اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر و تفسیر خواب افتادن دندان جلو

تعابیر رویای افتاده دندان

به نظر می رسد یک رویا در مورد افتادن دندانهای شما از دهان شما خبر بدی است. اما این طور نیست. تفسیرهای مثبت و همچنین منفی وجود دارد. این رویا می تواند همه چیز را از یک تغییر عمده زندگی تا عدم اعتماد به نفس نشان دهد. از ترس پیر شدن از مسائل مربوط به پول؛ از نماد دوباره تولد گرفته تا پشیمان شدن از چیزی که گفته اید.

در اینجا پنج تفسیر مثبت و منفی برتر از این رویای مشترک آورده شده است:
5 تفسیر مثبت از رویای دندان های شما در خواب است

1. نشانه های رشد شخصی.
دندانها اغلب نمادی از بزرگ شدن هستند: شما بدون دندان به دنیا می آیید ، دندانهای کودک خود را می گیرید ، دندانهای کودک خود را گم می کنید ، دندانهای بزرگسال خود را می گیرید. به عنوان یک بزرگسال ، این رویا می تواند نشان دهنده پیشرفت از وضعیت به وضعیت دیگر باشد.

2. آرزوی مخفی برای پرورش دادن.
این تعبیر به این معنی است که شما می خواهید به یک زمان آسانتر برگردید - مثل زمانی که کودک بودید - و مادر و پدر از همه چیز مراقبت می کردند. همچنین نشان می دهد که شما با یک دوره رشد بالقوه روبرو هستید و اگر آن را به درستی بازی کنید ، همه چیز عالی خواهد شد.

3. نگاه به ضرر و رشد شخصی.
این رویا می تواند نیاز شما به مراقبت از خود را در حالی که تحولات اساسی زندگی را تجربه می کنید ، نشان دهد. ممکن است شما در حال تجربه رشد باشید ، جنبه های شخصی که قبلاً پنهان شده بودند را کشف کنید ، و جنبه هایی را که مورد غفلت واقع شده بودند در حال توسعه هستید.

4- تجدید قوت و عزت نفس.
دندان ها را می توان نمادی از قدرت دانست. بنابراین اگر این خواب را بدست آورید ، می تواند مربوط به قدرت شخصی شما باشد. در نهایت ممکن است به دست آوردن کنترل بیشتر بر محیط شما یا دیگران یا افزایش سطح اطمینان شما در یک وضعیت تجاری یا یک رابطه شخصی باشد.

5. تولد دوباره.
به گفته روانشناس CG یونگ ، دندان های در حال ریزش رویای نمادی از تولد چیزهای جدید است. عمل دندان در حال بیرون آمدن نشان دهنده تنش (و گاهی درد) است که با شروع چیز جدیدی همراه است. یک شغل جدید ، خانه جدید ، روابط جدید یا گذراندن دوره رشد قابل ملاحظه ای متناسب با این دسته است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی