اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود برنامه روبیکا نسخه Rubika 2.2.1.221

دانلود برنامه روبیکا نسخه Rubika 2.2.1.221

معرفی برنامه روبیکا نو :

روبیکا قابل انعطاف افزاری اهل ایران میباشد که در عید نوروز ۹۷ تبلیغات گسترده خویش را از رادیو تلوزیون مقدمه کرد و با استقبال خوب یوزرها اندروید در جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت. با دانلود ورژن نو برنامه اندروید روبیکا میتوانید همچون اینستاگرام پست بگذارید و پست های دیگر افراد را لایک کرده و آن‌ها را فالو نمایید یا این که برای خویش فالوور گردآوری فرمائید.

درصورتی که فیلم گشوده میباشید Rubika به عبارتی چیزی میباشد که در‌پی آن می باشید! با دانلود و نصب اپلیکیشن روبیکا بدون‌پول بر روی تلفن همراه تلفن همراه اندروید خویش به بخش اعظمی از فیلم های گزینه عشق خویش دست پیدا می‌کنید.

خدماتی که با دانلود و نصب برنامه روبیکا تازه اخذ می‌کنید:

• قابل انعطاف افزاری دربردارنده فیلم های سینمایی و سریال های متنوع:
روبیکا را بر روی موبایل های هم پا، تبلت و تلویزیون های هوشمند نصب نمایید و به دنیایی از فیلم ها، سریال ها و برنامه های گزینه عشق و علاقه خویش دسترسی پیدا فرمایید و از تماشای آنان لذت ببرید.

• آوا های متنوع و نو:
با دانلود و نصب روبیکا بر روی تلفن همراه یاور اندرویدی خویش به دریایی از موسیقی با بالاترین کیفیت دست یابید و به ترانه های آیتم عشق ی خویش در نوع بندی های متعدد دست بیابید.

• سرویس ها پرداخت :
خدمت پرداخت روبیکا به استفاده کننده این اذن را می‌دهد تا همه قبوض خویش را از روش موبایل خویش پرداخت نمایند و همینطور به آن‌ها قابلیت و امکان خرید شارژ، ساخت کیف پول و دیگر سرویس ها مالی نظیر مدیر اکانت فردی، پرداخت دنگی و غیره را نیز میدهد.

• کانال های تعاملی :
درین خدمت برنامه میتوانید با به کارگیری از گوشی با برنامه های تلویزیونی در تعامل باشید.

• مورد ها آموزشی گوناگون :
در‌این خدمت آموزشی روبیکا شخص قادر است در کلاس های آنلاین با قابلیت پخش زنده کمپانی کرده و در عصر های آزاد انبوه برخط (MOOC) حضور داشته باشد. به امداد این خدمت همینطور میتوانید به یادگرفتن های الکترونیکی و نیز محتوا و منابع گسترده آموزشی دسترسی داشته باشید.

• برنامه های تلوزیونی :
با این خدمت کار کشته خواهید بود برنامه های زنده اینترنتی تلویزیون را با بالاترین کیفیت مشاهده کنید. سرویس ها رسانه تصویری که با نصب روبیکا به آن دست مییابید اذن تعیین ترتیب پخش فیلم ها، مکث و پلی آنان را به شما می‌دهد.
 

 

دانلود با لینک مستقیم

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی