اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود آپدیت جدید بازی کراش برای کامپیوتر

دانلود آپدیت جدید بازی کراش برای کامپیوتر
 

Crash Bandicoot N sane Trilogy یک بازی صحنه ای است که توسط Vicarious Vision ساخته شده و توسط اکتیویژن توزیع شده است. این دسته از بازیهای سه بازی ابتدایی در بازی Crash Bandicoot است: Crash Bandicoot (1996) ، Cortex Strikes Back (1997) و Warped (1998). همه چیزهایی که ابتدا توسط Naughty Dog برای پلی استیشن در اواخر دهه 1990 تکامل یافتند.

این بازی برای اولین بار در ژوئن سال 2017 برای پلی استیشن 4 مرخص شد ، با اقتباس هایی برای مایکروسافت ویندوز ، نینتندو سوئیچ و ایکس باکس وان در ژوئن سال 2018 توزیع شد.

 

 


گیم پلی بازی : Crash Bandicoot N Sane Trilogy مجموعه ای از Remaster از سه بازی اولیه در آرایش Crash Bandicoot است. Crash Bandicoot ، Cortex Strikes Back and Warped. هر بازی Crash Bandicoot را با عبور از سطوح مختلف برجسته می کند تا مانع از کنترل دکتر Neo Cortex بر جهان شود.

مانند بازی های اول ، Crash از استراتژی های چرخش و تندرست برای خرد کردن دشمنان ، خرد کردن موارد و جمع آوری چیزهایی استفاده می کند ، به عنوان مثال میوه های Wumpa ، زندگی اضافی و حجاب های دفاعی Aku.

مجموعه سه شامل نکات برجسته جدید نسبت به هر سه بازی شامل مواردی چون بازرسی های محدود در کنار هم ، تاخیر در منوها و چارچوب های یدکی از جمله لوازم جانبی دستی و برنامه ریزی شده ، مقدماتی زمان ، که برای اولین بار در Warped ارائه شده اند ، و همچنین قابلیت بازی در اکثر سطوح در هر بازی به عنوان خواهر کرش ، کوکو.علاوه بر این ، شامل صدا و برشهای حذف مجدد ، از جمله گزارش های جدید گفتمان بازی ها توسط بازیگران بعدی صدا می شود.
دانلود آپدیت جدید بازی کراش برای کامپیوتر

 

سیستم مورد نیاز

 

     سیستم عامل: ویندوز 7
     پردازنده: Intel Core i5-750 @ 2.67GHz | AMD Phenom II X4 965 @ 3.4GHz
     حافظه: 8 گیگابایت رم
     گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB | AMD Radeon HD 7850 2GB
     DirectX: نسخه 9.0c
     فضای ذخیره سازی: 30 گیگابایت فضای موجود
     کارت صدا: DirectX 9.0c سازگار

download box
 
 
 
 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی