اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر خواب معتاد بودن سیگار کشیدن

تفسیر خواب معتاد شدن به مواد مخدر از روضه خوان طوسی

اعتیاد در خواب به مواد مخدری مانند تریاک شیشه حشیش هروئین و … نشان دهنده ی این میباشد که یک یا این که تعدادی خطر از طرف دوستان عزیز مارا تهدید می‌نماید.

  • تفسیر خواب معتاد شدن به مواد مخدر جابر مغربی

نیز مصرف پاد شاه دانه و تریاک در خواب را در معنای آشتی گم راه کننده و یا این که بدخواه مضمون‌ کرده اند کینه ورزی عناد پهن کردن دام مکر و …نیز از معانی همین رویا میباشد.

در صورتی‌که کسی ببیند خودش معتاد شده‌است به نماد ی این میباشد که در روزهای اینده با شخصی ارتباط صلح برقرار خواهد کرد که از جانب وی لطمه های متعددی را میخورد. در شرایطی که رویت کرد دیگرافراد معتاد گردیده اند و به تعارف می‌نمایند نشان دهنده ی این میباشد که خویش وی سبب ساز گمراهی سایرافراد می‌شود.

معتاد شدن همسر به اشکال گوناگون مواد مخدر به نماد ی بحث و تضارب دربین زن و شوهر طلاق ناراحتی و اختلاف های ذوق ای است.

چنانچه دیدی همسرت در اکنون خرید و یا این که فروش مواد شده‌است نشان دهنده ی این میباشد که بخاطر عدم سازگاری و یا این که مسائل فردی مبتلا بحث و مشاجره شدید خواهید شد و فعالیت به جاهای باریک کشیده میگردد.

  • تعبیر و تفسیر خواب معتاد شدن به مواد مخدر ابن سیرین

نیز در امر معتاد شدن شوهر نوشته در صورتی دیدی شوهرت معتاد شده‌است اگر که در دنیای حقیقی و واقعی اهل اعتیاد و یا این که دود و دم وجود ندارد به آرم ی این میباشد که قضیه مهمی را از تو نهفته ساخته و تو با فهمیدنش او‌را سرزنش زیاد خواهی کرد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی