه معاملات سهام عدالت مدنظر قرار داد، افزود: ممکن است  شورای عالی بورس دراین مورد محدودیت‌هایی را اعمال نماید اما بعداز تصویب تصمیمات اتخاذ شده از سوی شورای عالی بورس آن را به عموم مردم ابلاغ خوا‌هیم کرد.

او اظهار داشت: اشخاصی که در‌پی این می باشند تا سهامشان در شرکت سرمایه گذاری استانی قرار گیرد آن را وارد ضمن ورود به بورس، در اختیار مردم قرار میدهیم که از این روش سهام عدالت قابلیت خرید و فروش پیدا خواهد کرد.

رییس سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: تا پایان فصل تابستان کلیه کارهای مربوطه به آزادسازی سهام عدالت را انجام خوا هیم داد و زودتر از آبان ماه که وعده آن را داده بودیم این کار را به اتمام می‌رسانیم.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی