اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکسهای مه لقا مینوش زاد 99

بیوگرافی و عکسهای مه لقا مینوش زاد 99

از هنرستان سوره تا دانش گاه تهران راءس :

او از متوسطه هنر پرور و پر اسم و رسم سوره تهران در فن اکران فارغ التحصیل شد و آن گاه برای ادامه تحصیلات آکادمیک خویش در فن هنر وارد دانش کده آزاد واحد تهران راس گردیده تا بازیگری بخواند.
استارت فعالیتهای ماهر هنری :

مه لقا او‌لین توشه زمانی که چهارده سال بیش تر نداشت در تئاتری به نام چشمهایمان به ظلمات عادت کرده اند تحت عنوان هنرپیشه به روی صحنه رفت. این فعالیت کالا حوزه هنری بود و بنابراین ابتدا فعالیتهای هنری مه لقا مینوش زاد با فعالیت در بازی زنده آغاز شد. وی از سال ۹۲ با ورود به کالج به صورتی دورازشوخی وارد عمل اجراهای دانشجوئی شد و در یکسری و چندین عمل نمایش زنده تحت عنوان هنرپیشه حضور یافت. بعد در یک فیلم کوتاه به اسم درمیان به کارگردانی آیدا مددی در سال ۹۵ به بازی نقش پرداخت و بنابراین وارد دنیای سینما شد. وی پس از بازی در چند فیلم کوتاه فستیوال ای بعداز مدتی در یک فیلم سینمائی بلند به اسم ترانه و با کارگردانی صدف فروغی جلوی دوربین رفت.

مه لقا در کادر تلویزیون :

وی در پائیز سال ۹۸ در گروه ای به اسم حکایتهای کمال سرگرم به عمل شد و به‌این صورت تصویرش از سیمای ملی برای اولی توشه پخش شد و مخاطبان عام تلویزیون توانستند او‌را از روش این سریال بشناسند. حضور درین سریال تلویزیونی با اعتنا به گستره مخاطبان تلویزیون می‌تواند به آوازه او امداد کند.

وی در‌این سریال نقش خواهر شخصیت اصلی فیلم به نام کمال را بازی می‌نماید که یک دختر ده سال چهلی بسیار خجالتی و احساسی میباشد. وی می گوید با تقوا میرزا آقایی برای اینکه وی بتواند بهتر نقش یک دختر از ده سال چهل را ایفا کند به او بسیار یاری کرده و پند های لازم را گوشزد کرده است. او در‌این سریال با بازیگران پیشکسوتی زیرا محمود تمیز نیت، شهره لرستانی و نگار عابدی هم بازی شده‌است.

از گزاره بازیگران دیگر این سریال میتوان به فلور نظری، شهرام عبدلی و سولماز بی نیاز اشاره نمود. نویسندگی این موسسه نیز بر عهده محمد میرکیانی بوده میباشد. مه لقا در رابطه نقش خویش در‌این فیلم می‌گوید: دختران در ده سال چهل با دختران مدرن تفاوت متعددی دارا هستند. به عنوان مثال دختر روایت فیلم ما صرفا می‌تواند از روش طومار با هر کس دوستش دارااست در رابطه باشد.
کارگردانی نمایش زنده و گریموری :

مه لقا مینوش زاد علاوه بر بازیگری یک بازی زنده را نیز کارگردانی کرده و نیز پیشین از ورود به دنیای بازیگری، عصر های صورت پردازی را گذرانده و دارنده گواهی میباشد.

فعالیتهای ورزشی :

وی در فن های اسکیت، کاراته، بدنسازی و نیز ایروبیک کار داشته و مدتی نیز به کلاسهای دفاع فردی میرود.
اینستاگرام مه لقا مینوش زاد :

مه لقا با شناسه   mahlaghameynoosh  در اینستاگرام فعال میباشد.

همسر مه لقا مینوش زاد :

مه لقا اکنون تزویج نکرده و مجرد میباشد. داده ها دیگری در این باره در دسترس نمیباشد.
تایم ها فراغت و سرگرمی :

وی می‌گوید هنگام فراغت از فعالیت، اضافه دوست دارااست در کنار خانواده و دوستانش باشد و با آن‌ها گام بزند. مطالعه کتاب نیز از پاراگراف سرگرمیهای او محسوب می‌شود.

 

بیوگرافیو عکسهای مه لقا مینوش زاد99

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی