اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

فال امروز شنبه 9 فروردین 1399

فال روز متولدین فروددین ماه: اصلا مهم نیست که شما چقدر در‌این روز ها مشغول هدف ها اجتماعی و یا این که کاری خویش گردیده‌اید؛ بایستی برای مدتی این مسئولیت‌ها را کنار گذارده و از کانون دقت دیگرافراد بیرون گردید به این دلیل‌که ماه جدید د‌وا‌زدهمی منزل از \"معنویت\" شمارا فعال می‌سازد. شما این روز ها زیاد به برد‌های ظاهری علاقمند نیستید. اذن دهید تا شهود و دیدگاه درونی‌تان با شما حرف نماید تا اعتنا‌تان را به خویش جلب کرده و شما‌را به پیروزی‌های بیشتری برساند.

فال روز متولدین اردیبهشت ماه: اعتنا و تمرکز شما در روزهای آینده به سوی قضیه دیگری تغییر‌و تحول می یابد به دلیل آن که ماه تازه وارد یازدهمی منزل از \"آینده\" شما میشود و حال حاضر محل کارتان را تغییر تحول داده و استرس را از شما به دور می‌سازد. این واقعه در معنای این وجود ندارد که سیاست‌های کاری مهم نیستند؛ بلکه صرفا این میباشد که هدف ها بلند مقطع شما میتواند معاش‌تان را به مقصد خاصی متمایل نماید. نگران این نباشید که چه عمل بایستی بکنید تا بتوانید به هدف ها خویش برسید. درعوض؛‌درپی راهی باشید که به معاش‌تان معنی و مضمون‌ ببخشد.

فال روز متولدین خرداد ماه: امروز ماه جدید وارد د‌همین منزل از \"مسیر شغلی\" تان می‌گردد و قدرتمند خواهید بود که در شغل های رشته‌ای خویش عالی ظواهر گردید. بقیه افراد فعلا شما‌را تحسین می نمایند حتی در حالتی‌که فکر می کنید فرد دیگری قادر است بسرعت زمام رهبری را از دست شما درآورد و خویش این مسئولیت را بعهده بگیرد. وقت‌تان را برای اندیشه کردن تلف نکنید. فکرهایی از این قبیل که شما بهتر از هر کسی می توانید عمل خویش را انجام دهید. مقایسه موثر میباشد؛ تنها کافی میباشد پایدار ظواهر گردید و تمام امکاناتی را که تا به اکنون بدست آورده بودید در این شیوه به کار گیری فرمایید.

فال روز متولدین تیر:صحت دارد که به تازگی سرگرم یک کینه مشقت بار و سهمگین گردیده‌اید ولی شما یک اسلحه مخفی دارید؛ می دانید آن چه میباشد؟ آن رغبت شما برای ابراز احساسات‌تان میباشد و اینکه به سایر افراد بگویید چه میخواهید. ممکن میباشد سایر افراد از جسارت و شجاعت یگانه شما مشغول شوند همچنانکه شما با زیرکی بر قوانینی غلبه میکنید که در قبل به لحاظ میرسید بیرون از در دست گرفتن شما باشد. ماه جدید در نهمی منزل از \"ایده‌های وسیع\" شما جای دارد ولی در رابطه کارهایی که می‌خواهید انجام دهید تنها سخن نکنید؛ آن را عملی نمائید!

فال روز متولدین مرداد: ماه جدید امروز در هشتمین منزل از \"ارتباط ها صمیمی\" شما قرار گرفته میباشد. شما دیگر نمی‌توانید درباره‌ای که همسرتان دیگر نمی‌تواند خودش را با شما انطباق دهد راضی باشید. هنگامی که دیگر این ارتباط برایتان مفهومی ندارد دیگر تصور و خاطر ثمری نخواهد داشت. برای شما اینک این قاعده مطرح میباشد؛‌\"کلیه یا این که هیچ\"! می توانید با پی بردن اینکه اجرای یک تعهد به‌ آن مفهوم که برای شماست برای دیگری آن طور وجود ندارد خودتان را دلگرم نمایید؛‌درصورتی که این سیرتکامل تصور کنید می توانید از افسردگی و ناامیدی اجتناب نمائید.

فال روز متولدین شهریور: شغل های شما امروز تمام نمیشوند؛ در بنا شده در جهان بیش تر از آنکه بشر بتواند عمل برای انجام دادن موجود است. ولی شما امروز مایل نیستید تا با یک پروژه بسیار وسیع سرو عمل داشته باشید. به هر هم اکنون تقسیم وظایف در معنای تقسیم اجرو پاداش و نظرها میباشد. ماه تازه در هفتمی منزل از \"ارتباط ها\" تان شمارا تشویق میکند تا پاره ای طولانی تر درباره با سایر افراد مسئولیت پذیر باشید. یک موافقت مالی دوجانبه میتواند احتمال برد شمارا ارتقاء بخشد.

فال روز متولدین مهر: ممکن میباشد در اوایل امروز بسیار خلاقانه کار نمایید و همچنانکه از انرژی تان کاسته می‌گردد حس ناامیدی فرمایید. فعلا که ماه جدید وارد ششمی منزل از \" شغل های روزانه \" شما می‌گردد وقت آن میباشد که سرعت خویش را در معاش تغییر و تحول دهید. درین موقع میباشد که بایستی اضافه از گذشته عملگرا باشید. تنها این کفایت نمیکند که بتوانید در کاری ابداع و ابتکار عمل داشته باشید. بلکه بایستی کارتان اثر گذار هم باشد. با این شتابی که امروز شما برای پرباربودن دارید همت نکنید صرفا کارتان را انجام دهید تا به پایان برسد بلکه بها آن را هم ادراک نمایید.

فال روز متولدین آبان: امروز تمایلات شما به وسیله ورود ماه به پنجمی منزل از \"علاقه\" شما برانگیخته شده‌است. ولی این واقعه تنها درباره با عشق و علاقه نمی‌افتد؛ بلکه شما شیوه های متعددی پیدا میکنید تا از اسرار دل‌تان صحبت بگویید. به خودتان عهد و پیمان دهید که هرچه در دل دارید را فارغ از هراس از قضاوت بقیه افراد و یا این که جایزه بگویید. این فعالیت را تنها برای لذت خویش انجام دهید و خیر به هیچ استدلال دیگری!

فال روز متولدین آذر: ماه جدید در چهارمی منزل از \"شالوده و بنیاد\" شما قرار گرفته میباشد البته با این هم اکنون برایتان زیاد شل وجود ندارد که مجدد به مورخ فردی خویش بپیوندید. شما ترجیح می دهید که در آینده به سهم خویش برسید با این درحال حاضر ممکن میباشد حالت بیش تر از آنکه شما می خواهید شمارا منتظر نماید. به وسیله اعلام کردن به سایرافراد در رابطه اینکه چه چیزی شمارا هیجان‌زده می‌نماید میتوانید از قصد به اذهان تیره و منفی خودداری فرمایید. تمرکز داشتن نیازمند این میباشد که حقیقتا شوق و اشتیاق داشته باشید تا مانع ها را از شیوه خویش پس بزنید و هر موقع لازم شد عقب‌شینی فرمائید.

فال روز متولدین دی: شما امروز میتوانید دقیقا به عبارتی حمایت و توجهی را که لازم داشتید از یکی عزیزان نزدیک خویش و یا این که یکی‌از آشنایانتان اخذ فرمائید. به این دلیل‌که ماه تازه وارد سومی منزل از \"ارتباطات\" شما می شود و شمارا تحریک می‌نماید تا راهی برگزینید که از سایرافراد چیزهایی حافظه بگیرید. به عبارتی مردمی که تا قبل از این راز رویه شما بازدارنده ساخت می‌کردند امروز تبدیل به یک مدرس دلسوز می گردند. ولی شما می بایست از آن ها یکسان خاطر بگیرید سوای اینکه آن‌ها را برای خویش یک مرشد و یا این که یک محل تکیه دادن فرمایید.

فال روز متولدین بهمن: ممکن میباشد امروز موعد پرداخت حقوق و دستمزد تان رسیده باشد و شما درپی آن باشید؛ یا این که اینکه موقع شارژ ماهیانه سرویس ها‌تان رسیده باشد. احتمالا شما یه خرده پول پس انداز کرده‌اید ولی حالت اخیر اقتضا مینماید که در راه و روش وصال به آن چیزهایی که می خواهید شکیبا باشید . ماه جدید احساساتی در دومی منزل از \"پول\" شما قرار گرفته پس به غریزه‌تان اعتماد نمایید و فرصتی که برای‌تان پیش می آید تا درآمدتان را ارتقاء دهید از دست ندهید.

فال روز متولدین اسفند: امروز درباره با ماه جدید ساختمان بلند ماهی، چیز مشکوکی به لحاظ میرسد و آن این میباشد که اسم شما تمامی جا مشاهده میشود. تکروی از ایده‌های پهناور شما وجود ندارد پس عوض اینکه به طرز خودتان ریسک فرمایید بهتر میباشد که بر پایه ی اصول پیش بروید. با این وجود شما اینک گشوده هم حس می کنید از سایر افراد گوشه می گیرید. و این سبب میگردد زمان ها مشقت را تجربه نمائید. جای این که طاقت نمایید تا مشاهده کنید برخورد سایرافراد چه میباشد صرفا کافی میباشد آنچه را که حس می کنید بیان نمائید حتی در حالتی که بعداز این عمل در می روید تا وقتی را با خویش صرفا باشید!

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی