- پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹ ق.ظ
Fallout Shelter یک اپراتور تور مسخره است. Fallout Shelter به جای اینکه جوانی باشد که علیه سرنوشت می جنگد و پرواز می کند ، سرپرست پناهگاه است که به دیگران "سرنوشت" می بخشد.
اگرچه موقعیت این بازیکن با اصل متفاوت است اما نتیجه هرچه باشد یک سری "پرتوی" از بازی های مشتق است ، "تابش" البته در نهایت. به عنوان مثال ، Pipboy ، انگشت شست در منوی اصلی بازی ، بازیکن را در آموزش بازی راهنمایی می کند. توانایی های پناهجو طبق سیستم کلاسیک ویژه در سری Radiation به هفت صفت طبقه بندی می شود. علاوه بر این ، هنگام حمله به پناهگاه ها ، ظهور انواع دشمنان مطمئناً بازیکنان قدیمی "پرتودرمانی" را مانند یک سوسک بزرگ ، موش های جهش یافته و مانند آنها هیجان زده می کند.
البته کارهای اصلی انواع سلاح های خنک و زره پوش نیز در این ظاهر می شود ، اما برای جمع آوری آنها نیاز به تهیه کارت پول دارید ، به شکل زیر سرپرست اروپایی "پرتوی 3" که معمولاً شناخته شده است نگاهی بیندازید. "فرستنده چربی" بمب هسته ای دستی آن!
به عنوان یک بازی تجاری شبیه سازی شده ، گیم پلی مانند بسیاری از بازی های مشابه ، با کنترل تعادل منابع ، کارمندان ، گسترش تجارت و حتی رسیدگی به شرایط اضطراری شبیه است. منابع بازی به چهار نوع تقسیم می شود ، آب ، برق ، غذا سه منبع اساسی است و کلاه ، می توان آن را به عنوان ارز موجود در بازی فهمید که این یک پول ناچیز است. از طریق احداث تأسیسات تولیدی ، می توان سه منبع اصلی را جمع آوری کرد ، در حالی که باید کلاهبرداری از طریق انجام کارها ، ارتقاء کارکنان یا اعزام افراد به خارج از کشور برای اکتشاف فراهم شود. علاوه بر این ، امکانات را می توان به صورت رایگان با استفاده از دکمه "راش" تسریع کرد ، اما با احتمال مشخصی از خرابی ، آتش سوزی یا حمله گسترده سوسری ها پس از یک شکست ممکن است رخ دهد.
علاوه بر منابع اصلی امکانات تولیدی ، امکانات متنوعی از قبیل ایستگاههای پزشکی تولیدکننده دارو ، آزمایشگاههای علمی مقاوم در برابر تشعشع وجود دارد و به دنبال آن ایستگاههای رادیویی قرار دارند که بازماندگان از خارج ، بدنسازی و ... را استخدام می کنند. بیشتر امکانات برای کار نیاز به پرسنل دارند و کارآیی کار به ویژگیهای پرسنل اختصاص یافته به تسهیلات ، یعنی هفت ویژگی اصلی SPECIAL که در بالا ذکر شد بستگی دارد. امکانات مختلف به ویژگی های متفاوتی احتیاج دارد ، بنابراین بازیکنان باید افراد را به سمت استفاده در امکانات مناسب مستقر کنند تا از نیروی انسانی خود استفاده کنند.
هرچه سطح امکانات بیشتر باشد ، جمعیت پناهگاه ها نیز بیشتر می شود و هرچه امکانات بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد ، بیشتر افراد ملزم به کار راحت تر هستند. با این حال ، بازماندگان از خارج محدود هستند ، به اندازه کافی برای پر کردن جای خالی ، که به هسته اصلی این نمایشنامه منجر شد - داشتن فرزند.
بچه دار شدن ، وقتی بازیکنان زن و مرد دگرجنسگرا را در اتاق نشیمن کنار هم می گذارند ، ارتباط برقرار می کنند ، جو بیشتر و بیشتر گرم می شود و بعد از آن اتاق یک هارمونی عالی از زندگی به دست می آورد. به نظر می رسد وحشتناک است ، اما این تنظیمات است. وقتی زن و مرد هارمونی از زندگی به وجود می آورند ، معده زن بزرگ است (خیلی سریع!) ، بلکه باید چند ساعت قبل از کودک نیز زندگی کند ، در این مدت ، بازیکن همچنان می تواند زنان باردار را ارسال کند تا قبل از این ادامه یابد تا زمان تولد کودک کار کنید.
چرا کودکان می گویند این هسته اصلی نمایش آن است؟ از آنجا که این سریعترین راه برای افزایش جمعیت پناهگاه است ، با پایگاه جمعیت می توان امکانات پیشرفته پیگیری را ویرایش کرد. علاوه بر این ، با پیشرفت بازی ، امکانات بیشتر و بیشتر باعث می شود تقاضا برای منابع بیشتر و بیشتر شود ، برای تولید نیاز به نیروی زیادی دارید. با این حال ، این بدون مغز نیست که بچه ها بتوانند خوب بازی کنند.
گسترش کارمندان در سه منبع اساسی به کمبود مواد غذایی و آب منجر خواهد شد که شما را مجبور به ساختن تأسیسات تولید بیشتر می کند ، که به نوبه خود به کمبود برق و نیاز به احداث تأسیسات تولید برق بیشتر منجر می شود. نیاز طبیعی برای ایجاد امکانات کار ، آخرین راه حل و گسترش جمعیت. به این ترتیب چرخه شریر شکل گرفت. گسترش جمعیت دشوار نیست ، اما درک تعادل جمعیت و منابع بسیار دشوار است. می توان گفت این یک مطالعه از بازی "چه زمانی کودک مناسب تر است" است.
این مشکل وقتی بوجود می آید که بازیکن "حقیقت داشتن یک کودک" را می بیند ، بازی بهتر می شود و کل پناهگاه به ترتیب می شود ، این سؤال پیش می آید: قبلاً چه کاری انجام داده است؟
به طور کلی ، بازی تجاری شبیه سازی در اواخر توسعه ، وجود خواهد داشت یک حس عالی برای دستیابی به چشم انداز باشکوه. مانند سریال «سیم شهر» ، کل نمای پانورامای شلوغ شهر ، حس دستیابی به طور خودجوش بوجود می آید. با این حال ، این پناهندگی ، همیشه فقط در زیر شبکه ، چنین احساس عالی وجود ندارد ، سپس بازیکنان به طور مکرر احیای کودکان را برای گسترش ، دقیقاً برای آن چه می کنند؟
برخی از امکانات را تصور می کنم. اول ، شاید به منظور مکرر به فرزندان ، برای ایجاد پرسنلی باکیفیت و باکیفیت متولد شویم. با این حال ، از منظر کودکانی که در حال حاضر متولد شده اند ، هیچ ارتباطی آشکار بین ویژگی های کودکان و والدین آنها وجود ندارد. به نظر می رسد سیستم ژنتیکی وجود ندارد. دوم ، می توان افراد را به بیرون پناهگاه فرستاد تا به کاوش بپردازند ، شاید برای یافتن ادن ساز؟ اما شاید من با سیاه روبرو باشم ، برای مدت طولانی امتحان نکردم ، بهترین زمان فقط اسلحه ای پیدا کرد. در نتیجه ، هنوز هم نمی توانید هدف بازی را دیر پیدا کنید ، فقط چرخه بی پایان تولید و گسترش است. شاید تنها سرگرمی این باشد که آن حوادث غیر منتظره ، ناگهان وارد پناهگاه سارقین و هیولاهای جهش یافته شد ، ناگهان ریتم پناهگاه را مختل کرد ، بنابراین باید برای جنگیدن همه بیرون بروید.
به طور کلی ، این از همه جنبه ها کاملاً خوب است ، اما عدم عمق بازی ، بازیکنان به ناچار معنای ادامه بازی را از دست می دهند. اما به عنوان یک قطعه هوادار به کار ، این تور دست به دست انواع عناصر "تابش" را در بازی قرار می دهد ، بسیار بهتر از بسیاری از بازیهای اسپین آف. اگر از طرفداران سریال "Radiant" هستید ، حتماً این را امتحان کنید.