اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر و تفسیر دیدن ماهی در خواب چیست

تعبیر و تفسیر خواب ماهی

یوسف فرستاده علیه السلام در رابطه تفسیر خواب ماهی گوید:

دیدن ماهی روزی میباشد

تعبیروتفسیر خواب ماهی به داستان محمد بن سیرین

در صورتی‌که در خواب روئت کرد کسی ماهی شود و کم آب به او اعطا کرد، ادله که بزرگی ظلم نماید. چنانچه در خواب ماهی خورد، برهان که از غلام مضرت بیند .

جابرمغربی گوید:

دیدن ماهی نو در خواب به معنای غنیمت میباشد، چون که بر خوان عیسی (ع) که از فردوس آورده بودند ماهی بود. درصورتی که خواب بیند از دهن وی ماهی خارج آمد، ادله که لاف بسیار گوید. چنانچه مشاهده کرد از قضیب وی ماهی خارج آمد، برهان که اورا دختری آید.

چنانچه ماهی جدید پخته می‌خورد، استدلال که به قدر آن کالا نتیجه ها نماید. در‌حالتی که روءیت کرد ماهی فروشی می‌کرد،برهان که بهره یابد. در شرایطی‌که خواب روءیت کرد ماهیان دریا با وی صحبت گفتند، ادله که سر شاه باخبر شود و منظور خویش نتایج نماید.

آنلی بیتون دباره دیدن ماهی در خواب مى‏گوید:
معنای دیدن ماهی در خواب

۱ـ دیدن ماهی در آب زلال و پاکیزه رودخانه ، در خواب ، آرم آن میباشد که افراد قادر و ثروتمند شما‌را, گزینه محبت و لطف خویش قرار میدهند .

۲ـ دیدن ماهی مرده در خواب ، علامت آن میباشد که در اثر رخداد درد آوری گنج و اقتدار خویش را از دست می دهید . ۳ـ چنانچه دختری خواب ماهی ببیند ، آرم آن میباشد که همسری خوشگل و با استعداد به دست خواهد آورد .

۴ـ در صورتی خواب ملاحظه کنید گربه ماهی صید می‌کنید ، علامت آن میباشد که نقشه های معاندان شمارا پریشان می‌کند ، البته حضور ذهن و بخت به شما امداد مینماید تا از دام آن‌ها بگریزید .

۵ـ در صورتیکه در خواب برای دریافت کردن ماهی به آب بزنید ، علامت آن میباشد که با بضاعت و شهامت ثروتی به دست می‌آورید . ۶ـ خواب ماهیگیری ، نماد کسب اقتدار و دانش اقتصاد میباشد . ولی درصورتی که در هنگام ماهیگیری چیزی صید نکنید ، آرم آن میباشد که تلاشهای شما برای یافتن افتخار و گنج بی نتیجه ها میباشد .

۷ـ میل کردن ماهی در خواب ، نماد رابطه ها از صمیم قلب و استوار میباشد.

تفسیر خواب ماهی  به قصه حضرت دانیال

دیدن ماهی در خواب در دریای گرمسیر، برهان بلا و مشقت بود و در دریای سردسیر تاویلش پسندیده بود. در حالتی که خواب روئت کرد ماهی بسیار داشت نو و پهناور ادله غنیمت میباشد و ولی ماهی کوچک ناراحتی میباشد. در شرایطی که خواب بیند از شکم ماهی مروارید یافت، برهان که پسری آورد.

تعبیر و تفسیر خواب ماهی به داستان منوچهر مطیعی تهرانی
معنای شنا کردن ماهی در آب زلال در خواب

دیدن ماهی در خواب پسندیده میباشد بخصوص در صورتی آبی رنگ که ماهی در آن شنا مینماید صاف و پر‌نور باشد.

در حالتی‌که در خواب ملاحظه کنید جائی در کنار آبگیر یا این که آبگینه و یا این که دریا و استخر ایستاده اید و باطن آب ماهیان فراوان می‌بینید , که شنا می نمایند بسیار خوب میباشد به این دلیل‌که خواب شما از آینده ای پر‌نور خبر می‌دهد, اما شرط این میباشد که آب صاف و زلال باشد چنان چه آبی‌رنگ که ماهیان در آن شنا مینمایند,

تیره و گل آلود باشد نشان آن میباشد که جاه و رده و پول و کالا و منال در دسترس شما قرار میگیرد ولی پس از, طی مراحلی بسیار سخت و دست و پنجه قابل انعطاف کردن با اشتباهات فراوان و ناراحتی و غصه میل کردن زیاد.

در شرایطی‌که آب بسیار بد بو باشد و در آن ماهیان خوش رنگ و قشنگ شنا نمایند خوب وجود ندارد به این دلیل‌که خواب شما میگوید , چیزهائی بدست میاورید که به سختی و شقاوت و بیماری در واکنش به آن نمی ارزد. آب بسیاربدبو, نشان بیماری و حبس و محکومیت میباشد.

ماهی سپید شانس و شانس میباشد ، ماهی زرد رنگ طلائی پول و جنس و گنج میباشد و ماهی سرخ فر و شکوه میباشد. در‌صورتی‌که کسی در خواب یک یا این که چندین ماهی باطن شیشه یا این که تنگ آن طور که در مراسم هفت سین عید باستانی, موسوم میباشد به شما بدهد بسیار خوب میباشد زیرا از جانب وی متمتع و منفعت مند می‌شوید ,

و به آرزوهای خویش می رسید و چنان چه شما به کسی ماهی بدهید اورا یاری و امداد میکنید که به آرزوهایش رسد. در حالتی که در خواب مشاهده کنید که ماهی را درسته قورت دادید طمع می‌کنید و مبتلا حرص و آز میشوید, و در صورتی غذائی بخورید، به نعمت می رسید.
مفهوم میل کردن ماهی پر نمک در خواب

در حالتی‌که در خواب مشاهده کنید ماهی پر نمک می خورید چه دودی باشد و چه جدید به شرطی که پر نمک باشد به بلا و عذاب , گرفتار می‌شوید.

تعبیروتفسیر خواب ماهی به ماجرا امام جعفر راست گو

دیدن ماهی بر شش و جه میباشد.

نخستین: وزیر. دوم: لشگر. سوم: دختر مادمازل. چهارم: غنیمت. پنجم: ناراحتی و حزن. ششم: کنیزکی هندوی

لوک اویتنهاو در رابطه تعبیروتفسیر خواب ماهی میگوید :

ماهیگیری : منفعت زیاد ماهیهای وسیع : رضایت ماهیهای کوچک : باخت ماهیهای مرده : حزن پختن آن‌ها : داشتن منزل با سامان فراهم کردن آن : داده ها اشتباه ماهیهای فرمز : تزویج با یک شخص ثروتمند

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی