اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

عکسها بیوگرافی ماشاالله وروایی

عکسها بیوگرافی ماشاالله وروایی

تصاویری از ماشالله وروایی بازیگر ۶۱ ساله کرمانشاهی که در سریال نون خ. نقش محوری عمو کاووس را بر عهده دارد، منتشر گردیده که او‌را در جامه خلبانی هلی کوپتر نشان میدهد و خبرگزاری دانش جو به گزارش اکانتی توئیتری نوشته وی سرهنگ بازنشسته و خلبان هلی کوپتر میباشد و ولی کامت‌هایی هم پای پست این حساب می باشد که تاکید دارااست این بازیگر از اعضای مجموعه مهندسی پرواز‌های هوانیروز بوده میباشد..

هنرپیشه نقش کاووس در سریال نون خ ۲ هنگامی عمو کاووس خلبان بود عکس ماشاالله ورایی با خرقه خلبانی در زمانه پیکار تحمیلی. فصل دوم سریال نون خ با استقبال خیر از سوی مخاطبین یاروهمدم شده‌است. این سریال با داستانی صمیمی و اما ماجرایی حقیقی از زمانه زمین‌لرزه زدگان استان کرمانشاه، به بیان سختی های آن‌ها با زبانی شوخی پرداخته میباشد.
ماشاالله وروایی هنرپیشه نقش کاووس

در‌این سریال ماشاالله وروایی نقش «عمو کاووس» را بازی نموده است.

ماشاالله وروایی متولد سال ۱۳۲۸ در کرمانشاه میباشد. او از دلاوران ارتش و سرهنگ هوانیروز و خلبان بازنشسته هلی کوپتر میباشد.
مقدمه عمل هنری ماشاالله وروایی

آقای وروایی تجربه کار در  عرصه سینما، نمایش زنده و تلویزیون کشور ایران را نیز داراست از پاراگراف فعالیت های هنری ایشان در عرصه بازیگری میتوان به  به تله فیلم هم پرواز، شاخه های شکسته بلوط ،شیرین فرهاد و نون خ  را اسم موفقیت.

اما آغاز سریال نون خ منجر شد که آقای وروایی به آوازه رسد و لحاظ مخاطبین را به خویش جلب نماید و نشان بدهد که در موضوع بازیگری نیز از توان بخش محرمانه برخوردار میباشد

 

عکسها بیوگرافی ماشاالله وروایی

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی