اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جذابترین عکسهای جدید برن سات بازیگر ترکیه ای | Beren Saat 2020

 افه گورای

 

 

 
 برن سات و کیوانچ
برن Saat ( تلفظ ترکی : [ beɾen saat ] ؛ زاده ۲۶ فوریه ۱۹۸۴ ) یک بازیگر ترکیه‌ای است که در آنکارا متولد و بزرگ شده‌است . از ابتدای کار او ، او مورد تحسین بسیاری قرار گرفته و جوایز متعددی برای بازیگری او دریافت کرده‌است . او در حالی که در دانشگاه Baskent تحصیل می‌کرد ، در مسابقه acting Turkiye ' شرکت کرد و توسط Tomris Giritlioglu ، کارگردان ترکیه‌ای ، کشف شد و حرفه بازیگری حرفه‌ای خود را آغاز کرد. او تاکنون موفق‌ترین بازیگر ترکیه‌ای بوده‌است .
جدایی برن سات از همسرش کنان دوعولو در عشق ما مرگ هست سریال انتقام برن سات
Saat اولین بازی خود را با نقش کوچکی در مجموعه تلویزیونی Askimizda olum در Var ( 2004 ) انجام داد . او سپس توسط Tomris Giritlioglu برای اولین نقش مهم خود در Aska Surgun ( 2005 - 2006 ) آماده شد . او در سریال تلویزیونی ATV's Hatirla in ( 2008 - 2008 ) نقش دختر بی‌وفایی را بازی کرد و به خاطر نقش خود به عنوان Bihter Yoreoglu Ziyagil ( 2008 - 2010 ) مورد توجه بین‌المللی قرار گرفت و جوایز متعددی از جمله دو جایزه گولدن پروانه را از آن خود کرد .
 عکس برن در سریال دخترمعکس نهال و همسرش بیوگرافی سلجوق یونتم حسین اونی سات سریال ترکی انتقام بیوگرافی کریم در فاطما
نقش‌های مهم دیگر او در تلویزیون شامل یک قربانی تجاوز به نام Fatmagul Ketenci Ilgaz در درام اجتماعی Fatmagul Sucu است . ( 2010 - 2012 ) , و یک avenger به نام Derin Celik / Yagmur Ozden در مجموعه درام Intikam ( 2013 - 2014 ) , بازسازی از مجموعه تلویزیونی آمریکایی انتقام . حرفه بازیگری او با فیلم درام Guz Sancisi ( 2009 ) آغاز شد و با Gecenin Kanatlari ( 2009 ) , فصل Rhino ( 2012 ) و Benim Dunyam ( 2013 ) ادامه یافت . از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ او به عنوان یک شخصیت در مجموعه درام تاریخی به نام Muhtesem Yuzyil بازی کرد که گفته می‌شد برای آن نماد لیره ترکیه برای هر اپیزود در نظر گرفته می‌شود .
 گل بیوگرافی فاطما گل وهمسرشجدایی برن سات از همسرش
Saat از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۴ در ترکیه گران‌ترین بازیگر حقوق بشر بوده‌است . او در چندین فیلم به عنوان بازیگر صدا شرکت کرده‌است . او در فهرست " ۲۰۱۰ Damgasini Vuranlar " که توسط روزنامه Radikal منتشر شد ، به عنوان بازیگر زن سال انتخاب شد . علاوه بر شغل بازیگری او ، Saat به خاطر تلاش‌های خیریه خود معروف است . او از سال ۲۰۱۴ با "Kenan Dogulu " ( Kenan Dogulu ) خواننده ازدواج‌کرده است .
  برن سات نمایش‌های تلویزیونی  سریال جدید برن سات
اوایل زندگی
برن Saat در ۲۶ فوریه ۱۹۸۴ در آنکارا به دنیا آمد و Ayla Saat ( nee Dikmen ) و Huseyin Avni Saat ، که هر دو فارغ‌التحصیل دانشکده ورزش بودند، به دنیا آمد . او دارای یک برادر است . او در حالی که در آنکارا بزرگ شد ، ابتدا در مدرسه عالی دانشگاه آنکارا Ankara تحصیل کرد و قبل از پی‌گیری شغلی در دانشکده علوم اقتصادی و اجرایی به طور خلاصه در دانشکده علوم اقتصادی و اجرایی شرکت کرد . او [ ۵ ] [ ۷ ] [ ۷ ] با حمایت دوستان دانشکده خود ، به رقابت بازیگری با نام " nin ' " ( Turkiye ' ) اشاره کرد که در آن او اولین دونده بود . پس از آن ، او در تبلیغات تلویزیونی Tofita به کارگردانی Sinan Cetin ظاهر شد . ( ۸ ) او توسط کارگردان مشهور Tomris Giritlioglu کشف شد و در اولین سری مسابقات در Var olum پخش شد .
  علت جدایی برن سات از همسرش  برن سات و کیوانچ
زندگی شخصی
برن Saat با Kenan Dogulu در فوریه ۲۰۱۲ شروع به کار کرد . [ و Dogulu در ۲۳ فوریه ۲۰۱۴ در استانبول نامزد شدند و در ۲۹ ژولای ۲۰۱۴ در لس‌آنجلس ، کالیفرنیا در آمریکا ازدواج کردند . [ ۶۳ ]
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی