اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

خواب عنکبوت چه تعبیری دارد؟

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: تفسیر خواب عنکبوت

 

تعبیروتفسیر خواب عنکبوت در‌حالتی که در خواب عنکبوت ببینید که در منزل یا اتاق شماست یکی از اهالی منزل یا اشخاص خانواده در شما خشم و کینه توزی به وجود می آورد. بیشتر شرایط کینه ورزی و اشمئاز مطرح می شود یا خشم و نارضائی.در شرایطی که عنکبوت را جائی غیر از منزل خویش ببینید معاند ضعیف ناشناسی این وضعیت را در شما به وجود می آورد. عنکبوت معاند نیست بد خواهی میباشد که بیشتر از آزار رساندن تنفر بر می انگیزد.
معبران نوشته اند (عنکبوت معاند خفیفی میباشد) ولی معاند نیز می تواند هم ادله خشم شود و هم موجب بر انگیخته شدن کینه توزی و اشمئاز. عنکبوت گویای کراهت و کینه دوزی میباشد و هر جائی که باشد تعبیر به به عبارتی جا بر می گردد. تار عنکبوت گرفتاری و دست و پاگیری میباشد البته خیر زیاد بلکه تشو یش های کوچک و ناراحتی های مختصر در خواب های ما به طور تار عنکبوت ظواهر می شود. نیکو میباشد در‌حالتی که ببینید که منزل و اتاق یا دفتر کار خویش را از تار عنکبوت می زدائید زیرا این کار به معنی آن میباشد که ناراحتی ها و تشویش ها را از خویش می رانید و سکون و ادب را گشوده می یابید. در صورتیکه ببینید صندوق یا خرقه دان شما تار عنکبوت بسته با همسرتان کدورت پیدا می کنید. همین طور میباشد در صورتی‌که ببینید که آشپز منزل تار عنکبوت دارااست در این فیس با همسرتان قهر می کنید.
لوک اویتنهاو می گوید تفسیر خواب عنکبوت

تفسیر خواب عنکبوت  دیدن : یک تحول مثبت در کارها شما رخداد خواه زمین‌خورد
کشتن عنکبوت : پیروزی
آنلی بیتون مى‏گوید: تعبیروتفسیر خواب عنکبوت

1ـ دیدن عنکبوت در خواب ، نشانة آن میباشد که با توانایی و اعتنا ، کارهای خویش را پیش خواهید پیروزی و ثروتی گرد خواهید آورد .
2ـ در شرایطی‌که خواب ببینید عنکبوتی تار می تند ، نشانة آن میباشد که زندگانی بشاش و ایمنی خواهید داشت .
3ـ کشتن عنکبوت در خواب ، نشانة آن میباشد که با زن خویش اختلاف و دعوا پیدا خواهید کرد .
4ـ درصورتی که خواب ببینید عنکبوتی شما‌را نیش می زند ، نشانة آن میباشد که از دست معاندان خویش کیفر خواهید کشید .
5ـ در حالتی که خواب ببینید یک سری عنکبوت از تارهای خویش آویخته اند ، نشانة آن میباشد که از موقعیتهای مطلوب ، گنج ، سلامتی و دوستانی مساعد برخوردار خواهید بود .
6ـ دیدن عنکبوتی وسیع در خواب ، نشانة آن میباشد که شانس و شانس مساعد به شما کمک خواهد کرد تا با گاز ثروتی به دست بیاورید .
7ـ در صورتی خواب ببینید عنکبوتی وسیع به یار و همدم عنکبوتی کوچک به طرف شما می آید ، نشانة آن میباشد که تا مدتی کامیابی و روشن بختی یار و همدم شما خواهد بود . ولی در صورتیکه خواب ببینید عنکبوتی پهناور شما‌را نیش می زند ، نشانة آن میباشد که معاندان به روزی و خوشبختی شمارا به سیرتکامل ای نابود می سازند .
8ـ درصورتی که خواب ببینید از عنکبوتی بسیار وسیع می گریزید ، نشانة آن میباشد که ثروتی را از کف خواهید اعطا کرد .
9ـ در صورتی‌که خواب ببینید عنکبوتی بسیار وسیع به طرف شما می آید و شما اورا می کشید ، نشانة آن میباشد که جایگاه مناسبی به چنگ می آورید . ولی در صورتی بعداز کشتن عنکبوت متوجه شوید دیگر توشه زنده می شود و درپی شما می گذارد ، آرم آن میباشد که وضعیت متزلزل مادی ، شمارا ذیل فشار قرار خواهد بخشید .

10ـ در شرایطی‌که دختری خواب ببیند عنکبوتهای طلایی در نزدیکی وی حرکت می کنند ، نشانه آن میباشد که شادمانی زندگیش افزایش می یابد و با دوستانی جدید آشنا خواهد شد

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی